Zgoda, ale inni rozwijają się szybciej. Względem "tła" cofamy się.
Poza tym zwróć uwagę, że jeśli wydamy teraz pieniądze na coś na co wydaje się je raz na 20-30 lat, a my za 2-3 lata "zorientujemy" się, że wydaliśmy te pieniądze źle i trzeba je będzie wydać ponownie, to zabraknie na kolejny rozwój.
Źle wydane pieniądze, nawet jak dają mały krok do przodu, są krokiem do tyłu w sytuacji gdy proporcjonalnie do wydanych środków powinny dać 10 kroków do przodu.
Jak chcesz coś komuś wypominać to najpierw sam bądź pewien, że też w tej kwestii nie jesteś na bakier....
Jestem Ci w stanie zagwarantować ze 100% pewnością, że w tamtym poście nie chodziło o uruchomienie połączeń dla pracowników Call Center. Bardziej o żartobliwe stwierdzenie, że skoro otworzyli CC to mogliby też otworzyć jakieś połączenia. Jeżeli nie czujesz "natury" tego postu, to trudno.
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Myślałem bardziej o WAW, Trójmieście, Krakowie i też Wrocławiu. Dostali jednak obwodnicę która przebija możliwości tego co my mamy wielokrotnie (dostali, bo wiedzieli czego chcą, my nie wiemy, a to zaangażowanie miasta spowodowało, że nasze obwodnice są do bani - niefunkcjonalne obowodnice miały być argumentem za budową III ramy, w efekcie nie mamy nic). Wro ma jednak dworzec, my już nie mamy. Terminal mają na długie lata za niewiele większe pieniądze niż my, głównie dlatego, bo ogłosili konkurs. My mamy kosmicznie drogą pseudo rozbudowę, głównie o pomieszczenia biurowe.
Złe informacje z Wizzaira- tracicie ORK od 8 kwietnia i Dortmund.
Wygląda na to, ze poznańska maszyna będzie obsługiwała nową trasę Sztokholm - Skopje, niezłe fikołki. Zmienia się oczywiście rozkład POZ - NYO.
Czyli na S13 mamy mniej rotacji/kierunków LCC o:
-W6 miało mieć 26 rotacji/tygodniowo, będzie 22. W pon i pt tylko po dwie, bo maszyna po przylocie do NYO robi SPU. Szkoda że TRF i BGO są w te same dni (wt, czw, sob), zawsze lepiej jakby jeden z tych kierunków był w pon, śr, pt, albo śr, pt, niedz.
-FR o jedną destynację mniej niż podczas S12 (dwie rotacje tygodniowo), na żadnej z nich nie zwiększono częstotliwości;
-brak DY, który latał 2 x tydzień do OSL.
Więc rok po imprezce po której miał nastapić efekt "EURO", czyli masowy napływ turystów, oblężenie miasta i okolic, że o przepełnionych hotelach i hostelach nie wspomnę, Zarząd Ławicy zadziałał prężnie żeby ten efekt jak najbardziej zniwelować, i "postarał " się o 8 rotacji tygodniowo mniej w wykonaniu LCC. Do tego dodajmy wycofanie się LO z rotacji do FRA, i skasowanie przez K2 lotów do KRK. Świetne podejście do tematu, któremu to udziałowcy Portu "powinni" tylko przyklasnąć, i najlepiej zrobić jakieś szkolenie dla władz GDN i WRO, o roboczym tytule "jak to się robi w POZ, żeby rozładować tłok na lotnisku".
Nie jestem tak ogarnięty jak wy, ale jeżeli tracimy połączenia jest coraz gorzej i piszecie, że zarząd Ławicy to, zarząd Ławicy tamto to dlaczego ci, którzy tym wszystkim zarządzają nie ponoszą odpowiedzialności za takie rzeczy? Przecież to się dzieje nie od dziś.
Skoro mieszkasz w POZnaniu to powinieneś już zauważyć,że zarządy spółek których udziałowcem jest miasto lub wojewódzwo, z reguły nigdy nie ponoszą odpowiedzialności za swoje błedy/wtopy/brak kompetencji. Ważne,że Ricardo z jeżem na głowie podkręca dziarsko wąsa, a koledzy panów prezesów dostaną premię za "efektywne rozładowanie potoków pasażerskich"... Smutne ale prawdziwe
Zakładki