A ja jestem ciekawy jak LOT poradzi sobie z konkurencją Ryanaira we Wrocławiu.
Wersja do druku
A ja jestem ciekawy jak LOT poradzi sobie z konkurencją Ryanaira we Wrocławiu.
Poradzi sobie - przecież miasto WRO płaci za puste miejsca - po prostu zapłaci więcej - co za różnica.
Dziś w radiu była informacja o budowie nowej wieży. Prowadzący mówił że to właśnie przez jej brak nie można powiększyć siatki połączeń na ławicy :(
Dlaczego nie można? Co ma wielkość i komfort pracowników atc do siatki połączeń? Trochę to takie naciągane, szczególnie że np. wieża w Katowicach czy w Krakowie jest takiej samej (lub bardzo podobnej) wielkości co w Poznaniu...Cytat:
Zamieszczone przez Kaczy
Mógłbym zadac to samo pytanie, trzeba spytać redaktora z radiaCytat:
Zamieszczone przez BN
Na kogoś trzeba zwalić, poza tym nie od dziś wiadomo niebotyczne zarobki kontrolerów blokują rozwój lotnisk.
Sic! Wszędzie ten układ ;)
Sądzę że to może mieć związek z wieżą statystyki wypełnienia samolotów ryana w POZ są badzo dobre a mimo to w ostatnim czasie podczas każdego rozdawania połączeń ryana wszystkie polskie miasta dostają połączenia tylko Poznań nie dostaje :evil: ktoś mi może to wytłumaczyć bo ja tego nie ogarniam :|
Miasto nie ma pieniędzy na latanie :PCytat:
Zamieszczone przez japas15002800
tak jak napisał Witek....samoloty mogłyby latac i puste...Ryan'a interesuje ile ogolnie pieniedzy wplynie...miasto musi placic nawet za polaczenia na wyspy z obłozeniem 100% - taka metoda latania wg Ryanair
Możesz nam przybliżyć ten związek?Cytat:
Zamieszczone przez japas15002800
Na początku sorki za małe OT, ale nie wiedziałem gdzie to napisać.
Przeglądałem sobie dziś stronę naszego portu i w dziale historia natrafiłem na coś takiego:
15 czerwca 2004 r. | Uruchomienie nowego połączenia Poznań - Bruksela, obsługiwanego przez niskonakładowego przewoźnika - Air Polonię.
2004 rok to nie tak dawno w sumie ale wogóle nie mogę sobie przypmnieć tego połączenia.
Możecie mi powiedzieć czy wogóle ta trasa wystartowała, jak dlugo latała i jakie było obłożenie samolotów?
Pół roku, do plajty. Jak dobrze pamiętam.
BTW w 2005 leciałem na wakacje Fisherem, kapitan powitał wszystkich na pokładzie samolotu linii Air Polonia, potem zmieszany przepraszał za pomyłkę, wyjaśnił, że wcześniej tam pracował i użył sformułowania, że "NA SZCZĘŚCIE" Air Polonia już nie istnieje.
Pierwszy samolot z POZ do BRU poleciał 15 czerwca 2004 - ostatni poleciał 7 października 2004.
Samolot latał w rotacji KTW-POZ-BRU-POZ-KTW.
Praktycznie na każdym rejsie było mniej pasażerów niż z/do KTW.
Na trasie KTW-POZ-KTW nie były sprzedawane bilety.
W grudniu 2004 linia przestała istnieć...
No to się Robsad ucieszy.
Od 29 marca LH bedzie latać z POZ do FRA, wylot o 16:40 na CR7.
Bardzo dobra wiadomość :)
Ciekawe jak szybko zaczną podstawiać większe samoloty?
13:40-15:05 FRA-POZ
16:40-18:00 POZ-FRA
Nareszcie koniec dyktuatury i dostęp do promocji i niskich taryf LH.
To i ja dołączę do listy niezmiernie uradowanych! :DCytat:
Zamieszczone przez Rob_Sad
Podpisuję się pod wypowiedzią Rob_Sada, a od siebie dodam jeszcze tylko, że wielką radość sprawia mi też możliwość lotu czymś innym niż ATR LO, którego mam już po prostu serdecznie dość. ;)
I juz ten lot FRA-POZ nie bedzie trwal tych mega nudziarsko dlugasnych 2h! :-) I juz nie bede z zazdroscia patrzyl z autobusu w FRA na ludzi wsiadajacych w odrzutowce... ;-)Cytat:
Zamieszczone przez hawkwood
Nareszcie! :)