Poradzi sobie - przecież miasto WRO płaci za puste miejsca - po prostu zapłaci więcej - co za różnica.
Dziś w radiu była informacja o budowie nowej wieży. Prowadzący mówił że to właśnie przez jej brak nie można powiększyć siatki połączeń na ławicy
Dlaczego nie można? Co ma wielkość i komfort pracowników atc do siatki połączeń? Trochę to takie naciągane, szczególnie że np. wieża w Katowicach czy w Krakowie jest takiej samej (lub bardzo podobnej) wielkości co w Poznaniu...Zamieszczone przez Kaczy
Mógłbym zadac to samo pytanie, trzeba spytać redaktora z radiaZamieszczone przez BN
Na kogoś trzeba zwalić, poza tym nie od dziś wiadomo niebotyczne zarobki kontrolerów blokują rozwój lotnisk.
Sądzę że to może mieć związek z wieżą statystyki wypełnienia samolotów ryana w POZ są badzo dobre a mimo to w ostatnim czasie podczas każdego rozdawania połączeń ryana wszystkie polskie miasta dostają połączenia tylko Poznań nie dostaje ktoś mi może to wytłumaczyć bo ja tego nie ogarniam
Poznań-Ławica&Kraków-Balice
tak jak napisał Witek....samoloty mogłyby latac i puste...Ryan'a interesuje ile ogolnie pieniedzy wplynie...miasto musi placic nawet za polaczenia na wyspy z obłozeniem 100% - taka metoda latania wg Ryanair
Możesz nam przybliżyć ten związek?Zamieszczone przez japas15002800
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Na początku sorki za małe OT, ale nie wiedziałem gdzie to napisać.
Przeglądałem sobie dziś stronę naszego portu i w dziale historia natrafiłem na coś takiego:
15 czerwca 2004 r. | Uruchomienie nowego połączenia Poznań - Bruksela, obsługiwanego przez niskonakładowego przewoźnika - Air Polonię.
2004 rok to nie tak dawno w sumie ale wogóle nie mogę sobie przypmnieć tego połączenia.
Możecie mi powiedzieć czy wogóle ta trasa wystartowała, jak dlugo latała i jakie było obłożenie samolotów?
Pół roku, do plajty. Jak dobrze pamiętam.
BTW w 2005 leciałem na wakacje Fisherem, kapitan powitał wszystkich na pokładzie samolotu linii Air Polonia, potem zmieszany przepraszał za pomyłkę, wyjaśnił, że wcześniej tam pracował i użył sformułowania, że "NA SZCZĘŚCIE" Air Polonia już nie istnieje.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Pierwszy samolot z POZ do BRU poleciał 15 czerwca 2004 - ostatni poleciał 7 października 2004.
Samolot latał w rotacji KTW-POZ-BRU-POZ-KTW.
Praktycznie na każdym rejsie było mniej pasażerów niż z/do KTW.
Na trasie KTW-POZ-KTW nie były sprzedawane bilety.
W grudniu 2004 linia przestała istnieć...
No to się Robsad ucieszy.
Od 29 marca LH bedzie latać z POZ do FRA, wylot o 16:40 na CR7.
It's inside what makes us noble.
To i ja dołączę do listy niezmiernie uradowanych!Zamieszczone przez Rob_Sad
Podpisuję się pod wypowiedzią Rob_Sada, a od siebie dodam jeszcze tylko, że wielką radość sprawia mi też możliwość lotu czymś innym niż ATR LO, którego mam już po prostu serdecznie dość.
Zakładki