O dopiero teraz zauwazylem ten temat odnosnie ATR.
Niestety
Rob_Sad to co napisales, ze ATR rozwala w MUC i FRA kojelke do podejscie nadaje sie na date 1 kwietnia
Akurat na prostej do ILS'a mozna trzymac nawet 240kt jezeli kontroler tylko zechce. Tak szczerze tak szybko to nie leca nawet Jet'y bo z racji lepszej doskonalosci ciezko sie hamuja i musza to robic w dalszej odleglosci od progu. Tymczasem ATR ze swoimi duzymi smiglami na upartego moglby trzymac taka predkosc do ok 12nm.
Zreszta w MUC i FRA sa stale predkosci dla wszystkich. Na mapach przylotowych jest 220KT. Na prostej trzyma sie z reguly 170kt do OM - czyli wszystko osiagalne bez zadnego problemu dla ATR'a. Kilka razy podchodzilismy idealnie rowno z B737 lub A32x wiec raczej nie sadze, zeby ATC to sprawialo jakiekolwiek problemy.
Zreszta procedury przylotowe sa dokladnie tak skonstruowane jak napisal z
asieki1
To taki maly prostujacy OT
Dobra a teraz zeby mnie
hawkhood nie posadzil o lobbing na rzecz ATR
to przyznaje, ze jezeli LH faktycznie wozi po 70 osob to taki CRJ jest w sam raz.
Gdyby LOT mial takie booking'i to nie mialbym nic przeciwko wrzuceniu EMB na ta trase zamiast ATR.
Zakładki