Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 54 z 54
Like Tree5Likes

Wątek: Etihad w Poznaniu. POZ-TXL

  1. #41
    Awatar DCTunlimited

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Głupie ludzie nie chcoo latać!
    Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.

  2. #42

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kaczy Zobacz posta
    Jak ja sobie otworzę połączenie z Zieloną Górą i bilety nie pójdą to będzie to wina Ławicy?
    Nie, to będzie oczywista oczywistość.
    jarekch likes this.

  3. #43
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Suzia Zobacz posta
    Nie, to będzie oczywista oczywistość.
    Wiesz, w sytuacji kiedy w sprzedaży było tylko połączenie p2p POZ-TXL to chyba jest równie prawdopodobne, że codzienne rejsy nie zostaną wypełnione na odpowiednim poziomie...
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  4. #44
    Awatar piter2020

    Dołączył
    Jul 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Wiesz, w sytuacji kiedy w sprzedaży było tylko połączenie p2p POZ-TXL to chyba jest równie prawdopodobne, że codzienne rejsy nie zostaną wypełnione na odpowiednim poziomie...
    Chyba każdy mający choć trochę pojęcie na ten temat , wie ,że wina jest po stronie Etihad, który nie załatwił sobie code-share na loty EY,AB i JU.
    Wina jest absolutnie po ich stronie, bo nikt normalny nie poleci do TXL, mają bardzo dobry dojazd A2-co już mówiłem.

    Zarząd Portu można winić jedynie za inne, ogromne braki w siatce połączeń, ale nie w przypadku TXL.
    Pozdrawiam,
    Piotr

  5. #45

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Suzia Zobacz posta
    Nie, to będzie oczywista oczywistość.
    No to o co chodzi? Mamy dopłacać jak w Zielonej i wozić powietrze? Jaką widzisz tutaj winę Portu jeśli faktycznie bilety się nie sprzedają (tego nie wiem)

  6. #46

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Jeśli mowa o sprzedaży biletów. Jak one mają się sprzedawać skoro poza forami lotniczymi i Twitterem nie widziałem informacji o połączeniach. Poza tym to połączenie typowo businessowe, a tacy pasaerowie nie kupują biletów z wyprzedzeniem pół roku tylko kilku dni.

    Aby rzeczywiście ocenić sprzedaż operator musiałby oferować możliwość przesiadki na dalszy lot i sprzedawać je jako z Poznania w świat przez Berlin analogicznie jak to robi SAS.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  7. #47

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Wożenie powietrza nie ma sensu. Codziennie połączenie do TXL też nie ma sensu. To logiczne tak jak bezsens stawiania ILSa w Zielonej
    A piję (hejtuję jak kto woli) bo Ławka się wielce chwaliła, bodaj na FB, a tu guzik, jak zwykle. Już pomijam czyja to wina, a czyja nie. Przynajmniej było głośno
    Niektórzy z Was tak zajadle bronią zarządu, że strach gębę otworzyć. Masakra jakaś.

  8. #48
    Miłosz
    Goście

    Domyślnie

    Bo niektórym płacą za to...

  9. #49

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Suzia Zobacz posta
    A piję (hejtuję jak kto woli) bo Ławka się wielce chwaliła, bodaj na FB, a tu guzik, jak zwykle.
    Moim zdaniem to raczej dobrze, że się chwaliła - zawsze jakaś reklama (i dla portu i dla linii) i info o nowym połączeniu
    piciex likes this.


  10. #50
    mg84
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Miłosz Zobacz posta
    Bo niektórym płacą za to...
    Jak płacą, tak gadają... , sprawa przykra...
    Jeszcze jedna rzecz... jak już płacą, to jednak nie zwalniają z myślenia i głupiej obrony portu, który się przecież "rewelcyjnie i cudownie rozwija"
    Szkoda też, że "Szanowni Obrońcy Ławicy" nie spojrzą na działania np. we WRO, GDA... i nie porównają sobie z nimi "prężnego działania włodarzy Ławicy"...

    C'est la vie...

  11. #51
    mg84
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piter2020 Zobacz posta
    Chyba każdy mający choć trochę pojęcie na ten temat , wie ,że wina jest po stronie Etihad, który nie załatwił sobie code-share na loty EY,AB i JU.
    Wina jest absolutnie po ich stronie, bo nikt normalny nie poleci do TXL, mają bardzo dobry dojazd A2-co już mówiłem.

    Zarząd Portu można winić jedynie za inne, ogromne braki w siatce połączeń, ale nie w przypadku TXL.
    Tak, ale gdyby połączenie wypaliło to pewnie "zarząd" wystawiłby pierś po medale
    Taki kraj Trochę wody upłynie w rzekach nim to się zmieni.

  12. #52
    Awatar beebopp

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EDDT

    Domyślnie

    Alez spokojnie, spokojnie ... loty na dana chwile nie zostaly jeszcze odwolane. Kolega mial leciec do WRO i wyslal w tej kwestii maila z zapytanie co i jak.
    Odpowiedz ktora otrzymal: Berlinspotter.de - Winter 2013/2014 TXL/SXF

  13. #53

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Od poczatku na to połaczenie patrzyłem z przymrużeniem oka. Dziwne tylko, ze za tym projektem stała duża linia Ethad Airlines.
    Ostatnio edytowane przez STYRO ; 20-02-2014 o 16:19 Powód: edytowany link.

  14. #54

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    jednym słowem "z wielkiej chmury mały deszcz"

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •