Diasi nadali taką pogodę i gości.
Ładnie się prezentuje.
--------------------
Pozdrawiam
Diasi nadali taką pogodę i gości.
Ładnie się prezentuje.
--------------------
Pozdrawiam
SP-CUG zszedl na FL009 ze squawkiem 7600, teraz jest w okolicach Steszewa.
Pozdrawiam
Radio "fiksuje"
Z racji pracy tylko słyszałem i zastanawiałem się czy to C-130 czy An-12 krąży w okolicy. Na radarach online nie było ich widać.
paweł
Ja widziałem dwa Herculesy Amerykańskie US Air Force
Opóźniona CPH na RJ85
Gosc ktory dawno sie nie pojawial na EPPO :
FHY791/2 STA0850LT STD0935LT
TC-FHB 320
Pozdrawiam
Jutro tj. 29.10 DLH1MN/LH1390 na E190 D-AECI, pozniejszy LH1380 tez na E-jecie, w najblizszych tygodniach E190 bedzie sie pojawial na trasie FRA-POZ-FRA dosc czesto.
Pozdrawiam
Mam pytanie - LOT i Ryanair wlasciwie w tym samym czasie (wydaje mi sie) rozpoczely loty z Poznania do Tel Aviw. Jak latwo sie domyslic, jesli rzeczywiscie jest zapotrzebowanie na te trase, to Ryanair sobie poradzi. A LOT? Orientuje sie ktos jaka maszyna sa wykonywane te polaczenia (domyslam sie, ze nie DASHem jak do Lwowa) i ilu jest srednio pasazerow?
Lot lata do TLV od chyba 4 miesiecy. Izrael dopłaca tyle za te połączenia, że wszystkim się opłaci. W związku z tym linie z pewnościa ceny kształtują tak by LF był wysoki i pewnie jest i bedzie.
Nie ma czegoś takiego jak zapotrzebowanie na trasę. Sam fakt istnienia połączenia (czyli podaż), tworzy popyt. Limit popytu istnieje, ale jest dynamiczny i zależy od wielu czynników. Na tej trasie pewnie głównie od ceny. Tak jest w rożnym stopniu na każdym połączeniu i nie rozumienie tego jest wielkim błędem władz miasta około dekadę temu.
Zakładki