Wiadomo do kiedy zostaje ?
a czy tam jest jakieś podejście do fotografowania czy pozasłaniane wszystko ?
Podobno argumentem za malowaniami "cały biały kadłub" jest to, że farba inna niż biała chłonie (i przekazuje do wnętrza samolotu) za dużo ciepła. No ale, jak widać, szczęśliwie TN się jakoś obronił (mimo że kojarzy się raczej z lotniskami tropikalnymi niż subpolarnymi; na przelotowej to pewnie w miarę wszystko-jedno).
PS. A343 TN: piękne (acz z perspektywy czasu trochę i smutne, pod wieloma względami) wspomnienie z Salonu 2005...
Voyager do nas z BZZ. Chyba po raz pierwszy w nowym malowaniu. Reg ZZ336.
B777 Emirates div OSR. Pokręcił dwa kółka nad Puławami i poleciał do... Ostrawy. Ktoś zna powód?
SP-LWA [LOT407] miał problem po starcie ze sterowaniem i wrócił do EPWA... stąd opóźnienia, sporo samolotów w holdingu.
https://www.flightradar24.com/2022-0...OT407/2a717318
https://archive.liveatc.net/epwa/EPW...2022-1730Z.mp3 od 20m30s
Świetne panowanie nad sytuacją Pani na EPWA Approach, warto posłuchać. W trakcie wydarzenia, komunikacja z LO407, i potem, kierowanie samolotami z holdingów.
W czasie kiedy na Approach był tylko LO407 i dwa samoloty, które już wcześniej były na podejściu i zostały zawrócone, na jakiej częstotliwości odbywało się kierowanie tymi 21 w holdingu?
I ciekawe czy było jakieś przygotowanie pasa do awaryjnego lądowania czy tylko asysta.
czy tym razem coś z SP-LRG (czarter - Santa Clara) zaraz po starcie kółeczka ... czyżby powrót się szykuje na WAW ?
https://www.flightradar24.com/LOT6233/2a788627
Niestety tak, polatał koło godziny wokół Warszawy na 16 000 ft i wrócił do EPWA.
Szczęśliwie był w zapasie SP-LRE i zastąpił SP-LRG do Santa Clara.
Nie mogę edytować, stąd drugi post z kolei.
Zakładki