Jeśli jeszcze ktoś nie widział to dzisiejszy brussels na A320 w Red Devils & Red Flames livery.
19.09.2023 (wtorek) 9:00 LT
Korean Cargo na 744F zawita z kolejnymi FA-50
Korean Air Global w drodze do Warszawy
W innym wątku jest napisane że na 12 miesięcy, i że ma obsługiwać trasę do NYC. Więc obie części różnicy symetrycznej tych wiadomości są niepuste. Nawet jeśli LO WAW-NYC policzyć jako dwie trasy. (I nawet gdyby w miejsce "WAW" miało się pojawiać także "KRK" i/lub "RZE".)
PS. Z korektorskiego obowiązku:
Jeśli już to KF A339. Swoją drogą, kod ICAO to ABB, trochę jakby z innych rejonów.
PS do PS. Hmm, chociaż z danych pod tym linkiem:
https://www.planespotters.net/airfra...belgium/r6km8k
wynika że *miał* latać dla AB. Jakież to czasami są niespodzianki...
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 27-10-2023 o 10:12
A332 Plus Ultra tuż przed 11.
SK2751 CPH-WAW nie próbował nawet podejścia tylko radośnie pomyka z powrotem w kierunku płn-zach. Samolot CRJ900. Wiatr 250 23kt. Czy CRJ nie może z takim bocznym wiatrem lądować na 33? W takim układzie nie dostanie podejścia na 29?
Wg flightradar cośtam się ustawiał na 29, w końcu nie rozpoczął podejścia. Czasem tak jest że załoga nie ma za bardzo paliwa na czekanie, trafiają w najgorszym momencie a w okolicy pogoda też parszywa. Nie ma wtedy co zapędzać się w kozi róg i przyjmują bezpieczny przebieg lotu. Ale to gdybanie.
Zakładki