Centerline na bank.
KS
Centerline na bank.
KS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
Panie i Panowie, Wirażowa wraca do gry:
P1458/11 NOTAMN
A) EPWA B) 1103140700 C) 1105311000 EST
D) TWY M3 od TWY E1 do RWY 11/29 CLSD
P1459/11 NOTAMN
A) EPWA B) 1103140700 C) 1105311000 EST
D) TWY A4 od E1 do RWY 11/29 CLSD
TWY A5,A6 od RWY 11/29 do TWY L CLSD
A czy mógłby ktoś to przetłumaczyć??
Ja się kompletnie na tych skrótach nie znam, ale chyba chodzi o to, że przywrócono ruch na pasie 11/29, od paru godzin samoloty śmigają mi nad głową aż miło (czyt. startują z 29).
Nie. Generalnie i w skrócie DK 'A' od 'L' to 'E' zamknięte i ten malutki kawałeczek 'M' też. Czyli wszystko kołuje 'E' i 'L' tylko, czy to do startu z 33, czy po zwolnieniu 15 (jak sie nie wyrobią w 'D', 'R', 'O' lub 'S' ). 'J' i 'T' też zamknięte.
KS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
Witam serdecznie jestem laikiem aczkolwiek mam pytanie
NOTAM EPWA A0045/11
czy ktoś może opisać to mniej więcej ? co oznaczają po lewej ABC etc itd ? bardzo proszę o odp na PW bądź tutaj na forum
Czyli we wtorki, czwartki, piątki i niedziele w godzinach 1800-0900lt pas 15/33 będzie zamknięty, a także w poniedziałki, środy i soboty w godzinach 2300-0900lt. Taka sytuacja utrzyma się do 26. września. Przy okazji przyłączam się do pytania o powód zamknięcia.EPWA A5538/11 RWY 15/33 CLSD FOR LDG AND TKOF. TUE THU FRI SUN 1600-0700, MON WED SAT 2100-0700, 13 SEP 16:00 2011 UNTIL 26 SEP 07:00 2011
Konserwacja drogi startowej
Remont drogi startowej DS3 — Lotnisko Chopina w Warszawie :: Warsaw Chopin Airport
Ciekawa niespodzianka na dzisiaj:
A5874/11 - RWY 11/29 CLSD FOR LDG AND TKOF. 01 OCT 08:00 2011 UNTIL 01 OCT 13:00 2011. CREATED: 29 SEP 14:41 2011
A5873/11 - RWY 15/33 CLSD FOR LDG AND TKOF. 30 SEP 20:00 2011 UNTIL 01 OCT 08:00 2011. CREATED: 29 SEP 14:36 2011
Pierwszy NOTAM nie działa - od rana są lądowania na 29.
Edit:
Poprawka: pewnie czas jest w UTC, więc jednak się zgadza. Lufthansa Retro wylądowała ok. 9:08 i teraz Contact Air podchodzi już na 33.
Oczywiście, że to UTC
A Fokkerek Contact Air to dzisiaj w ogóle taki graniczny był:
- pierwszy usiadł po otwarciu 33
- pierwszy poszedł z 33 po zamknięciu 29
A mnie zastanawia NOTAM wymagajacy 550m RVR do startu z 29. Skad akurat ta wartosc?
Witajcie,
Nie wiem na ile Was to zainteresuje, ale zrobiłem w ramach przypominania sobie PHP "dekoder" depesz METAR.
Na początku miał być tylko dla mojej warszawskiej strony "meteo", a okazało się, że łatwo zaadaptowałem go także jako czytnik METAR-ów pozostałych lotnisk w Polsce.
Co sądzicie?
Wszystkie odczyty pod adresem: metar.czad.org
(Wiem, że to wątek dot. EPWA - ale nie zauważyłem innego działu)
Zaznaczam, iż nie jestem pasjonatem lotnictwa, stąd niektóre z wyświetlanych informacji mogą być niepełne/nieprawdziwe.
Jeśli macie uwagi - piszcie. :-)
Aktualne braki skryptu:
- nie odczytuje "podstawy" chmur ani zachmurzenia
- jeszcze nie był testowany w "potężnych" utrudnieniach typu większe burze, wyładowania etc.
Dobra robota i duży plus za obliczanie temperatury odczuwalnej Mam nadzieję, że zastosowałeś pełny wzór, bo można się pomylić i dostać niepoprawne dane. Kilkanaście lat temu też napisałem taki dekoder, tylko w perlu /opublikowałem go w sieci bez żadnej licencji i niedługo potem pojawiły się komercyjne programy i moduły wykorzystujące mój kod, oczywiście bez zgody (To jeden z "tych" przypadków
Dodaj możliwość podawania własnego ICAO, wystarczy zwyczajny input field i zczytywanie wartości z POST, albo nawet z query string'u; mój programik korzystał nawet z bazy danych ICAO i obowiązkowo opcjonalnie wizualizował warunki atmosferyczne
Pozdr
/wmk
Wszystko jest obecnie w wersji "testowej", nastawionej jeszcze na wyłapanie błędów + dodanie funkcji pełniejszego rozkodowania depesz (np. dokładny opis zachmurzenia). Będzie także możliwość podawania własnych ICAO - czy to z wcześniej określonej listy, czy też pełnej (wolałbym opcję 1, gdyż cache'uję wyniki na serwerze). ;-)
Co do temperatury odczuwalnej - wyliczana jest przy użyciu wzoru 'wind chill' z użyciem modelu 1, tj. "temperatura-wiatr".
Dla wyższych temperatur skrypt będzie także wyliczał oczywiście temperaturę odczuwalną. :-)
Największa rozrywka była przy rozkodowywaniu stanu pasa.
Dużo większa będzie pewnie przy dalszych modyfikacjach, aby się całość nie posypała. :-)
Pozdrawiam,
Andrzej
Zakładki