Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 133
Like Tree15Likes

Wątek: EPWA/WAW NOTAMy, pogoda, aktualna sytuacja

  1. #1
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie EPWA/WAW NOTAMy, pogoda, aktualna sytuacja


    Polecamy

    VOR/DME WAR 114.900/CH96X U/S. 06 SEP 00:00 2008 UNTIL 03 JUN 23:59 2009. CREATED:
    25 AUG 13:36 2008

    Wylaczone z uzycia na ponad pol roku??? Ktos wie cos wiecej?
    Ostatnio edytowane przez frik ; 22-08-2016 o 11:07

  2. #2

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Urządzenie idzie do kasacji. W jego miejsce stanie zupełne nowe DVOR/DME. Na czas wymiany i wprowadzenia nowego do użytku wszystkie procedury w rejonie Wawy są już przeprojektowane tak aby nie korzystać z likwidowanego VORa. Całość jest już sprawdzona z powietrza przez Papugę a zatem można bez problemów nawigować wokół stolicy

  3. #3
    Awatar jubell

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA/EPSY

    Domyślnie

    A4218/08 - RWY 15/33 CLSD FOR TKOF AND LDG. 2130-0300, 31 AUG 21:30 2008 UNTIL 05 SEP 03:00
    2008. CREATED: 29 AUG 08:01 2008

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Zbliża się do końca wymiana VOR/DME WAR na DVOR/DME. Jeszcze w tym miesiącu planowany jest oblot komisyjny nowego urządzenia

  5. #5
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paszpak
    Zbliża się do końca wymiana VOR/DME WAR na DVOR/DME. Jeszcze w tym miesiącu planowany jest oblot komisyjny nowego urządzenia
    Czyli jest szansa, ze bedzie do oddany do uzytku wczesniej niz to podaje NOTAM?

  6. #6

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Po pozytywnych wynikach oblotów będzie wymagane jeszcze zezwolenie ULC i w zależności od tego kiedy to nastąpi DVOR zostanie oddany do użytku

  7. #7

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Jezeli tylko nie bedzie jakiegos kataklizmu pogodowego jutro rozpoczyna sie oblot nowego WARa

  8. #8
    Awatar S.W.A.T

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2.0nm NE of OKE

    Domyślnie

    no to ladnie się uporaliscie! gratki!

  9. #9
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Co sie stalo dzisiaj z ILS na 11, ze nie dzialal?

  10. #10
    Awatar S.W.A.T

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2.0nm NE of OKE

    Domyślnie

    światla na 11 byly 'out of service'

  11. #11
    Awatar Michal Krol

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Mokotów

    Domyślnie

    Dzięki czemu dziś przed południem na EPWA od strony Palucha było trochę ciekawiej nie licząc oczywiście low-pass Cessny
    שירות הביטחון הכללי

  12. #12
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Michal Krol
    Dzięki czemu dziś przed południem na EPWA od strony Palucha było trochę ciekawiej nie licząc oczywiście low-pass Cessny
    No to zależy o której godzinie. Mamy tak wielki ruch, że dziś w trakcie jak polowałem
    na oba startujące atlantyki nie wylądowało dokładnie nic

    pzdr,P.

  13. #13
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    RWY 11/29 NOT AVBL FOR TKOF WHEN RVR BELOW 800M DUE TO TECR. 19 DEC 17:00 2008
    UNTIL 19 JAN 22:59 2009 ESTIMATED.

    Ktos wie cos wiecej? Co dokladnie robia?

  14. #14

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Nic.

  15. #15
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot
    Nic.
    Czyli takie widzi-mi-się bez powodu?

  16. #16
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot
    Nic.
    Aha czyli niewidzialne "nic" z robot z plyty przenosi sie juz na pas... Nie boicie sie, ze kiedys do wiezy to dojdzie?

    800m metrow to duzo. Ktos musial miec jakis wazny powod

  17. #17

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie notamy.....

    Notamy należy czytać ze zrozumieniem.
    Po polsku i językiem zrozumiałym dla posjonatów lotnictwa notam A6838/08 brzmi:
    Droga startowa 11/29 jest nie dostępna do startów, gdy zasięg widzenia wzdłuż tej drogi jest mniejszy niż 800m, z przyczyn technicznych (aby to zrozumieć trzeba znać procedury LVP i II CAT).
    Pozdrawiam
    Marek156-DPWAW

  18. #18

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Dziekujemy.

  19. #19
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot
    Dziekujemy.


    Marek156sw idz juz spac...

  20. #20

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie A nie pójdę......


    Polecamy

    Jeżeli któregoś z kolegów interesuje publikacja PL-8400 w wersji elektronicznej, proszę podać e-mail a ja wyślę. (pdf ok2,5Mb)
    "Skróty i kody stosowane w międzynarodowym lotnictwie cywilnym"
    Pozdrawiam
    Marek156-DPWAW

Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •