Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar TermiT

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Dziwny lot szkolny?


    Polecamy

    W czwartek 05.07 około 20.30 miało miejsce dziwne zdarzenie.

    Podejścia są na 29, jest względnie tłoczno.

    Nagle na podejściu pojawia się jakiś mały jednosilnikowy GA, podchodzi ze schowanym podwoziem, przechodzi nad progiem, idzie jeszcze kawałek nad pasem po czym odbija w prawo.
    Nie słyszałem wcześniejszej korespondencji, ale zaraz dostał opr od babeczki z TWR, że po pierwsze: zgłaszanie się na piątej mili to przegięcie, a po drugie, że na Okęciu nie ma lotów treningowych.
    Wie ktoś coś więcej?

  2. #2
    Awatar yashio

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Być może oczekiwał nad Whiskey lub Echo na zgodę.Gdy ją dostał wszedł na prostą a kontroler się zreflektował że będzie zbyt mała separacja między kolejnym samolotem na podejściu i nakazał przerwanie lądowania i odejście w punkt oczekiwania.

    Czasami Bryza próbuje się "wstrzelić" między samoloty i tez dostaje zgodę na lądowanie a po chwili jednak nakazują mu przerwanie podejścia i powrót np. nad ECHO.

    Taką mam koncepcję.

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Bledna

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2008

    Domyślnie

    Behemot , to może napisz poprawną ?

  5. #5

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Prawidlowa zawarl Termit w swoim pierwszym poscie.

  6. #6
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez S.W.A.T Zobacz posta
    A po co ma każdy wiedzieć? Kto wie ten wie
    O dzieki. Bede pamietal te slowa jak bedziesz o cos pytal na forum. Nikt nie pyta o nazwiska czy znaki samolotu. To forum lotnicze i ludzie co tutaj pisza tez lataja i moze chcieliby poszerzyc swoja wiedza. Ja osobiscie nie widze nic dziwnego w zglaszaniu sie na 5-tej mili ani w locie szkolnym na Okeciu (za zgoda PAZP'u przeciez mozna).
    Inna sprawa jezeli czlowiek w Polsce na etapie szkolenia nie moze przyleciec na Okecie z instruktorem ani na forum dowiedziec co robi nie tak to tylko czekac jak pozniej samodzielnie beda jeszcze wieksze sceny na lotniskach odstawiac.

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Powtorze, prawidlowa podal Termit. Na Okeciu loty szkolne sa mozliwe tylko za zgoda PAZPu.

  8. #8
    Awatar S.W.A.T

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2.0nm NE of OKE

    Domyślnie

    thewho racja; Chodziło min. o niezgłoszenie lowpassa na 5mili,

    PS.: Aktualności - AOPA Poland
    AOPA pyta ULC o ograniczenia lotów szkolnych w TMA Warszawa

  9. #9

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Takie male sprostowano samolocik podchodzil IFR VOR DME na pas 29, żeby nie blokować calego ruchu i miec predkosc kolo 130 KT, nie wypuścił podwozia bo w planie bylo niskie przejscie nad pasem. Ogolnie nieskie przejscia na Okeciu mozna robic tylko trzeba wczesniej o tym powiedziec na np APP. W tym przypadku, informacja jakoś nie dotarła do TWR i tyle Pozdrawiam

  10. #10

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie


    Polecamy

    Taa.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •