Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Awatar hoot

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie DLH Avro missed approach i 2gi krąg


    Polecamy

    sytuacja: dzisiejsza burza nad Warszawą

    GWI zmienia podejście

    pochodzi airbus german wings, najpierw na 33, potem prosi o krotki
    holding nad LIN, aby zobaczyć, jak wygląda sytuacja, ale zaraz
    uzgadnia z ATC podejście na 11 lub 15

    ATC sugeruje 15, wygląda czysto, GWI74W woli raczej 11 (ILS??)
    ostatecznie odchodzi kursem 260 i po sprawdzeniu na miejscu - zgadza
    sie z ATC na 15

    AC pyta tez na wszelki wypadek o procedurę missed approach, ale siada za I razem

    nadlatuje też DLH3ML - bohater kolejnych screenów - Avro (reg. D-AVRF)

    DLH Avro 2 krag

    dostaje propozycję jak GWI - 11 lub 15, decyduje się na 15 i robi
    podejście od E, aby siadać za GWI
    pyta ATC czy przy missed approach może odejść kursem 200, ATC mówi, że ma iść 060

    podchodzi na 15, tuż przed pasem zgłasza missed approach - choc GWI już siadł OK
    samego zgłoszenia nie złapałem i nie wiem dlaczego (ktoś wie?), wind
    byl 260/8kts
    robi drugi krąg i ponownie podchodzi na 15, tym razem siada OK
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 05-07-2009 o 20:39 Powód: uzupełnienie i ort

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Byli za wysoko i dlatego odeszli na 2gi
    Pozdrawiam

  3. #3
    Awatar hoot

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    rozumiem. właśnie zastanawiało mnie dlaczego, bo wiatr był 5-8kts, a ostatnio przy 10kts w poprzedniej burzy siadały. jak kilka dni temu była taka większa i przy progu pasa dmuchało 30kts - pilot na pytanie o możliwość podejścia, gdy to usłyszał, uznał, że przy 15 wezłach mógłby próbować - i pozostał na holdingu.

    za wysoko - brak ILS na 15?

  4. #4

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Na kierunku 15 jest VORDME, ogolnie mowiac przy danym wskazaniu DME samolot powinien znalesc sie na wysokosci opisanej na mapce podejscia. W tym przypadku byli za wysoko, cos sie nie zgadzalo wiec udali sie na 2gi krag. To ze byli za wysoko powiedzieli na Zblizaniu
    Pozdrawiam

  5. #5
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie

    aż dziw, że jeszcze w TVN 24 nie ma tego na pasku
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  6. #6

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Gdyby siadał Airbus to z pewnością by już Pan P. głosił swoje teorie :-P

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •