Byli za wysoko i dlatego odeszli na 2gi
Pozdrawiam
sytuacja: dzisiejsza burza nad Warszawą
GWI zmienia podejście
pochodzi airbus german wings, najpierw na 33, potem prosi o krotki
holding nad LIN, aby zobaczyć, jak wygląda sytuacja, ale zaraz
uzgadnia z ATC podejście na 11 lub 15
ATC sugeruje 15, wygląda czysto, GWI74W woli raczej 11 (ILS??)
ostatecznie odchodzi kursem 260 i po sprawdzeniu na miejscu - zgadza
sie z ATC na 15
AC pyta tez na wszelki wypadek o procedurę missed approach, ale siada za I razem
nadlatuje też DLH3ML - bohater kolejnych screenów - Avro (reg. D-AVRF)
DLH Avro 2 krag
dostaje propozycję jak GWI - 11 lub 15, decyduje się na 15 i robi
podejście od E, aby siadać za GWI
pyta ATC czy przy missed approach może odejść kursem 200, ATC mówi, że ma iść 060
podchodzi na 15, tuż przed pasem zgłasza missed approach - choc GWI już siadł OK
samego zgłoszenia nie złapałem i nie wiem dlaczego (ktoś wie?), wind
byl 260/8kts
robi drugi krąg i ponownie podchodzi na 15, tym razem siada OK
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 05-07-2009 o 20:39 Powód: uzupełnienie i ort
Byli za wysoko i dlatego odeszli na 2gi
Pozdrawiam
rozumiem. właśnie zastanawiało mnie dlaczego, bo wiatr był 5-8kts, a ostatnio przy 10kts w poprzedniej burzy siadały. jak kilka dni temu była taka większa i przy progu pasa dmuchało 30kts - pilot na pytanie o możliwość podejścia, gdy to usłyszał, uznał, że przy 15 wezłach mógłby próbować - i pozostał na holdingu.
za wysoko - brak ILS na 15?
Na kierunku 15 jest VORDME, ogolnie mowiac przy danym wskazaniu DME samolot powinien znalesc sie na wysokosci opisanej na mapce podejscia. W tym przypadku byli za wysoko, cos sie nie zgadzalo wiec udali sie na 2gi krag. To ze byli za wysoko powiedzieli na Zblizaniu
Pozdrawiam
aż dziw, że jeszcze w TVN 24 nie ma tego na pasku
ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie
Zakładki