Odloty 1.07:
LO1 WAW ORD 1210 SP-LPB
LO6 WAW JFK 1230 SP-LPE
LO41 WAW YYZ 1250 SP-LPC
LO3 WAW ORD 1635 SP-LPA
LO26 WAW JFK 1705 SP-LPG
LO15 WAW EWR 1735 SP-LPF
polecam ACARS database search - acarsd ACARS Decoder for Linux and Windows
Witam!
Dzisiaj (1.07), był taki szczególny dzień, że wszystkie 6 767 odlatywało z Warszawy za Atlantyk (żaden z Krakowa czy Rzeszowa i żaden nie miał "dnia wolnego". Czy ktoś z Warszawy mógłby podzielić się informacją, który dokładnie samolot gdzie poleciał? Chodzi mi o rejestracje, poniżej wypisuję dzisiejsze odloty. Próbowałem odnaleźć te informacje na amerykańskich flight tracker'ach, ale nigdzie nie podają rejestracji, który to jest konkretnie samolot.
Z góry bardzo dziękuję!
Odloty 1.07:
LO1 WAW ORD 1210
LO6 WAW JFK 1230
LO41 WAW YYZ 1250
LO3 WAW ORD 1635
LO26 WAW JFK 1705
LO15 WAW EWR 1735
Odloty 1.07:
LO1 WAW ORD 1210 SP-LPB
LO6 WAW JFK 1230 SP-LPE
LO41 WAW YYZ 1250 SP-LPC
LO3 WAW ORD 1635 SP-LPA
LO26 WAW JFK 1705 SP-LPG
LO15 WAW EWR 1735 SP-LPF
polecam ACARS database search - acarsd ACARS Decoder for Linux and Windows
dzieki za info ale nadal nic po wpisaniu np.LO0603, lub LO0438 nie idzie wyskakuje info:
"
Your search results
Klick here to set new search criteria"
czy trzeba instalowąc jakis program, czy działa normalnie tylko przez przeglądarke?
Witam.Będąc na EPWA 8 lipca zaobserwowałem z tarasu widokowego następującą sytuację: na lewo od T1 na dawnej płycie postojowej LCC przy Etiudzie stał B.763ER SP-LPF i wchodzili do niego ludzie, za kilkanaście minut pojazd lotniskowy podstawił w to samo miejsce nowego B.763ER SP-LPG.Wiadomo,że B.767 LOT w rejsach transatlantyckich podstawiane są pod rękawy T2.Czy to oznacza,że SP-LPF i SP-LPG wykonywały 8 lipca rejsy czarterowe dla LOT Charters skoro zostały podstawione w inne miejsce?Jeśli tak to dokąd?( oznaczenie rejsu i kierunek)Bardzo proszę o wyjaśnienie.Poniżej 2 fotka parkowanego na płycie SP-LPG
Dodam,że B.763ER SP-LPG został przyprowadzony na płytę o 15:25 i pozostawał na niej jeszcze jak schodziłem z tarasu o 17:40, zaś SP-LPF wystartował o 16:06.
z tego co widziałem to nie dało się podjechać pod rękawy 10 (10R i 10L) i 9 -
utrzymanie wykonywało jakieś prace nawierzchni - rękawy były nieczynne
Czyli wykopki na EPWA na całego - bo rozryty był też cały Apron 3 przed T1 i tu też były nieczynne rękawy.Ale przy 15 (L i R) stał też jeszcze jeden B.763ER w tym czasie.Za dużo B.767 odlatywać miało chyba w tym czasie, no i jeszcze B.744 Korean Air.Zamieszanie na całego
przed T1 to zapowiada się dłuższa sprawa bo trwa tu budowa systemu do tankowania samolotów - nieczynne są tez rękawy 15R i 15L a duże benki stawiają teraz też na 13.
767 na płycie przy dawnej Etiudzie to w miare normalne zjawisko.
p,P.
tak samo jak na płycie odlodzeniowej 51 52. teraz przez działający często jeden rękaw 13 dostosowany do obsługi SP-LP.. to różne ciekawe sytuacje się dzieją jak samoloty są rozsiane po płycie. No cóż ale ktoś kto projektował lotnisko i założył, że wystarczą 3 rękawy do obsługi szerkoich to miał lekko mówiąc nie po kolei w głowie... jak na 9 i 10 stoi szeroki to mamy problermy z rozładunkiem/załadunkiem przednich bagażników.. Ale czy to kogoś obchodzi? raczej nie...
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 16-07-2009 o 15:01 Powód: ort
Zakładki