Zgadza sie, nawet sprzet wspomagający już jest gotowy
Ech, akurat 9.X nie mam jak sie wybrac...
Ale a propos: czy zmiana samolotu oznacza zmiane (stalego) rozkladu jego przylotow i odlotow? (*) Czy odloty (wt-pt? ok. 10 LT rano) pozostają bez zmian? W kazdym razie jest szansa, ze czasem mi nad chałupą przeleci 744 (tak jak dotychczas M11). (smiley dotyczy obu)
-----
(*) Chocby dlatego, ze 747, przynajmniej w wersji pasazerskiej, to jeden z najszybszych samolotow.
-----
PS. A swoją drogą, czy to UPS wycofuje (stopniowo) M11 z floty (i co: VCV? czy ktos je przejmie?), czy to ruch w WAW wzrosl na tyle, by umotywowac zmiane M11 na 744 (ale jednak (jeszcze) nie dodanie kolejnego rejsu)?
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 03-10-2018 o 01:42
Ruch Cargo wzrasta, co dobitnie potwierdzają przewoźnicy z Bliskiego Wschodu, dodając do siatki nowe rejsy. B744 to była tylko kwestia czasu, a co do rozkładu to chyba jednak Jumbo ma więcej miejsca na pokładzie więc i obsługa będzie dłużej trwać ale jak szybciej gdzies doleci to zrekompensuje ten dłuższy czas postoju i na 95 % czasy odlotów/przylotów sie nie zmienią, tak sądzę.
Rozkład pozostaje bez zmian. A zmiana samolotu jest podyktowana wycofywaniem z całej Europy MD11 przez UPS z racji ich wieku, a co za tym idzie awaryjności. Mają latać po USA.
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 03-10-2018 o 20:16
Wpis pod wpisem, bo pół godziny to już uooo kiedy minęło.
Tak mnie zastanowiło: Czy w takich samolotach cargo sa jakieś pojedyńcze miejsca dla *osób*? Kiedyś (np. w latach 70-tych) bywało tak na frachtowcach morskich: bylo kilka czy kilkanaście kabin dla pasażerów, i można było oficjalnie kupić bilet na rejs np. do/ze Stanów. Osoby które tak płynęły, opisywały to jako świetne doświadczenie (poznanie życia na morzu), i że nigdy by tego nie zamieniły na rejs transatlantykiem takim w pełni pasażerskim (czyt. w szczególności wśród tłumu, w dość anonimowej masie). No więc skoro tu taki UPS lata bezpośrednio WAW-HKG (czego nie oferuje żadna linia pasażerska), to czy w takim 744/M11 nie mogłoby być jakiejś małej "galerii" z fotelami dla kilku(nastu) osób? Szczególnie w 744 w garbie, nawet jeśli w wersji F jest on skrócony.1030LT odlot MD11 jako 5X4 WAW-HKG
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 03-10-2018 o 23:43
W 747 UPSa jest. W garbie właśnie. Nie wiem jak w MD.
Prawda jest taka, że nawet w Wawie MD-11 był najgłośniejszym (regularnie latającym) samolotem podczas startu. W Kolonii wprowadzono nowe normy hałasowe dla lotów wieczornych i nocnych.
Powinny być.
W MD-10 jest tak:
A w MD-11F LH tak:
https://www.airteamimages.com/mcdonn...go_181708.html
/p.
Są miejsca dla załogi i "cargo attendants" - sam praktykowałem. O sprzedaży biletów pasażerskich na takie rejsy nie słyszałem.
Tomek
Kiedyś była taka możliwość. Nie wiem jak teraz.
Panie, co kiedyś? Żadne kiedyś, my i dzisiaj wszystko fersztejen: rejs statkiem handlowym.
For every solution there is a problem.
Zakładki