Minęły dwa miesiące, a MD-11 nadal w Warszawie. Czy ktoś z Was wie, jakie plany ma tutaj UPS?
Podobno EASA uziemiła wszystkie AN-26. To by wyjasniało,dlaczego GENEX wstrzymał loty do WAW.
Gdzie postawili tego osmolonego MD11 (N270UP)?
Odleciał do Cologne (CGN)
Coś tam jeszcze lata rozkładowo i na czym ?
UPS na 767 ARR 0520-0550, DEP jakoś wieczorem (w poniedziałki 757).
DHL na 757 ARR 0520-0550, DEP około 0650 i później wieczorem jeszcze jedna rotacja
TNT na 737 ARR około 6tej, DEP około 7mej.
Tak to chyba mniej więcej wygląda na teraz.
Genex jeszcze lata? Z drobnicy Sprint WAW-IEV jeszcze regularnie widuje.
DHL od wczoraj wrócił do normalnego trybu, tj. przylot rano i odlot wieczorem (nie ma dwóch rotacji).
FedEx od wczoraj tymczasowo zawiesił loty.
Ile lotowskie sierry są w stanie przywieźć cargo bez pasażerów. Tak jak teraz latają na kodzie 7xxx, przez TSE do Chin?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
https://dlapilota.pl/wiadomosci/pap/...ycznych-i-ochr
Być może niedługo przyleci An-225...
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Zależy jak poumieszczasz. Jeśli jest tzw. soft cargo, mogące wejść na miejsca pasażerów bez dostosowań (np. miękkie worki), to tyle co z paxami - ok. 52t ładunku. Jeśli tylko cargo pod podłogę, to bodaj nieco ponad 30t (gdzieś mi wyszło 32t, ale bez 100% pewności) - na pewno mniej niż z górnym pokładem.
Pozdrawiam, Adam
LOT wozi też cargo na fotelach pasażerów w economy. Economy Premium jest pod to przygotowane, ale przynajmniej w "moim" nie było załadowane.
Dwa kartony na fotel, podobno na górze było ok. 5 ton no i do tego to, co pod pokładem. Nie chcę skłamać, bo dokładnie nie wiem, ale chyba wychodzi ok. 25-30 ton łącznie. Jeśli uda mi się to zweryfikować to dam znać, a najlepiej jakby ktoś z wiedzą w temacie mnie poprawił
Ten sprzęt sam w sobie nie jest jakiś bardzo ciężki, więc do wypełnienia maksymalnej (pod względem wagi) ładowności samolotu i tak będzie brakowało przestrzeni ładunkowej. Krótko mówiąc - przylatuje ile się zmieści
Zakładki