Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 31
  1. #1

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie Praca na lotnisku - opinie


    Polecamy

    Witam serdecznie, czy moze sie ktos wypowiedziec jakie sa warunki pracy na lotnisku w Warszawie - obsługa naziemna , interesuje mnie mozliwosc awansu czy jest mozliwosc po jakim czasie i jakie sa realne wynagrodzenia, na rozmowie dowiedzialem sie ze wynagrodzenie ok 1900 brutto .
    Dzikuje za pomoc

  2. #2

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Obsługa naziemna , a dokładnie co ? Wyładowywanie/ładowanie samolotu ?

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie odp.

    obsługa pasazerska , odprawy,

  4. #4
    Awatar heniokieszonka

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Ale gdzie dają 1900 WAS czy LS?
    FDL

  5. #5

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie odp.

    WAS czy LS ? nie wiem o chodzi

  6. #6
    Awatar wanga

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thc26 Zobacz posta
    WAS czy LS ? nie wiem o chodzi
    o firmę, w jakiej firmie miałeś rozmowę o pracę.

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie odp.

    to nowa firma LAS

  8. #8
    Awatar wanga

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thc26 Zobacz posta
    to nowa firma LAS
    to teoretycznie nowa firma, więc nikt Ci nie powie jak tam naprawdę jest bo jeszcze nie wiadomo. Pensja porównywalna do innych firm handlingowych.
    Praca - jak to na lotnisku, do łatwych nie należy, jako frontliner narażony jesteś na gniew tłumu w przypadku opóźnień czy odwołania lotu, musisz być uprzejmy, nawet gdy nóż Ci się w kieszeni otwiera, pracujesz również w niedziele i święta, pobudka często ciemną nocą żeby zdążyć na 4 rano.
    Jeśli lubisz pracę z ludźmi, nie tracisz głowy w trudnych sytuacjach i potrafisz działać pod presją czasu - to bez trudu się odnajdziesz.

    Na Twoim miejscu złożyłabym też papiery do Menzies, podawaliśmy tu link do ogłoszenia, to firma globalna i jak sądzę z większymi perspektywami oraz lepiej zarządzana niż LS.

  9. #9

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie odp.

    dziekuje za odpowiedz duzo mi to dalo a z awansami w takich firmach jest szansa ? po roku gdzies wyzej zajsc czy raczej marne perespektywy

  10. #10
    Awatar wanga

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thc26 Zobacz posta
    dziekuje za odpowiedz duzo mi to dalo a z awansami w takich firmach jest szansa ? po roku gdzies wyzej zajsc czy raczej marne perespektywy

    Po roku raczej mało prawdopodobne. Co prawda w takich firmach jest spora rotacja pracowników, ale jednak wiele osób pracuje w nich latami. W takich działach pasażerskich przeważnie struktura nie jest mocno rozbudowana, agent, koordynator rejsu, kierownik zmiany (w LGS-ie było więcej stanowisk ale wiemy jak to się skończyło).
    Awans wiąże się z większą odpowiedzialnością i umiejętnością zarządzania ludźmi. Systemu odprawy nauczysz się w tydzień, po kilku miesiącach poczujesz się w miarę samodzielny, natomiast nie sądzę, żebyś awansował przed upływem przynajmniej 2 lat.
    No chyba, że będziesz świetny w tym co będziesz robić i trafisz do firmy, gdzie większość pracowników będzie miała podobny staż, co teoretycznie jest możliwe w całkiem nowych firmach.

  11. #11

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Jako pracownik który przepracował w LGS ponad 2 lata mogę powiedzieć jedno. Takiego chamstwa jak w tej firmie to nie widziałem w żadnej innej. Smutna brutalna prawda. Co do kierownictwa hmmm brak słów. Wszystkie lepsze stołki zajęte po znajomości, o awansie to można zapomnieć. Jeżeli jednak już awansujesz to masz coraz większą odpowiedzialność a pieniędzy wcale nie przybywa wprost proporcjonalnie...

    Konkluzja jest taka że do LASu to tylko na grzyby albo jagody, ponieważ spora część kierownictwa i wyższych stołków przeszła z LGS do LS.


    p.s ktoś wspomniał o pracy w święta itd. to jest najgorsze. Praca świątek piątek na 3 zmiany i nawet odpocząć niema kiedy. Znajomych widzisz rzadko, chyba że to znajomi z pracy to z nimi spędzisz większą część czasu

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Staford ; 18-07-2009 o 08:17 Powód: Ort.

  12. #12

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie odp.

    Dziekuje wam za pomoc

  13. #13
    czika255
    Goście

    Domyślnie

    a jak to jest z grafikiem? jesli chcesz wolny weekend na studia czy cos (bo w sumie tygodniowo 2 dni wolnego i tak przysluguje) to kierownictwo kreci nosem czy nie ma problemu?

  14. #14
    Awatar Stranger3

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie

    A to ja sie podlacze z pytaniem o jakies opinie i szczegoly jesli chodzi o prace w obsludze naziemnej WAS. Slyszalem opinie ze to praca koszmar, jednak nie z pierwszej reki a zastanawialem sie nad rzuceniem CV

  15. #15

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czika255 Zobacz posta
    a jak to jest z grafikiem? jesli chcesz wolny weekend na studia czy cos (bo w sumie tygodniowo 2 dni wolnego i tak przysluguje) to kierownictwo kreci nosem czy nie ma problemu?


    Z tym grafikiem i dniami wolnymi to bywa różnie, raz dostaniesz a raz nie. Niestety na samej płycie pracuje ok. 300os. więc ciężko ułożyć grafik żeby wszystkim pasował. Ja sam ostatnio prosiłem o dwa dni wolnego na BARDZO ważną uroczystość i dostałem na 22 do pracy w week. Więc jak sam widzisz to niema tak łatwo z grafikiem.... Ale istnieją jeszcze zamiany z innymi pracownikami ale nie zawsze się udaje...

  16. #16

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stranger3 Zobacz posta
    A to ja sie podlacze z pytaniem o jakies opinie i szczegoly jesli chodzi o prace w obsludze naziemnej WAS. Slyszalem opinie ze to praca koszmar, jednak nie z pierwszej reki a zastanawialem sie nad rzuceniem CV
    Praca nie jest lekka...Z grafikiem różnie bywa ale prawda,że pracuje się w święta,ale istnieją prośby grafikowe,które zazwyczaj są uznawane Aha! Zależy do której brygady jest się przydzielonym! Od 1 sierpnia dochodzi EL AL i ALITALIA to bedzie wiecej pracy!!! Jeśli chodzi o kasę to po zmianie prezesa jest znacznie mniej

  17. #17
    Awatar Wiatrak

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Dla wszystkich zainteresowanych pracą w obsłudze naziemnej na rampie - darujcie sobie, szkoda zdrowia, czasu i nerwów. Ja przepracowałem prawie 3 lata w LGS (sam się zastanawiam czemu tak długo), robota ciężka i niewdzięczna, nikt Was nie pochwali jak się czymś wykażecie, ale przy najdrobniejszej wpadce potraktują jak psa, wykorzystają ile się da. Z tego co miałem okazje rozmawiać z chłopakami z WAS-u to niewielka różnica czy to WAS czy LGS czy co tam za twór za niego powstanie/wejdzie - rotacja pracowników spora. Bez znajomości nic tam nie osiągniesz, z wyjątkiem urazów kręgosłupa i odmrożeń w zimie (chyba nikt nie zdaje sobie sprawy co to jest zima na lotnisku i lato na lotnisku), zarobisz niewiele, a i tak nie będziesz miał kiedy tego wydać, bo grafiki są ustawiane bez ładu i składu. Ja po zmianie roboty odżyłem psychicznie, a samoloty wolę pooglądać przez płot. W WAS-ie było zawsze o tyle lepiej, że posiadał nowocześniejszy sprzęt do obsługi, a to też ma duże znaczenie, bo ten LGS-owy to w większości się do muzeum w Otrębusach nadawał. Co do grafików, np. bardzo popularne było układanie trzech nocnych zmian z rzędu, potem "teoretycznie" dzień wolny (schodzisz o 6 rano) i następnego dnia znowu na 6 rano przez 3 - 4 dni, czyli dzień poświęcasz jedynie na odespanie, a gdzie życie prywatne ? Przeciętnie jeden weekend wolny, czasem tylko jedna niedziela, większość świąt pracujących, nie ma to jak wigilia i sylwester w pracy. Możliwość awansu ? Jeżeli już to na brygadzistę można się załapać po jakimś czasie, kasa niewiele większa, a odpowiedzialność nieporównywalna, tyle że się tak nie nadźwigasz. Zarobki ? Szkoda gadać, no chyba że coś się w tym sektorze zmieniło na lepsze w co wątpie

    Sorry, że tak się rozpisałem, ale szkoda chłopaków i osobiście za mojego okresu pracy nie znałem pracownika, który by sobie czegoś nie szukał, nie licząc starych wyjadaczy

    Oczywiście jak każda praca i ta miała swoje plusy - ja za największy uważam to, że "co oczy widziały to moje", każdą maszynę można było praktycznie polizać tylko pytanie czy to jest tego warte ? Z drugiej strony, mam sentyment do tej roboty, sam nie wiem czemu...

    Ps. ramp men, od kiedy mniej więcej pracujesz w LGS, może mieliśmy przyjemność nie raz się minąć ?

  18. #18
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGTO

    Domyślnie

    @ ramp men i Wiatrak
    Skoro tak narzekacie na tą pracę w handlingu, to dlaczego w ogóle zdecydowaliście się tam pracować, a jeśli chcieliście zobaczyć jak ta praca wygląda, to po przekonaniu się - dlaczego tak tam pracowaliście? Trzeba było jak najszybciej ewakuować się, a nie "dwa lata pracowałem", "po trzech latach pracy".
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  19. #19
    Awatar Wiatrak

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Dlaczego ? Bo lotnisko magnetyzuje i przyciąga, szczególnie jak się człowiek tym choć trochę interesuje, na początku jest podniecenie, ale po kilku miesiącach zaczynasz przeglądać na oczy.

    Pletwa - pytasz dlaczego tak tam pracowałem - dla tego, że jak zmienić robote to na coś przyzwoitego, bo z deszczu pod rynne łatwo się wpakować, ja tę pracę traktowałem jak hobby i szczerze wierzyłem, że coś się zmieni tam na lepsze - jak się skończyło, wszyscy przekonali się w maju i teraz tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że nie miałem tam żadnych perspektyw na przyszłość, bolesne, ale prawdziwe, z hobby nie wyżyjesz, a szkoda, bo w przyzwoitych warunkach była by to naprawdę spoko robota, nie wiem jak jest w innych działach, ale na rampe i sortownie nie radzę się nikomu pchać, to naprawdę ciężka robota za marny grosz i szczerze powątpiewam, że coś się zmieni w tym kierunku na lepsze w każdej jednej firmie, która będzie świadczyć usługi handlingowe na Okęciu.

    Pozdrawiam.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marcin03 Zobacz posta
    Praca nie jest lekka...Z grafikiem różnie bywa ale prawda,że pracuje się w święta,ale istnieją prośby grafikowe,które zazwyczaj są uznawane Aha! Zależy do której brygady jest się przydzielonym! Od 1 sierpnia dochodzi EL AL i ALITALIA to bedzie wiecej pracy!!! Jeśli chodzi o kasę to po zmianie prezesa jest znacznie mniej
    Marcin03, coś jeszcze oprócz EL AL'a i Alitalii przejmujecie?

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 29-03-2014, 23:12
  2. 01-03-2014, 22:30
  3. 03-02-2014, 10:29
  4. 02-03-2012, 07:39
  5. 13-02-2012, 12:23
  6. 12-02-2012, 22:14
  7. 08-02-2012, 09:41
  8. 05-02-2012, 19:29
  9. 03-02-2012, 16:41
  10. 02-02-2012, 20:54
  11. 26-11-2011, 18:18
  12. 26-11-2011, 11:29
  13. 19-11-2011, 22:03
  14. 11-10-2011, 21:02
  15. 03-10-2011, 10:56
  16. 28-09-2011, 21:59
  17. 16-09-2011, 08:57
  18. 15-09-2011, 12:23
  19. 14-05-2011, 12:17
  20. 31-03-2011, 11:01
  21. 17-01-2011, 00:20
  22. 14-01-2011, 14:28
  23. 05-10-2010, 20:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •