LOT Charters i dawniej Centralwings latają z T1. Może się zdarzyć, że niektóre czartery polecą z T2 (chodzi mi o odprawę), ale to będzie rzadki wyjątek.
A sam LOT od kiedy na T2 to w tej chwili nie pamiętam
KS
Z góry sorry za nazwę tematu, ale nie miałem zupełnie pomysłu, jak go nazwać. Przejdę już do rzeczy. Wie ktoś może, kiedy LOT przeniósł całkowicie wszystkie odloty i przyloty do T2? Czy w listopadzie 2008 LOT korzystał jeszcze z T1, choćby częściowo (chartery, czy nawet rozkładowe loty)?
LOT Charters i dawniej Centralwings latają z T1. Może się zdarzyć, że niektóre czartery polecą z T2 (chodzi mi o odprawę), ale to będzie rzadki wyjątek.
A sam LOT od kiedy na T2 to w tej chwili nie pamiętam
KS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
Przede wszystkim LOT nie przeniósł całkowicie przylotów i odlotów do T2. Część odlotów jest robiona z T1 i część przylotów jest przywożona na T1. Jeżeli chodzi o przyloty to T1 jest strefą schengen, natomiast T2 strefą non-schengen. Natomiast góra (odloty), zdaje się, że T1 jest schengen, część południowa T2 jest schengen, a północna część T2 jest non-schengen. To samo się tyczy charterów LOT Charters.
Pozdrawiam, Marcin
No chwila zaraz.
Odloty: tak jak napisałem, jeśli chodzi o odprawę. T1: czartery, T2: rejsówki, choć może się zdarzyć, że jakiś czarter będzie.
Gate na kierunki Schengen są w T1 i T2, non-Schengen tylko T2.
Przyloty: czartery non-Schengen w T1, reszta rejsów w T2.
KS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
Zakładki