wykonywał zaległy rejs dla Prima Charter do HRG. poleciał dziś rano.
Piękna maszyna...
Szkoda tylko, ze wylecial prawie dwie godziny przed czasem. Dzisiaj rano bylo duzo wscieklych ludzi, w tym ja.
Maciek
Maciej Majewski, ERAU, Daytona Beach, FL, Commercial Pilot ASEL/AMEL; Instrument Airplane.
Historię istnienia. Dosyć obszerny artykuł na ten temat ukazał się pod koniec ubiegłego roku w "Lotnictwie".Zamieszczone przez frik
BRGDS
Dlatego, że 6 z 7 wcześniejszych postów dotyczyło Tristara.
to może on robi za te "nowe" 757??? i będzie nie tylko jedyne 757 ze znakami "PL" ale i TEN "Tristar"??? Pierwsze 3 wirówki z polskimi blachami by były "
Jak by były to by bylo bardzo fajne ale nie na znakach "PL" tylko "SP" Ale sądze ze nie beda latac dla nas na stale.
Pozdrawiam,
Jonasz
Sony Alfa 55 + Sigma 70-200mm APO DG EX, Sony 18-55
No to moze pierwsze *wentylatorowe*? (I/lub: na szeroko-kadlubowcu? I/lub: takie o_solidnej wielkosci? ) Nie wiem, od jakiej wartosci wspolczynnika dwuprzeplywowosci (by-pass ratio) silnik nazywa sie juz turbo-wentylatorowym (turbofan), i_nie_wiem tez, jaki stopien dwuprzeplywowosci mialy/mają silniki Tutek 154 (oraz Jaczkow 40, jesli w_ogole ) - czy 5 lub wiecej? (Chyba to jest ta dolna granica?)Zamieszczone przez bukow
PS. Bo uzytkowane kiedys przez LOT DC-10 chyba nie byly przerejestrowywane na polskie blachy?
Nie, miały malezyjskie.Zamieszczone przez Czterosilnik
Zakładki