Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 23

Wątek: DC-10 na EPWA

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie DC-10 na EPWA


    Polecamy

    Śnił mi się wczoraj DC-10, połowa w malowaniu Lufy, połowa Lotu..
    Lądował na 11
    Czy wam też śnią się te tematy?

  2. #2
    Awatar jona

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    W zasadzie to się nie snią ale byłem wczoraj na EPWA i stal tam Locheed L-1011 TriStar reg. OD-MIR(albo jakos tak bo daleko był) lini Globe Jet. Nie wiem do kiedy stoi i po co przylecial ale wczoraj byl.


    Widać go z drzew na al.Krakowskiej i z gorki pod 11.

    Pozdrawiam,
    Jonasz

  3. #3
    Awatar bote21

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Bytom - EPKT

    Domyślnie

    Byłem wczoraj na krótko u Was i też go widziałem. Zainteresował mnie co tam robi.
    Pyrzowice is worth flying to.


  4. #4
    Awatar jubell

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA/EPSY

    Domyślnie

    wykonywał zaległy rejs dla Prima Charter do HRG. poleciał dziś rano.

  5. #5
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jona
    W zasadzie to się nie snią ale byłem wczoraj na EPWA i stal tam Locheed L-1011 TriStar reg. OD-MIR(albo jakos tak bo daleko był) lini Globe Jet. Nie wiem do kiedy stoi i po co przylecial ale wczoraj byl.


    Widać go z drzew na al.Krakowskiej i z gorki pod 11.

    Pozdrawiam,
    Jonasz
    No wlasnie zastanawialam sie co to za samolot widzialam z Alei Krakowskiej i sie wyjasnilo ...

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Piękna maszyna...

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Magdalenka!

    Domyślnie

    Szkoda tylko, ze wylecial prawie dwie godziny przed czasem. Dzisiaj rano bylo duzo wscieklych ludzi, w tym ja.

    Maciek
    Maciej Majewski, ERAU, Daytona Beach, FL, Commercial Pilot ASEL/AMEL; Instrument Airplane.

  8. #8
    kaa
    Goście

    Domyślnie Tristar OD-MIR

    Wczoraj z samochodu widziałem Tristara odlatującego z 15 ok. 14:30, dziś OD-MIR stoi przy Cargo.

  9. #9
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    A co to ma wspólnego z DC-10 (poza ilością silników)?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  10. #10
    TK
    TK jest nieaktywny
    Awatar TK

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2 mile od WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik
    A co to ma wspólnego z DC-10 (poza ilością silników)?
    Historię istnienia. Dosyć obszerny artykuł na ten temat ukazał się pod koniec ubiegłego roku w "Lotnictwie".

    BRGDS

  11. #11
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Wiem, te samoloty konkurowały, wciąż nie widzę powodu, dlaczego to zdjęcie zamieściłeś tutaj?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  12. #12
    kaa
    Goście

    Domyślnie

    Dlatego, że 6 z 7 wcześniejszych postów dotyczyło Tristara.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    waw

    Domyślnie

    to może on robi za te "nowe" 757??? i będzie nie tylko jedyne 757 ze znakami "PL" ale i TEN "Tristar"??? Pierwsze 3 wirówki z polskimi blachami by były "

  14. #14
    Awatar jona

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Jak by były to by bylo bardzo fajne ale nie na znakach "PL" tylko "SP" Ale sądze ze nie beda latac dla nas na stale.
    Pozdrawiam,
    Jonasz

    Sony Alfa 55 + Sigma 70-200mm APO DG EX, Sony 18-55

  15. #15
    Awatar bukow

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Rotterdam

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez blom
    Pierwsze 3 wirówki z polskimi blachami by były "
    Wirówki? jeśli chodzi Ci o silniki, to raczej nie byłyby pierwsze..

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bukow
    Wirówki? jeśli chodzi Ci o silniki, to raczej nie byłyby pierwsze..
    No to moze pierwsze *wentylatorowe*? (I/lub: na szeroko-kadlubowcu? I/lub: takie o_solidnej wielkosci? ) Nie wiem, od jakiej wartosci wspolczynnika dwuprzeplywowosci (by-pass ratio) silnik nazywa sie juz turbo-wentylatorowym (turbofan), i_nie_wiem tez, jaki stopien dwuprzeplywowosci mialy/mają silniki Tutek 154 (oraz Jaczkow 40, jesli w_ogole ) - czy 5 lub wiecej? (Chyba to jest ta dolna granica?)

    PS. Bo uzytkowane kiedys przez LOT DC-10 chyba nie byly przerejestrowywane na polskie blachy?

  17. #17

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik
    PS. Bo uzytkowane kiedys przez LOT DC-10 chyba nie byly przerejestrowywane na polskie blachy?
    Nie, miały malezyjskie.

  18. #18
    Awatar Krasin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Dęblin

    Domyślnie

    jeżeli silnik ma współczynnik dwuprzepływowości to jest to właśnie turbofan. w silniku turboodrzutowym całość powietrza wpadającego poprzez wlot jest "przepalana" i nic nie przelatuje przez żaden zimny kanał (czy jak tam to się nazywało) bo go po prostu nie ma.

  19. #19

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bakero
    Czy wam też śnią się te tematy?
    A dzisiaj mi się śnił B747 KLM-u lądujący na EPWA. Nie potrafię powiedzieć, na którym pasie, bo bylo ich chyba ze dwadzieścia

  20. #20
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie


    Polecamy

    Hm, mi się kilka dni temu śnił 747 BA nisko przelatujący (jakby leciał lądowac czy coś), ale potem przyśniła mi się katastrofa... :/
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •