Jaki ma to cel przeciez bylo dobrze.
Terminal 1 i Terminal 2 kazdy wiedzal o co chodzi
czyli jak skomplikować skomplikowane dla PAX
cytuje zarządzenie Naczelnego Dyrektora PPL
W celu ujednolicenia nazewnictwa budynków zlokalizowanych w Porcie Lotniczym im Fryderyka Chopina w Warszawie zarządzam, co następuje:
1. Dotychczasowe budynki "Terminal 1" i "Terminal 2" otrzymują wspólną nazwę "Terminal A."
2. Likwiduję się strefy podziału T1 i T2.
3. Strefy w otoczeniu wysp check-in, otrzymują odpowiednio dodatkowe oznaczenia:
a. Strefa A dla check-in 101-128
b. Strefa B dla check-in 129-146
c. Strefa C dla check-in 201-234
d. Strefa D dla check-in 235-258
e. Strefa E dla check-in 259-292
4. Wprowadza się oznakowanie wyjść ze strefy odbioru bagażu do hali ogólnodostępnej, odpowiednio:
a. "Wyjście 1" dla wyjścia zlokalizowanego przy taśmociągach odbioru bagażu nr 11,12,13,14,15;
b. "Wyjście 2" dla wyjścia zlokalizowanego przy taśmociągach odbioru bagażu nr 1,2,3,4,5.
5. Nazwę budynku "Terminal VIP Aviation" zmienia się na "Terminal General Aviation"
Jaki ma to cel przeciez bylo dobrze.
Terminal 1 i Terminal 2 kazdy wiedzal o co chodzi
Tez wydaje mi sie to dziwne. Teraz wszyscy beda sie gubic itp. A zmiana na Vip na GA tez jest dziwna, co najmniej jak by na Okeciu byl taki wielki ruch GA.
I ruch GA jest calkiem spory.
Dokładnie, czasami jest niezły tłok. GA ma się dobrze.
KS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
Co nie zmienia faktu ze Terminal A w Warszawie to teraz wielka niewiadoma.
To, że T1 i T2 będą się nazywały Terminal A to dobry znak, bo znaczy, że planują jeszcze gdzieś Terminal B W sumie to docelowo to ma być jeden budynek, i obecny podział ma średnio sens...
Za to idiotyczne - a nie zmienione - jest dodawanie literek A i B z przodu na oznaczenie Schengen i Non-Schengen, no chyba że jest to element jakiejś szerszej strategii...
Terminal B było by ok chociaż lepiej według mnie brzmiało by terminal 3
Terminale 1 i 2 mają być docelowo jednym budynkiem, i może był by jakiś sens doraźnie nazywać te dwie hale A1 i A2...
Jeśli powstanie B, będzie na pewno osobną nieruchomością.
Jeśli zmieniają nazwę terminalu na A, to i numery gejtów powinny być zmienione, zamiast B20 np. A20...
Chyba zapomnieli przekazać zarządzenie Naczelnego Dyrektora PPL liniom lotniczym - Lufthansa nadal w e-mailu "indywidualny asystent podróży" zaprasza do odprawy w Terminalu 2.
Chyba nie, bo SWISS zapraszał mnie ostatnio do Terminalu A.
Może to jednak Lufthansa jest za duża, żeby zauważyc jakże małą zmianę...
A jak jest teraz? Czy aeroflot, malev i klm ciągle są odprawiane w dawnym T1? Pasażerowie przechodzą przez security tylko na nowym terminalu czy na starym też? Pirs centralny jest rozkopany od air side?
Gejty mają teraz nowe numery. Nie ma już idiotycznego podziału na "grupy krwi" A, B i AB, tylko są same numery, gate 44 stał się numerem jeden i numeracja idzie w kierunku pirsów południowych, tzn. logicznie...
Stoarn, czy orientujesz się skąd teraz odlatuje Aeroflot? Czy odprawa nadal odbywa się w dawnym T1?
Zakładki