Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 89
Like Tree14Likes

Wątek: Praca na Okęciu

  1. #21
    Photo Screener
    Awatar aviator

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Robbie Zobacz posta
    Nazwa to koordynator ruchu naziemnego ;P
    W zeszłym roku PPL prowadził nabór na neona-praktykanta, wymagania to m.in. wykształcenie kierunkowe (pref. wyższe!) i/lub doświadczenie związane z lotnictwem, angielski bdb., dyspozycyjność (zmiany 12h) i odporność na warunki atmosferyczne (-22 +35). Dodatkowo mieszkanie z rodzicami lub małżonek/ka sponsor, a to z uwagi na płacę. Na początkowym etapie, czyli 3 lub 4 obowiązkowe lata na stanowisku "praktykanta" miesięczna wypłata porównywalna jest z tą na kasie w tesco. Generalnie praca ciekawa, ale oferowane warunki dość skromne, delikatnie rzecz ujmując. Produkcja...
    Z jakiego palucha te sensacje?

  2. #22

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Robbie Zobacz posta
    Po czym wnosisz? Jeśli możesz rozwinąć...
    Wnoszę po tym, że w PPL nie ma "neon"-ów, w LS - tak. Opisałeś praktykanta ruchu lotniczego naziemnego - w efekcie końcowych koordynatora r.l.n. - potocznie zwanego "Follow".

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  3. #23

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aviator Zobacz posta
    Z jakiego palucha te sensacje?
    Z palucha m.patrycy + a.winiewski.

    Jak dla mnie dość wiarygodne.

  4. #24

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Ah, ok. Zatem neon i follow to dwa różne stanowiska?



    Cytat Zamieszczone przez k_sko Zobacz posta
    Wnoszę po tym, że w PPL nie ma "neon"-ów, w LS - tak. Opisałeś praktykanta ruchu lotniczego naziemnego - w efekcie końcowych koordynatora r.l.n. - potocznie zwanego "Follow".

    KS

  5. #25

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Robbie Zobacz posta
    Z palucha m.patrycy + a.winiewski.

    Jak dla mnie dość wiarygodne.
    Grubo.

    Cytat Zamieszczone przez Robbie Zobacz posta
    Ah, ok. Zatem neon i follow to dwa różne stanowiska?
    Tak. Dwie różne firmy, dwa różne stanowiska, wreszcie zupełnie inne obowiązki.

  6. #26

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    O ile dobrze mi wiadomo i z tego cco widzę co chwilę są nowi 'neoni' także przyjmują cały czas

  7. #27
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Mam prośbę o kontakt na PW osoby pracujące na ziemi na Okęciu - przygotowuję artykuł do Kaleidoscope i chciałbym porozmawiać o specyfice tej pracy. Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #28

    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Trochę odkopię... Mam jutro rozmowę z LSAS-u na stanowisko Młodszy Agent ds. obsługi naziemnej. Ktoś mógłby przybliżyć na czym polega praca na tym stanowisku? Jaka pensja? I ogólnie jak wygląda rozmowa.

  9. #29
    Awatar major_25

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    EPWA//EGSS

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ormo Zobacz posta
    Trochę odkopię... Mam jutro rozmowę z LSAS-u na stanowisko Młodszy Agent ds. obsługi naziemnej. Ktoś mógłby przybliżyć na czym polega praca na tym stanowisku? Jaka pensja? I ogólnie jak wygląda rozmowa.
    Mówisz i masz.
    Praca na stanowisku Koordynatora Rejsu, tzw. Neon (taki ludek w niebieskiej kamizelce). Praca polega na nadzorem nad wszystkimi procesami podczas obsługi samolotu po przylocie i na odlot. Umowa szkoleniowa jakiś czas temu wynosiła 2500brutto. Chodziły ploty, że może się zmienić ale jak się to skończyło to już Ci nie powiem. Rozmowa powinna być i po polsku i po angielsku oczywiście. Powinny paść pytania "Co byś zrobił gdyby....".
    Jak przejdziesz rozmowę to ok. miesiąca trwa wyrobienie przepustki PPL. Szkolenie teoretyczne z koordynacji to 7 dni dzień w dzień i na końcu egzamin. Jak zaliczysz to idziesz na płytę i chodzisz ze trenerem i się uczysz zawodu w praktyce. Jak już trenerzy i egzaminatorzy uznają, że powinieneś się nadawać to pewnego dnia przychodzisz do pracy i dostajesz informację, że w dniu dzisiejszym masz, prawie, całodzienny egzamin praktyczny.

    Jeśli masz pytania to pisz

    A jak już zdasz egzaminy, obsłużysz samolot na odlot to na koniec wyprowadzasz swojego "podopiecznego" na spacer na słuchawkach...


    Uploaded with ImageShack.us

    Pozdrawiam
    T.
    ormo likes this.

  10. #30

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    99

    Domyślnie

    Rozmowa po polsku dotyczy wiedzy o samolocie ewentualnie o bagażach, a po angielsku chcą sprawdzić czy dogadasz się z pilotem odnośnie tego rejsu, więc znajomość tego języka powinna być dość dobra.
    777Sebek likes this.

  11. #31

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ormo Zobacz posta
    Trochę odkopię... Mam jutro rozmowę z LSAS-u na stanowisko Młodszy Agent ds. obsługi naziemnej. Ktoś mógłby przybliżyć na czym polega praca na tym stanowisku?
    Zwlaszcza na tym Forum wydaje sie to dziwna kolejnosc: klikniecie w losowe ogloszenie o prace i dopiero sprawdzenie, o co w danej pracy by chodzilo?

    W dawniejszych latach zastanawialem sie (jak widac, niezbyt intensywnie...) raczej odwrotnie: jak mozna sie zalapac na stanowisko pracy na plycie? (I zeby nie byl to bagazowy, z roznych powodow - no chyba ze taki, co obsluguje podnosniki (za|wy)ladowujace kontenery do/z samolotow.)

    PS. A swoją drogą (bez ironii), jest jakies gorne ograniczenie wiekowe, gdyby sie chcialo *zaczac* (tzn. po raz pierwszy wykonywac) taką prace, jak omawiana w zacytowanym wpisie? Albo followa/marshallera?

  12. #32
    Awatar major_25

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    EPWA//EGSS

    Domyślnie

    Akurat Ci co obsługują platformy kontenerowe to zaczynali przy ładowaniu samolotów ręcznie i mimo uprawnień na platformy cały czas je ładują.
    Nie ma górnego limitu wiekowego. Przede wszystkim trzeba mieć predyspozycje do takiej pracy.


    A jeśli chodzi o follow'a to nie mam pojęcia.

    Pozdrawiam
    T.

  13. #33
    Awatar Delta_Bravo

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    2500 brutto ?
    W Wa-wie ?
    Da się przeżyć ?

  14. #34
    Awatar Grzegorz24

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Mokotów, Warszawa, Poland, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dario70 Zobacz posta
    2500 brutto ?
    W Wa-wie ?
    Da się przeżyć ?
    Niektórzy dają rada za 1700 brutto w Wawie , ale to nie ten temat żeby o tym pisać
    biedny_miś likes this.

  15. #35
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dario70 Zobacz posta
    Da się przeżyć ?
    Pewnie się da, ale jak to by trzeba było już Premiera zapytać... (przepraszam za offtop)
    MarekNC likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  16. #36

    Dołączył
    Sep 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dario70 Zobacz posta
    2500 brutto ?
    W Wa-wie ?
    Da się przeżyć ?
    He he he. Oczywiście, że się da. Ludzie za 1500 żyją, a 2500 brutto to dla niektórych szczyt marzeń, to kasa pożądana przez zapewne 70% naszego kraju...
    Niektórzy wiele by dali, żeby dostać takie pieniądze...Według mnie za takie pieniądze da się normalnie przeżyć w WAWie i w innym polskim mieście. Pozdrawiam
    "Not even death can make us part" in memory of my beloved angel 21.11.2014 [*]

  17. #37

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Jakie są różnice w wykonywanej pracy i zarobkach Młodszego Agenta ds. Obsługi Naziemnej (Neona) a Koordynatora Ruchu Naziemnego (Marszałka) ?

  18. #38
    Awatar major_25

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    EPWA//EGSS

    Domyślnie

    dwie zupełnie inne prace...zupełnie inne obowiązki...zupełnie inny pracodawca...zupelnie inne pensje

  19. #39

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Pytając liczyłem na szczegółową odpowiedź a ty niestety mi takiej nie udzieliłeś, więc proszę o konkrety ?

  20. #40

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    A ja mam pytanie czy pracuje ktoś może w obsłudze płytowej lotniska w handlingu?

    Poszukuje tam pracy pisałem cv i lm do 3 firm, ale żadnej reakcji, czyżby nie poszukiwali?

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 23-01-2016, 23:06
  2. 12-06-2015, 10:34
  3. 17-04-2015, 15:04
  4. 06-04-2015, 14:38
  5. 01-04-2015, 10:52
  6. 31-03-2015, 15:10
  7. 12-03-2015, 12:39
  8. 27-01-2015, 17:11
  9. 06-01-2015, 18:28
  10. 01-01-2015, 19:22
  11. 19-12-2014, 11:02
  12. 07-12-2014, 17:11
  13. 14-11-2014, 11:43
  14. 26-10-2014, 20:58
  15. 21-10-2014, 21:27
  16. 18-10-2014, 20:01
  17. 14-10-2014, 10:19
  18. 26-09-2014, 09:53
  19. 05-09-2014, 18:54
  20. 28-08-2014, 12:35
  21. 27-06-2014, 11:54
  22. 03-06-2014, 22:09
  23. 02-06-2014, 14:48
  24. 26-04-2014, 12:50
  25. 08-11-2013, 07:48
  26. 16-09-2013, 14:52
  27. 07-09-2013, 11:21
  28. 09-08-2013, 18:00
  29. 29-07-2013, 22:19
  30. 14-07-2013, 12:28
  31. 12-05-2013, 19:45
  32. 05-05-2013, 10:08
  33. 13-12-2012, 14:57
  34. 05-12-2012, 11:23
  35. 27-11-2012, 09:13
  36. 02-11-2012, 11:08
  37. 16-10-2012, 14:35
  38. 15-10-2012, 22:48
  39. 09-10-2012, 23:22
  40. 13-08-2012, 17:45
  41. 31-07-2012, 20:25
  42. 21-06-2012, 09:12
  43. 28-04-2012, 02:03
  44. 17-04-2012, 21:31
  45. 17-04-2012, 19:48
  46. 17-04-2012, 14:34
  47. 16-04-2012, 12:33
  48. 16-04-2012, 11:37
  49. 03-04-2012, 19:24
  50. 11-11-2011, 11:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •