O ile dobrze mi wiadomo i z tego cco widzę co chwilę są nowi 'neoni' także przyjmują cały czas![]()
Mam prośbę o kontakt na PW osoby pracujące na ziemi na Okęciu - przygotowuję artykuł do Kaleidoscope i chciałbym porozmawiać o specyfice tej pracy. Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Trochę odkopię... Mam jutro rozmowę z LSAS-u na stanowisko Młodszy Agent ds. obsługi naziemnej. Ktoś mógłby przybliżyć na czym polega praca na tym stanowisku? Jaka pensja? I ogólnie jak wygląda rozmowa.
Mówisz i masz.
Praca na stanowisku Koordynatora Rejsu, tzw. Neon (taki ludek w niebieskiej kamizelce). Praca polega na nadzorem nad wszystkimi procesami podczas obsługi samolotu po przylocie i na odlot. Umowa szkoleniowa jakiś czas temu wynosiła 2500brutto. Chodziły ploty, że może się zmienić ale jak się to skończyło to już Ci nie powiem. Rozmowa powinna być i po polsku i po angielsku oczywiście. Powinny paść pytania "Co byś zrobił gdyby....".
Jak przejdziesz rozmowę to ok. miesiąca trwa wyrobienie przepustki PPL. Szkolenie teoretyczne z koordynacji to 7 dni dzień w dzień i na końcu egzamin. Jak zaliczysz to idziesz na płytę i chodzisz ze trenerem i się uczysz zawodu w praktyce. Jak już trenerzy i egzaminatorzy uznają, że powinieneś się nadawać to pewnego dnia przychodzisz do pracy i dostajesz informację, że w dniu dzisiejszym masz, prawie, całodzienny egzamin praktyczny.
Jeśli masz pytania to pisz
A jak już zdasz egzaminy, obsłużysz samolot na odlot to na koniec wyprowadzasz swojego "podopiecznego" na spacer na słuchawkach...
Uploaded with ImageShack.us
Pozdrawiam
T.
Rozmowa po polsku dotyczy wiedzy o samolocie ewentualnie o bagażach, a po angielsku chcą sprawdzić czy dogadasz się z pilotem odnośnie tego rejsu, więc znajomość tego języka powinna być dość dobra.
Zwlaszcza na tym Forum wydaje sie to dziwna kolejnosc: klikniecie w losoweogloszenie o prace i dopiero sprawdzenie, o co w danej pracy by chodzilo?
W dawniejszych latach zastanawialem sie (jak widac,niezbyt intensywnie...) raczej odwrotnie: jak mozna sie zalapac na stanowisko pracy na plycie? (I zeby nie byl to bagazowy, z roznych powodow - no chyba ze taki, co obsluguje podnosniki (za|wy)ladowujace kontenery do/z samolotow.)
PS. A swoją drogą (bez ironii), jest jakies gorne ograniczenie wiekowe, gdyby sie chcialo *zaczac* (tzn. po raz pierwszy wykonywac) taką prace, jak omawiana w zacytowanym wpisie? Albo followa/marshallera?
Akurat Ci co obsługują platformy kontenerowe to zaczynali przy ładowaniu samolotów ręcznie i mimo uprawnień na platformy cały czas je ładują.
Nie ma górnego limitu wiekowego. Przede wszystkim trzeba mieć predyspozycje do takiej pracy.
A jeśli chodzi o follow'a to nie mam pojęcia.
Pozdrawiam
T.
He he he. Oczywiście, że się da. Ludzie za 1500 żyją, a 2500 brutto to dla niektórych szczyt marzeń, to kasa pożądana przez zapewne 70% naszego kraju...
Niektórzy wiele by dali, żeby dostać takie pieniądze...Według mnie za takie pieniądze da się normalnie przeżyć w WAWie i w innym polskim mieście. Pozdrawiam
"Not even death can make us part" in memory of my beloved angel 21.11.2014 [*]
Jakie są różnice w wykonywanej pracy i zarobkach Młodszego Agenta ds. Obsługi Naziemnej (Neona) a Koordynatora Ruchu Naziemnego (Marszałka) ?
dwie zupełnie inne prace...zupełnie inne obowiązki...zupełnie inny pracodawca...zupelnie inne pensje
Pytając liczyłem na szczegółową odpowiedź a ty niestety mi takiej nie udzieliłeś, więc proszę o konkrety ?
Zakładki