Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13

Wątek: Co to za linia?

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kozienice

    Domyślnie Co to za linia?


    Polecamy

    Witam będąc dziś na Okęciu tak ok 12 widziałem startującego MD był cały biały bez malowań, może ktoś wie co to za linia/czarter i jaki to był Md konkretnie, bo za bardzo ich nie rozrózniam

    Kod:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a122acacfdd2ed90.html
    o tego MD mi chodzi sorry za jakość itd ale robione najzwyklejszą cyfrówką...
    Różni ludzie, jedna pasja---> Lotnictwo :)

  2. #2
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    MD-83 MapJet (dla C0)
    REG: OE-LRW

    3-ci w dzisiejszych fotkach:
    http://www1.coddy.org/spgm/index.php...=EPWA/20070624

    pzdr,
    Paweł.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kozienice

    Domyślnie

    OK dzięki temat do zamknięcia
    Różni ludzie, jedna pasja---> Lotnictwo :)

  4. #4
    Awatar anthony

    Dołączył
    Apr 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Coddy
    MD-83 MapJet (dla C0)
    REG: OE-LRW

    3-ci w dzisiejszych fotkach:
    http://www1.coddy.org/spgm/index.php...=EPWA/20070624

    pzdr,
    Paweł.
    Tym razem mnie uprzedziłes

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kozienice

    Domyślnie

    Mam jeszcze jedno pytanko/prośbę będąc przy 33 tak ok ~13 startował 767 czy ktoś ma jego fotkę?? Jeśli tak to prosiłbym o zamieszczenie...
    Różni ludzie, jedna pasja---> Lotnictwo :)

  6. #6
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Mówisz i masz

    trzecia od końca:
    http://www1.coddy.org/spgm/index.php...=EPWA/20070624

    pzdr,
    Paw.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kozienice

    Domyślnie

    Dzięki bardzo...


    Pzdr IrEk...
    Różni ludzie, jedna pasja---> Lotnictwo :)

  8. #8
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Co to za linia: dzisiaj Hurghada KBR1590 11:30 Terminal 2. I gdzie mogę znaleźc na podstawie kodu nazwę, bo na airlinecodes.co.uk mi nic nie znajduje pod KBR :/
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  9. #9
    Beniq
    Goście

    Domyślnie

    KBR to Koral Blue :P To maja na maszynach napisane, a na ekranach w porcie pojawia sie Orascom Blue Resorts. Cos w ten desen

  10. #10
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Turin OK 7455 21:50
    CSA od nas do Turynu leci dziś wieczorem? Czy to tylko błąd w rozkładzie online?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  11. #11
    Awatar bote21

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Bytom - EPKT

    Domyślnie

    Przylot do Katowic:
    TURYN OK 745 21:25

    Jest to spowodowane premierą nowego Fiata i CSA robi czartery. Błąd to nie jest.

  12. #12
    Awatar bukow

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Rotterdam

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bote21
    premierom
    Cytat Zamieszczone przez bote21
    Błąd to nie jest.

  13. #13
    Awatar Zdun

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Dodam że prawdopodobnie będzie to A321, tak jak wczoraj rano.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •