Czego Japończycy z lotniska Narita mogą nauczyć się na Lotnisku Chopina? Odpowiedź na moim blogu - polecam:
http://www.lotnisko-chopina.pl/pl/lo...je-ogolne/Blog
Pozdrawiam
Przemysław Przybylski
Przepraszam ale w ostatnie wichury / ulewy w sierpniu / wrzesień miałem wątpliwą przyjemność przesiadkę z samolotu do autobusu podczas ogromnej nawałnicy chociaż część rękawów była wolna.
Wszystkie loty by LOT, a ciekawostka że WIZZAIR robił boarding przez rękaw w tym samym czasie.
Czego Japończycy z lotniska Narita mogą nauczyć się na Lotnisku Chopina? Odpowiedź na moim blogu - polecam:
http://www.lotnisko-chopina.pl/pl/lo...je-ogolne/Blog
Pozdrawiam
Przemysław Przybylski
Kolejnym lotniskiem (po m.in. Zurychu i Brukseli) organizującym publiczne wycieczki po porcie lotniczym jest czeska Praga:
Airport Prague Ruzyně - Prague Airport tours
Może warto zastanowić się nad organizacją podobnych wycieczek w Warszawie?
Brgds
Nasze lotnisko kiedyś już organizowało takie wycieczki, zaprzestaliśmy z powodu prowadzonych prac budowlanych. Niewykluczone, że wrócimy do tego pomysłu.
Myślę, że wielu z forumowiczów byłoby zainteresowanych taką wycieczką. Szczególnie, jeśli w programie byłby przystanek "spotterski"![]()
Zawsze czysto, zawsze świeżo, zawsze pewnie - korzystanie z toalet na Lotnisku Chopina to sama przyjemność. Organizatorzy kampanii edukacyjnej Toaleta2012, którzy walczą o poprawę standardu publicznych łazienek przed EURO2012, uznali że toalety na lotniskach są najczyściejsze i na pewno nie przyniosą Polsce wstydu. Więcej - jutro na moim blogu: Blog: z życia Lotniska Chopina — Lotnisko Chopina w Warszawie :: Warsaw Chopin Airport
Pozdrawiam i zapraszam
Przemysław Przybylski
Pozwolę sobie mieć jednak kilka uwag do toalet:
- Nie są dostosowane do poruszanie się z bagażem podręcznym (szerokość wejść, przejść i wielkość pomieszczeń)
- W całej strefie tranzytowej nie ma nawet jednego ogólnodostępnego prysznica- przynajmniej według informacji lotniskowej
- Toalety są wyposażone w sprzęt z najniższej półki cenowej, niedostosowany do wykorzystania przemysłowego
No i może ktoś coś wymyśli żeby bydło (przepraszam ale lepszego słowa znaleźć nie mogę) nie jarało w tychże najczystszych na świecie toaletach...
KZ
Na facebooku ostatnio PPL tak pięknie trąbił o nowym rękawie 26, i nawet było pamiętne zdjęcie z W!ZZairem przy rękawie.
Czyżby rękaw tak szybko się popsuł???
W niedzielę rano pasażerowie porannego lotu W!ZZ do Dortmundu musieli się fatygować autobusem który wiózł ich przez 30 metrów do samolotu, który dziobem pod sam rękaw nie dojechał, ale stał trochę dalej...
Bezsens...
Raczej rękaw przy stanowisku 16.
KS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
Z wiadomości "koleżeńskich" dowiedziałem się, iż planowany jest zakup dwóch kabin dla palaczy. Jak będzie - czas pokaże.
Marek156-DPWAW
Nie wiem jaki numer ma stanowisko. Gejt miał kiedyś numer B19/20. PPL z hukiem się chwalił również że W!ZZ Air parkuje pod rękawami. I co? I de blada! Parkuje pod, ale bez ich użycia.
To jest naprawdę mega debilizm ze strony PPLu że dopuszcza w ogóle do tak bezsensownych sytuacji.
Czy więc parkowanie przy stanowisku kontaktowym i wysunięcie rękawa obsługującego to stanowisko to jednak dalej dwie oddzielne pozycje w cenniku PPLu?
Dlaczego niektóre linie nie chcą parkować przy rękawach? Boarding przez rękaw jest bardziej czasochłonny?
Nie mogę się z tym zgodzić. Przecież przy wykorzystaniu rękawów dla przylotów ze strefy Schengen można by pasażerów wpuszczać bezpośrednio do strefy odlotów (tak jak robi sie to w PRG, MUC CPH itd itd) a zamiast tego wysyła się ich na piętro przez co musza przejść jeszcze raz kontrole.
Byłbym wdzięczny, gdyby jednak powstrzymał się Pan przed wyzwiskami. Chyba, że nie zależy Panu na uzyskaniu informacji i zadowala Pana wyłącznie wyładowywanie złych emocji. Proszę o informację - wówczas nie będę fatygował się z komentowaniem Pańskich wpisów.
Debilizmem PPL nazywa pan złośliwość rzeczy martwych, którą inni nazywają przypadkową awarią. Zdarza się w najepszych portach lotniczych, że rękaw odmawia posłuszeństwa i to tuż przed zadokowaniem samolotu. Nie zmienia się już wówczas miejsca postojowego, tylko podstawia schody i autobus. Co do zasady nikt nie ma prawa poruszać się po płycie lotniska pieszo. Dotyczy to również personelu lotniska z wyjątkiem członków obsługi naziemnej, a i to tylko w najbliższym sąsiedztwie statku powietrznego. Choćby więc samolot stał 30 metrów od wejścia do terminala - pasażerów i tak musi podwieźć do niego autobus. Takie są przepisy polskiego prawa lotniczego i wytyczne międzynarodowych organizacji.
Pozdrawiam
Przemysław Przybylski
Zakładki