Strona 21 z 50 PierwszyPierwszy ... 11 19 20 21 22 23 31 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 401 do 420 z 991
Like Tree368Likes

Wątek: EPWA/WAW Informacje prasowe

  1. #401
    Awatar pprzybyl

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    Ja z kolei mam pytanie o trwający remont pasa 15/33. Ponieważ pas 11/29 został oddany do użytku w wersji niepełnowartościowej (brak precyzyjnego podejścia na kierunku 11), to pozbawienie lotniska jedynego precyzyjnego podejścia w okresie, w którym trudne warunki nie są czymś obcym jest przeoczeniem, czy może tradycyjnym już w naszej rzeczywistości - jakoś to będzie ?
    Remont drogi startowej 11-29 został wykonany w pełnym zakresie i z całą pewnośćią nie można powiedzieć, że droga ta została oddana do użytku "w wersji niepełnowartościowej". Czym innym jest natomiast oprzyrządowanie nawigacyjne, za którego instalację odpowiada Polska Agencja Żeglugi Powietrznej. Nie do mnie należy kierować pytania dotyczące tej sprawy.
    Remont drogi startowej 15-33 prowadzony jest w godzinach nocnych, kiedy ruch lotniczy (w porównaniu z porą dzienną) jest bardzo mały. ILS na podejściu do progru 33 jest cały czas wykorzystywany i nie ma powodów do twierdzenia, że lotnisko "zostało pozbawione precyzyjnego podejścia". Ponadto zwracam uwagę, że remond DS3 zakończy się 26 września, a więc przed okresem przewidywanego stałego pogorszenia warunków pogodowych.
    Pozdrawiam
    Przemysław Przybylski

  2. #402

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pprzybyl Zobacz posta
    Remont drogi startowej 11-29 został wykonany w pełnym zakresie i z całą pewnośćią nie można powiedzieć, że droga ta została oddana do użytku "w wersji niepełnowartościowej". Czym innym jest natomiast oprzyrządowanie nawigacyjne, za którego instalację odpowiada Polska Agencja Żeglugi Powietrznej. Nie do mnie należy kierować pytania dotyczące tej sprawy.
    No tak, ale chyba współpracujecie z PAŻP, i można takie "detale" zsynchronizować. W przypadku komentowania planów związanych z CAT III na lotnisku, nie odsyłałeś do PAŻP .
    Co do "wersji niepełnowartościowej", to czekam na stan z przed remontu z całą infrastrukturą, która należała do tej drogi startowej.


    Cytat Zamieszczone przez pprzybyl Zobacz posta
    Remont drogi startowej 15-33 prowadzony jest w godzinach nocnych, kiedy ruch lotniczy (w porównaniu z porą dzienną) jest bardzo mały
    Dla mnie nie są to godziny nocne, biorąc pod uwagę, że godziny zawarte w NOTAM są w czasie UTC.

    EPWA RWY 15/33 CLSD FOR LDG AND TKOF.MON 2100-0730, TUE WED THU 2100-0700, FRI 2000-1000, SAT 2100-1000, SUN 1500-0700FLIGHT LEVEL FROM SFC TO UNLVALID FROM 0607 20-SEP-2011 TO 0700 26-SEP-2011: (A5705/11)

  3. #403

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Panie Przemysławie, podczas targów World Routs dyrektor lotniska Chopina Pan Marzec namawiał przewoźników do latania do Wawy. Zachęcał głównie do latania na 24 trasach m.in. Pekin, Singapur, Zagrzeb, Miami. Czy ma Pan pełną listę tych pozostałych z 24 miast? Z góry dziękuję


    Zwróć uwagę na paragraf 1.6 w regulaminie!
    Ostatnio edytowane przez Quantas ; 11-10-2011 o 01:29

  4. #404
    Awatar pprzybyl

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Rozmawiamy o kierunkach, które już teraz znacząco obłożone są przez pasażerów podróżujących z Warszawy mimo braku bezpośrednich połączeń. Przekonujemy przewoźników, że uruchomienie regularnych rejsów na tych kierunkach będzie dla nich opłacalne:

    Abu Dhabi, Almaty, Atlanta, Bahrain, Doha, Dubaj, Edynburg, Filadelfia, Hong Kong, Kolonia, Malta, Manchester, Miami, Montreal, Muscat, Paris Orly, Pekin, Singapur, Stuttgart, Waszyngton, Wiedeń, Zagrzeb.

    Odpowiadając na pytania dlaczego jeszcze nie ma tych połączeń od razu wyjaśniam, że decyzję o uruchomieniu połączenia zawsze podejmują przewoźnicy. Konkurencja wśród portów lotniczych, które chciałyby przyciągać do siebie nowe linie jest ogromna, a decyzje podejmowane są zawsze na podstawie przesłanek biznesowych.

    Pozdrawiam
    Przemysław Przybylski

  5. #405

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Dzięki, właśnie o to mi chodziło.
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 10-10-2011 o 12:01 Powód: wielka litera

  6. #406
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    ^^ Mam duże zastrzeżenia co do Singapuru. Uważam, że w miejsce Singapuru powinien wskoczyć Bangkok. Nie sądze, aby można było zapełnić najmniejszy samolot linii Singapore Airlines czyli A 330 - 300 na trasie SIN - WAW - SIN w tym momencie nawet i dwa razy w tygodniu. Ruch na tej trasie z przesiadkami w portach europejskich moim zdaniem ciągle jest jeszcze zbyt mały aby opłacało się uruchomienie bezpośredniego połączenia non - stop pomiędzy WAW a SIN. A tylko rejs non stop może być realizowany na tej trasie przez linie Singapore Airlines, ponieważ te linie nie operują z międzylądowaniem w bangkoku. Bardziej pasowałby mi Bangkok, Tajlandia jest do tego atrakcyjnym kierunkiem także dla turystów. Singapur to głównie centrum biznesowe Azji. Chyba, żeby rozpatrywać takie połączenie i SIN jako port przesiadkowy dla pasażerów udających się dalej do Australii czy Nowej Zelandii

  7. #407
    Awatar Paweł_1978

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Dlaczego Orly? CDG nie wystarczy? Tylko pytam :-)

  8. #408

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pprzybyl Zobacz posta
    Rozmawiamy o kierunkach, które już teraz znacząco obłożone są przez pasażerów podróżujących z Warszawy mimo braku bezpośrednich połączeń. (...) Wiedeń, (...)

    Pozdrawiam
    Przemysław Przybylski

  9. #409
    Awatar pprzybyl

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Na kierunkach Paryż Orly i Wiedeń próbujemy pozyskać nowych przewoźników. Do Singapuru lata obecnie o 50 proc. więcej Polaków niż do Bangkoku.

  10. #410

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pprzybyl Zobacz posta
    Na kierunkach Paryż Orly i Wiedeń próbujemy pozyskać nowych przewoźników. Do Singapuru lata obecnie o 50 proc. więcej Polaków niż do Bangkoku.
    A Muscat? Czy tylu polaków lata do Omanu

  11. #411

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Japonia, Szanghaj, Seul?

  12. #412
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    ^^ To ciekawe z tym Singapurem, wydawało mi się, że ten kierunek nie jest zbyt oblegany jeżeli chodzi o WAW. Ale nie liczyłbym raczej na Singapore Airlines w WAW, skoro nie latają do większych lotnisk w Europie jak np. Wieden, Sztokholm czy Helsinki. Najbardziej prawdopodobne byłyby linie Emirates. Do Japonii pewnie zacznie latać LOT jak dostanie 787 do Chinach też się mówi w perspektywie rozwoju siatki połączeń dalekowschodnich LOTu. Co do Seulu, LOT nie ma tego miasta póki w swojej ekspansji na wschód, a Korean Air ma dość zaporowe ceny biletów, więc akurat o Korean Air nie ma co się starać.

  13. #413

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Do Seulu mogłaby latać Asiana - nasz partner ze Stara, mogłaby przez WAW kierować część swego ruchu do Europy

    SQ nie lata do Wiednia, Helsinek i Sztokholmu, bo wszystkie te porty mają już połączenie z regionem, a do tego Helsinki mają bezpośrednie połączenie z Singapurem. Wątpię, żeby jednak otwierali Warszawę...

  14. #414
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Do Seulu mogłaby latać Asiana - nasz partner ze Stara, mogłaby przez WAW kierować część swego ruchu do Europy

    SQ nie lata do Wiednia, Helsinek i Sztokholmu, bo wszystkie te porty mają już połączenie z regionem, a do tego Helsinki mają bezpośrednie połączenie z Singapurem. Wątpię, żeby jednak otwierali Warszawę...
    Fakt, zapomniałem o Asianie. Jednak nie liczyłbym na to, gdyż ten przewoźnik obsługuje w Europie tylko głowne porty lotnicze. Dużo lepszą siatkę połączeń jeżeli chodzi o Europę ma Korean Air, tylko, że tutaj sojusz konkurencyjny bo linia należy do Sky Teamu, Asiana do Star Alliance. Do Helsinek fakt, Singapore Airlines nie latają, ale ostatnio Finnair otworzył połączenie bezposrednie HEL - SIN, masz rację. Singapore Airlines lata za to do Kopenhagi. SAS i Austrian jakiś czas temu zrezygnowali z połączen do Singapuru, w tym rejonie Azji najdalej zapuszczają się do Bangkoku a szkoda. Tak więc póki co Sztokholm i Wiedeń nie mają połaczeń do Singapuru a szkoda.

  15. #415

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Kiedy na stronę internetową powróci informacja dla pasażerów w transferze?

    Parę tygodni już minęło, i nic...

  16. #416
    Awatar pprzybyl

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Kiedy na stronę internetową powróci informacja dla pasażerów w transferze?
    Aktualną informację opublikujemy, gdy tylko moce przerobowe Biura PR na to pozwolą...

  17. #417
    Awatar pprzybyl

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Rolicki kłamie w „Fakcie”, rzecznik PPL odpowiada

    W związku z opublikowaniem w dzienniku „Fakt” w dn. 20 października 2011 r. felietonu p. Janusza Rolickiego pt. „Modlin ratuje tanie przeloty” zawierającego szereg nieprawdziwych informacji szkalujących dobre imię P.P. „Porty Lotnicze” Rzecznik Prasowy PPL wystosował do redaktora naczelnego dziennika żądanie publikacji sprostowania następującej treści:

    „Informacje zawarte w felietonie red. Janusza Rolickiego pt. „Modlin ratuje tanie przeloty” opublikowanego w „Fakcie” 20 października są całkowicie nieprawdziwe i szkalują dobre imię P.P. „Porty Lotnicze” zarządzającego Lotniskiem Chopina w Warszawie. Obecnie na Lotnisku Chopina operują cztery tanie linie lotnicze, w tym WizzAir – największy niskokosztowy przewoźnik w Polsce, którzy oferują połączenia do 27 portów lotniczych w Europie. Wbrew opinii red. Rolickiego warszawiacy bardzo chętnie korzystają z tych połączeń – w 2010 r. tanie linie lotnicze obsłużyły w Warszawie łącznie blisko 1,5 mln osób.
    Utrzymanie Lotniska Chopina i wszystkie inwestycje finansowane są wyłącznie z przychodów przedsiębiorstwa i z wyjątkiem dopłat unijnych nie są w nie angażowane żadne środki publiczne. Opłaty lotniskowe pobierane w warszawskim porcie należą do najniższych pobieranych przez porty lotnicze w Europie Środkowo-Wschodniej, a operator lotniska nie ma żadnego wpływu na ceny paliwa sprzedawanego przez niezależny podmiot gospodarczy.
    Lotnisko w Modlinie powstaje z inicjatywy Portów Lotniczych, które są dziś jednym z czterech udziałowców spółki budującej ten port. Jeszcze przed powołaniem spółki Porty Lotnicze sfinansowały przygotowanie potrzebnej dokumentacji technicznej i uzyskały stosowne pozwolenia na budowę.
    Wobec powyższych faktów nazywanie działalności Portów Lotniczych „chuligańskimi metodami” jest zwykłym oszczerstwem.

    Przemysław Przybylski
    Rzecznik Prasowy Lotniska Chopina w Warszawie”.
    MarekNC likes this.

  18. #418
    Awatar d2jmr

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Szkalowanie to stała strategia Faktu, nie ma się czym przejmować. Poza tym target tego dziennika jeździ raczej PKSami.
    P.S. Na publikację sprostowania nie liczyłbym, mają ich zakolejkowane miliony
    soccerinho likes this.

  19. #419
    Awatar 777Sebek

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez d2jmr Zobacz posta
    Poza tym target tego dziennika jeździ raczej PKSami.
    A to ktoś gorszy od kogoś kto jeździ osobówką?
    michasss90, Stoarn, ivanek and 1 others like this.

  20. #420
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Witam.
    Chciałbym wiedzieć czy PPL też ma w planach taki prezent dla nas ?
    cyt: ""Górki" będą wyłożone chodnikiem, na którym ustawione zostaną kamienne ławki i stoliki"
    eh

    Wszak EPWA cały czas się rozbudowuje wiec...



    Na lotnisku w Gdańsku łatwiej fotografować samoloty

Strona 21 z 50 PierwszyPierwszy ... 11 19 20 21 22 23 31 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 23-09-2013, 07:53
  2. 26-03-2013, 22:10
  3. 02-11-2012, 18:01
  4. 29-09-2012, 15:12
  5. 28-09-2012, 17:50
  6. 28-09-2012, 17:33
  7. 25-08-2012, 15:23
  8. 11-07-2012, 11:11
  9. 02-05-2012, 12:26
  10. 02-05-2012, 11:49
  11. 02-05-2012, 06:11
  12. 02-05-2012, 00:58
  13. 28-02-2012, 17:49
  14. 07-12-2011, 16:38
  15. 06-12-2011, 13:15
  16. 01-12-2011, 23:26
  17. 21-10-2011, 18:53
  18. 05-10-2011, 13:43
  19. 25-09-2011, 21:36
  20. 03-08-2011, 11:30
  21. 19-06-2011, 21:06
  22. 02-06-2011, 13:18
  23. FYM
    Refback This thread
    02-06-2011, 12:24
  24. 02-06-2011, 11:17
  25. 31-05-2011, 07:25
  26. 28-03-2011, 17:00
  27. 28-03-2011, 07:47
  28. 20-03-2011, 13:50
  29. 20-03-2011, 13:24
  30. 19-03-2011, 00:01
  31. 17-03-2011, 16:44
  32. 17-03-2011, 16:44
  33. 16-03-2011, 09:46
  34. 16-03-2011, 09:28
  35. 16-03-2011, 08:51
  36. 16-03-2011, 08:10
  37. 16-03-2011, 08:08
  38. 15-03-2011, 23:32
  39. 15-03-2011, 20:58
  40. 15-03-2011, 20:35
  41. 15-03-2011, 18:05
  42. 15-03-2011, 18:00
  43. 24-01-2011, 15:40
  44. 24-01-2011, 15:10

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •