Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Skyfighter
    Goście

    Domyślnie Nagroda Europower dla Lotniska Chopina


    Polecamy

    Witam. Chyba na forum tego nie ma więc pokażę
    Lotnisko Chopina zostało uhonorowane prestiżową nagrodą Europower za rozwiązania energetyczne w przemyśle. Doceniono innowacje wprowadzone w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i stworzenie w pełni energooszczędnego terminalu lotniczego.
    Jury konkursu nagrodziło władze Lotniska Chopina za rozwiązania zastosowane w nowym gmachu Terminalu A. Uznanie znalazły m.in. nowatorskie zastosowania w systemie chłodniczym budynku, energooszczędne i wydajne sprężarki czy zastosowanie w procesie chłodzenia środków chemicznych niezubożających warstwy ozonowej. Zastosowane w budynku ekologiczne i energooszczędne technologie umożliwiają zaoszczędzenie ilości energii pozwalającej na zasilanie prądem 11-tysięcznego miasta przez rok.
    Warto podkreślić, że jest to już druga nagroda dla Lotniska Chopina za działania proekologiczne oraz poprawę wydajności energetycznej i operacyjnej. W maju 2009 roku Lotnisko zostało uhonorowane statuetką Trane.
    Nagroda Europower jest prestiżowym wyróżnieniem, o które ubiegają się największe przedsiębiorstwa i instytucje w Polsce. W ubiegłych latach wśród laureatów znaleźli się m.in. RWE i Anwil S.A.
    Galeria EPWA.pl
    Nagroda Europower dla Lotniska Chopina

  2. #2
    Awatar pprzybyl

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Witam
    ja dodałbym jeszcze inną informację - chyba ważniejszą z punktu widzenia pasażerów:

    Lotnisko Chopina w Warszawie zostało laureatem Godła Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie jest przyznawane firmom i instytucjom działającym na terenie Polski, które wyróżniają się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi klienta przez Fundację Obserwatorium.

    Każdy podmiot starający się o Godło Firma Przyjazna Klientowi poddaje się niezależnemu audytowi, który weryfikuje założenia polityki obsługi klienta. Zewnętrzny podmiot dokonuje oceny sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi badawczych, m.in. badania kwestionariuszowego Customer Care Index, indywidualnych wywiadów pogłębionych czy badania Mystery Klient. Udział w programie umożliwia również porównanie wyników danej firmy z innymi podmiotami prowadzącymi działalność w Polsce. W ramach programu oceniane są, m.in.: poziom satysfakcji klienta, profesjonalizm kadry oraz efektywność działań. Nie bez znaczenia pozostaje ocena poziomu komunikacji firmy z otoczeniem – tak biznesowym, jak i wobec klienta indywidualnego.

    - To wyróżnienie ma dla nas wartość szczególną. Z myślą o klientach i ich komforcie realizujemy działania inwestycyjne i wzbogacamy naszą ofertę. Bez naszych klientów nie moglibyśmy osiągnąć tak dobrego wyniku. Co więcej, Godło Firmy Przyjaznej Klientowi przyznaje instytucja niezależna, opierając się na wynikach wieloetapowego badania, a to daje gwarancję, że laureat Godła to podmiot rzeczywiście godny zaufania – powiedział Radosław Żuk, dyrektor Biura Public Relations P. P. „Porty Lotnicze”, zarządzającego Lotniskiem Chopina.

    Godło Firmy Przyjaznej Klientowi jest przyznawane od 2002 r. Do tej pory udział w Programie wzięło ponad 700 firm i instytucji. Gala wręczenia Certyfikatów Firma Przyjazna Klientowi odbyła się w poniedziałek, 27 września w Hotelu Polonia Palace.

    Pozdrawiam
    Przemysław Przybylski

  3. #3
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    To chyba jakiś żart, że Lotnisko Chopina jest przyjazne Klientowi.
    Kolejki na tranzycie, większość samolotów boardowanych z autobusu, wysiadki z rękawa to najpierw marsz w góre by pójść w dół, przeludnione saloniki, itd...
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •