Zawsze
Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
Jaka linia taka poczekalnia.
Przy startach z 29 nie wiem czy to takie najgorsze miejsce
Najgorsze, nigdzie się tak długo nie jedzie zatłoczonym busem jak na 13tkę. No, ewentualnie jest jeszcze 12ka i CARGO, ale tam paxowe nie stają, póki co.
Swoją drogą, ostatnio i rejsy W6 są robione z 33-35 i TVP/TVS, bo ENTy się zdarzały. Te dwa poprzednie raczej nie.
Dla pasażera może tak, dla linii myśle ze niekoniecznie.
Mam lot LOTem do Kijowa o 14.40. Pendolino przyjeżdża do WAWy 12.20. Dam rade spokojnie bez pospiechu? Mam tylko bagaż pokładowy
Ciekawe po co te rękawy mają klimatyzatory i to jeszcze dodatkowe tak pieczołowicie zainstalowane w zeszłym roku, skoro klima w nich nie działa i jest tam sauna. Ostatnio kiedy wsiadałem do Emirates można było się ugotować. W sumie to jeszcze nic w porównaniu z tym co mnie spotkało w samolocie, gdzie coś wysiadło i stał bez zewnętrznego źródła zasilania i do czasu wypchnięcia i włączenia silników w środku było z 50 stopni, to jakaś masakra.
Ile czasu w piątek o 7 rano mogę postać w kolejce do kontroli bezpieczeństwa ?
Mam dwa pytania nt. obecnego dzialania gates w terminalu:
1. Czy jest w uzyciu staly system np. gate parzysty = rekaw, nieparzysty = autobus ? (Oczywiscie, nie dotyczy widebodies i wyjsc z dwoma rekawami)
2. Zauwazylem w rozkladzie odlotow taki uklad: 15:40 TLV gate 6N; 16:20 CPH gate 3. Jesli dobrze pamietam, gates 3,4,5,6 sa w tym samym pomieszczeniu wydzielonym sciankami. Czy taki rozklad odlotow oznacza ze przemiennosc S/NS dziala i ma sie dobrze?
Po raz kolejny po przylocie z LHR samolot staje pod bramką dla strefy Schengen, rękaw obok ale wyjście do autobusu. Czy to kiedykolwiek się zmieni, jest to strasznie wkurzające i zabiera sporo czasu. PAXy oczywiście komentują. Nie rozumiem tylko tego górnego pokładu w pirsie południowym, który chyba w ogóle nie jest wykorzystywany a właśnie chyba takie było jego przeznaczenie?
Zakładki