Strona 94 z 94 PierwszyPierwszy ... 44 84 92 93 94
Pokaż wyniki od 1,861 do 1,880 z 1880
Like Tree484Likes

Wątek: Terminal pasażerski bez tajemnic

  1. #1861
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez biedny_miś Zobacz posta
    Po przywróceniu pełnej funkcjonalności
    Czyli? Wybacz :P

  2. #1862

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Czyli? Wybacz :P
    Jeden rękaw tam działa zamiast dwóch. Ponad rok od incydentu z QR jeszcze tego nie naprawili.

  3. #1863
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Tak, doskonale sobię zdaje z tego sprawę. Stąd mój komentarz

  4. #1864

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Tak, doskonale sobię zdaje z tego sprawę. Stąd mój komentarz
    Moja teza czekają na odszkodowanie od Qatara a oni im mówią walcie się, rękaw był nieprawidłowo zwinięty i tyle. Szkoda im kasy wydać na naprawę jednego rękawa a chcą budować CPL za 35 mld zł

  5. #1865

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Czyli? Wybacz :P
    Co ja Ci mogę powiedzieć mądrego? Tylko, za nieodżałowanym Panem Wojtkiem: Róbmy swoje! Róbmy swoje!

  6. #1866

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Na interaktywnym punkcie informacyjnym (panel dotykowy) można sprawdzić status lotów. W języku angielskim samoloty, które odleciały, oznaczone sa statusem „departured” - przepraszam, ale w jakim to języku? Oczywiście powinno byc „departed”...
    Stoarn and Cani like this.

  7. #1867

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Ja bym to przetłumaczył jako "odleciałe"
    Stoarn, kaspric and Chandler like this.

  8. #1868
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Tak, a przy panealch awaryjnego otwierania drzwi ich użycie będzie "punishablee". I tak pół roku prawie.

  9. #1869

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Departured i arrivaled, proste 🤣🤣🤣🤣

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    frik likes this.

  10. #1870

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    To ja mam takie ogólne pytanie i do @ER1 jednocześnie. Czy pasażerowie NS, przylatujący z destynacji "clean" są/bywają wpuszczani na poziom +1(200). Jeśli nie to czy są takie plany aby chociaż trochę rozluźnić PKB?

    Teraz mam pytanie bezpośrednio do @ER1. Czy plany "wyrzucenia" biur z +2(300) i zrobienia tam PKB oraz powiększenia Poloneza są nadal aktualne? Jeśli nie to gdzie ma mieścić się planowany PKB NS-NS na poziomie +2(300)? Jest też zapewne harmonogram przedstawionych działań, efekty będą dopiero na lato 2019? Czy jest może jakaś docelowa wizja Chopina aby dotrwać do ewentualnego CPK?
    Stoarn likes this.

  11. #1871

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Polonez sie zluźni trochę po oddaniu Poloneza BIS (NS).

  12. #1872

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    Polonez sie zluźni trochę po oddaniu Poloneza BIS (NS).
    Co nie zmienia faktu, że Elite można będzie zrobić jeszcze bardziej Elite na większej przestrzeni.

  13. #1873
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Czy pasażerowie NS, przylatujący z destynacji "clean" są/bywają wpuszczani na poziom +1(200).
    Jeśli są, to tylko ci transferowi lecący dalej do NS.

  14. #1874

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Jeśli są, to tylko ci transferowi lecący dalej do NS.
    A jest jakiś znak albo osoba, która takich pasażerów "wyłapuje"? Bo ja kojarzę, że wychodząc z B788 z US, drzwi były zamknięte i stała tam osoba, która kierowała wszystkich na górę +2(300).

  15. #1875
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Tak, wtedy stoi osoba (zazwyczaj nawet więcej) z kartką lub kilkoma kartkami z wpisanymi miastami i drzwi są otwarte

  16. #1876

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Tak, wtedy stoi osoba (zazwyczaj nawet więcej) z kartką lub kilkoma kartkami z wpisanymi miastami i drzwi są otwarte
    Ok, czyli do tego aby wszystkich pasażerów "clean" wypuszczać na +1(200) aby nie musieli korzystać z PKB, brakuje punktów KD NS-S na poziomie +1(200). Pytanie właśnie czy PPL planuje coś takiego zrobić? No i czy wrócą do poprzedniego stylu monitorów lotniskowych?

  17. #1877

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Pozdrowienia dla pana złodzieja, który ukradł z nadanego bagażu (AC827, 5 lipca) buteleczkę Chanel Égoiste. Nadal jest złodziejem, ale przynajmniej przyjemnie pachnie. Oczywiście do kradzieży mogło również dojść w Toronto, ale jakoś Okęcie wydaje mi się bardziej prawdopodobne. Swoją drogą, detaliczna kradzież kosmetyków to mocno Trzecim Światem zalatuje. Skoro tytuł wątku to 'Terminal pasażerski bez tajemnic' - może ktoś wreszcie rozgryzie tajemnicę, jak takie rzeczy wciąż są możliwe.

  18. #1878

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    To ja mam takie ogólne pytanie i do @ER1 jednocześnie. Czy pasażerowie NS, przylatujący z destynacji "clean" są/bywają wpuszczani na poziom +1(200). Jeśli nie to czy są takie plany aby chociaż trochę rozluźnić PKB?

    Teraz mam pytanie bezpośrednio do @ER1. Czy plany "wyrzucenia" biur z +2(300) i zrobienia tam PKB oraz powiększenia Poloneza są nadal aktualne? Jeśli nie to gdzie ma mieścić się planowany PKB NS-NS na poziomie +2(300)? Jest też zapewne harmonogram przedstawionych działań, efekty będą dopiero na lato 2019? Czy jest może jakaś docelowa wizja Chopina aby dotrwać do ewentualnego CPK?
    Stronę wcześniej ER1 to wyjaśniał.

  19. #1879

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez traveller Zobacz posta
    Na interaktywnym punkcie informacyjnym (panel dotykowy) można sprawdzić status lotów. W języku angielskim samoloty, które odleciały, oznaczone sa statusem „departured” - przepraszam, ale w jakim to języku? Oczywiście powinno byc „departed”...
    Napisałem maila w tej sprawie do lotniska, lecz pozostał on bez odpowiedzi. Ktoś się orientuje, czy lotnisko zmieniło ten rażący błąd?

  20. #1880

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    hej

    czy ktoś wie czemu automaty parkinowgowe przestały przyjmować karty AMEX?

    Na moje nieszczescie moja sluzbowa karta to AMEX, wiec zmagam sie z roznymi sytuacjami i brakiem akceptacji, od jakichs dwoch miesiecy wszytskie automaty parkingowe VIP, P2, P4 nie przyjmuja juz kart.

    strasznie to komplikuje zycie. Czy ktos wie do kogo monza z tym pojsc i czy sytuacja jest "trwała". jak tak to przerzuce sie na TAXI ( rozliczenie sie z prywatnych srodkow komplikuje mi zycje)
    Michal


Strona 94 z 94 PierwszyPierwszy ... 44 84 92 93 94

LinkBacks (?)

  1. 01-01-2016, 00:21
  2. 09-06-2015, 12:40
  3. 24-07-2014, 21:52
  4. 17-06-2014, 23:06
  5. 28-04-2014, 23:10
  6. 23-04-2014, 20:08
  7. 13-04-2014, 21:17
  8. 12-04-2014, 14:38
  9. 09-04-2014, 20:45
  10. 08-04-2014, 21:10
  11. 07-04-2014, 08:43
  12. 06-04-2014, 22:53
  13. 06-04-2014, 22:47
  14. 06-04-2014, 22:32
  15. 12-12-2012, 16:47
  16. 21-10-2012, 22:05
  17. 24-09-2012, 17:03
  18. 21-09-2012, 15:01
  19. 13-03-2012, 09:48
  20. 25-10-2011, 04:50
  21. 25-10-2011, 01:21
  22. 25-10-2011, 00:45
  23. 28-05-2011, 22:12
  24. 16-05-2011, 15:28
  25. 09-05-2011, 21:06
  26. 30-03-2011, 16:00
  27. 30-03-2011, 13:05

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •