Strona 95 z 101 PierwszyPierwszy ... 45 85 93 94 95 96 97 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,881 do 1,900 z 2006
Like Tree570Likes

Wątek: Terminal pasażerski bez tajemnic

  1. #1881

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy stanowisko 11/12 odprawia już coś większego niż 788 czy dalej nic z tym nie zrobiono? Jakiś miesiąc temu drugi rękaw wydawał się naprawiony a przyznajmniej zmienił swoją pozycję od bardzo bardzo długiego czasu. Zdaje się to stanowisko miało odprawiac docelowo 789 ale chyba nic z tego nie wyszło. Ktoś coś na ten temat?

  2. #1882
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Obydwa rękawy są sprawne. 789 nie jest obsługiwany. Jedynie 788 + 737/320

  3. #1883

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Obydwa rękawy są sprawne. 789 nie jest obsługiwany. Jedynie 788 + 737/320
    789 tam się nie mieści? Przed wypadkiem z rękawem który uszkodził QR wchodził tam A332/333. Teraz nagle nie da się tam obsłużyć większej maszyny niż 788? Dziwne. Sytuacja z dostępnością standów dla samolotów wiekszych niż 788 jest dramatyczna. 4 standy na 8. Z tym że tak naprawdę dla LO pozostają trzy. Jedno jest do dyspozycji EK/QR. W sumie czemu nie zmieści się tam 789. Rozpiętość skrzydeł jest ta sama. Jedynie jest troszkę dłuższy od 788 ale nie wystaje poza obrys stanowiska skoro 333 się tam mieścił. Chyba że biedny miś jakiś czas temu mylił się pisząc że ten stand będzie dla 789. Natomiast jak teraz sobie porównuję parametry dla 788 i 789 to rozpiętość w obu przypadkach 60 metrów, długość 788 57 m dla 789 63 m. 6 metrów dłuższy. Nawet gdyby na tym standzie miał być obsługiwany przez jeden rękaw to i tak zawsze jedno więcej stanowisko dla samolotu którego w LO z każdym miesiącem przybywa niż ubywa. Bo przy kolejnych dostawach 789 to większość z nich będzie za chwilę latać z płyty a nie z rękawa.

  4. #1884
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Dość ciekawy artykuł.
    PPL w umowie z Baltoną zrezygnował z zapisów o możliwości wypowiedzenia umowy na skutek zmiany właściciela.

    https://businessinsider.com.pl/firmy...mpression=true

  5. #1885

    Dołączył
    Apr 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Dość ciekawy artykuł.
    PPL w umowie z Baltoną zrezygnował z zapisów o możliwości wypowiedzenia umowy na skutek zmiany właściciela.

    https://businessinsider.com.pl/firmy...mpression=true
    Moim skromnym zdaniem, nie dajmy się zwariować. Owszem, jako przedsiębiorstwo państwowe o znaczeniu strategicznym (w którym wymiana klamki lub zamka w drzwiach trwa tygodniami, a wymiana przepalonych jarzeniówek miesiącami) PPL powinny być nieco "pod lupą" podatników. Natomiast czy ktoś tak naprawdę jest w stanie kontrolować narodowość udziałów wielu dużych spółek, które od lat egzystują na polskim rynku? A w budynku, w którym pokojowo egzystują biura Aerofłotu, El-Al, Qatar Airways i Air China takie paranoje to chyba lekki przeżytek.

    Co do zatrutej żywności, jeden z najgroźniejszych przypadków tego typu miał miejsce w Wielkiej Brytanii, bodajże w latach '90. Ktoś podtruwał najpierw karmę dla psów, następnie żywność dla niemowląt, robiąc to na półce w supermarkecie (jeżeli się zastanawialiście kiedyś, komu zawdzięczamy np. plomby na keczupie, to właśnie między innymi temu panu). Sprawcą okazał się rozgoryczony emerytowany policjant. Dużo częściej niż ktoś nas podstępnie podtruwa trujemy się z własnej nieprzymuszonej woli sami
    Stoarn likes this.

  6. #1886

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nożyce odzywają się wtedy gdy uderzysz w kieszeń.

    Cytowana gazeta... Dużo tytułów mają, ciekawe jak prezentują się przychody z ich prenumeraty przez publiczne podmioty (PPL, instytucje centralne) za ostatnie 5 lat Typowa wojenka starego układu odsuniętego od publicznych pieniędzy z nowym. Desperacja i zwarcie szeregów robi wrażenie.

    Uważam że to mocno bezczelne, bo to właściciel ma prawo decydować z kim zawiera umowy najmu i na jakich warunkach.

    Zresztą jedną z najbardziej wnerwiających pasażera rzeczy było to, że praktycznie wszystkie sklepy, kioski i knajpy były w jednych rękach.
    konrad777 and spiggy like this.

  7. #1887

    Dołączył
    Jul 2018

    Domyślnie

    Czy jest gdzieś dostępny plan terminala? Bo jakoś nie umiem znaleźć...

  8. #1888
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

  9. #1889

    Dołączył
    Jul 2018

    Domyślnie

    Tę stronę oczywiście znam, ale przecież to jest głupi żart, a nie plan.
    Stoarn, Ztof and suszykuba like this.

  10. #1890
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Jakie lotnisko, taki plan
    FilipBB likes this.

  11. #1891

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Nie wiem w sumie już jak długo, ale wczoraj leciałem i działała już nowa kontrola bezpieczeństwa KB z NS=>S. KB koło Poloneza zamknięta ale w sumie to może być dobre miejsce na Fast Track KB NS=>S tylko dla posiadających wstęp/kartę/status. To jest idealne miejsce dla ludzi idących do Poloneza. Wiem, że za 3 lata Polonez będzie w innym miejscu ale zawsze przez trochę czasu będzie fajne udogodnienie.

  12. #1892
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    ACS nie ma ludzi aby obsadzić odpowiednią ilość stanowisk w godzinach szczytu bez kolejek, a Ty jeszcze byś fast track chciał rozpastwiony :P

    Otwarte są nowe stanowiska KB. Wcześniej były łącznie TYLKO 4 stanowiska, teraz są AŻ 4 stanowiska
    Dodatkowo stoją też stanowiska KD dla przylotu na stanowisko 16. Wymagane jest jeszcze usunięcie jednej śluzy na poz. 300 aby mogły one być aktywne.
    FilipBB likes this.

  13. #1893

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    ACS nie ma ludzi aby obsadzić odpowiednią ilość stanowisk w godzinach szczytu bez kolejek, a Ty jeszcze byś fast track chciał rozpastwiony :P

    Otwarte są nowe stanowiska KB. Wcześniej były łącznie TYLKO 4 stanowiska, teraz są AŻ 4 stanowiska
    Dodatkowo stoją też stanowiska KD dla przylotu na stanowisko 16. Wymagane jest jeszcze usunięcie jednej śluzy na poz. 300 aby mogły one być aktywne.
    tzn te stanowiska KD dla przylotu na stanowisko 16 są jeszcze niekatywne? Wczorajszy LO22 z LAX zadokował na standa 16 i odleciał jaki LO23 do LAX 4 godziny pozniej z tego samego standa wiec domyslam sie ze przez gejt's 25/26 da sie juz wyjsc rękawem na poziom przylotowy 300 (NS).

  14. #1894
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Tak. To dokładnie to oznacza. Nie da się zrobić w pełni normalnego przylotu non schengen na 16.

  15. #1895

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Tak. To dokładnie to oznacza. Nie da się zrobić w pełni normalnego przylotu non schengen na 16.
    A dlaczego nie usuneli jeszcze tej śluzy?

  16. #1896

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Obydwa rękawy są sprawne. 789 nie jest obsługiwany. Jedynie 788 + 737/320
    I znowu się odniosę do tego postu. Jak to jest możliwe że standy 11/12 nie obsługuja 789 a obsługują te wypożyczone przez LOT A343. Sprawdziłem w necie dokładnie sobie specyfikację i tak. A343 jest dłuższy od 789 ma dokładnie 63.69 m, 789 ma 62,81 m, rozpiętość A343 to 60.3 dla 789 to 60.12. Zatem jakby nie patrzeć A343 jest nieco większy od 789 a mimo to 789 nigdy nie dokuje do standa 12.

  17. #1897

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    ACS nie ma ludzi aby obsadzić odpowiednią ilość stanowisk w godzinach szczytu bez kolejek, a Ty jeszcze byś fast track chciał rozpastwiony :P

    Otwarte są nowe stanowiska KB. Wcześniej były łącznie TYLKO 4 stanowiska, teraz są AŻ 4 stanowiska
    Dodatkowo stoją też stanowiska KD dla przylotu na stanowisko 16. Wymagane jest jeszcze usunięcie jednej śluzy na poz. 300 aby mogły one być aktywne.
    Szkoda, acz pomysł niech zostanie. Ostatnio miałem denerwującą sytuację, gdyż LO678 sporo opóźniony a ludzie przesiadają się na krajówki. Najgorzej mają na Gdańsk bo odlatuje najszybciej. Siedziałem z przodu (ja do KRK) a osoby do Gdańska z tyłu. Wyleciałem jak z procy rękawem, szybkim marszobiegiem lecę górą najpierw na kontrolę graniczną, z już przygotowanym paszportem do ABC ale oczywiście zepsute. Na szczęście do budek zero kolejki, więc lecę dalej w stronę KB koło Poloneza. Dwa razy przecierałem oczy ze zdumienia, że już zamknięte. Wpadam na nową halę kontroli bezpieczeństwa, a tam pusto, cicho, wszystko wygaszone, jeden człowiek z ACSu sprząta. Dobiegają kolejni ludzi (już jest nas 7 osób, w tym 3 do Gdańska na końcu), wszystko już zdążyliśmy wyładować do kuwet, wychodzi drugi Pan i zamiast włączyć maszynę i uspokoić zdenerwowanych pasażerów, to zaczynają sprawdzać sąsiednie maszyny, sprzątać kuwety. Padają niemiłe słowa, że ludzie się śpieszą na swoje połączenia. Nie pomogło, Panowie najpierw coś jeszcze popatrzyli na innych stanowiskach i bardzo powoli włączyli maszynę i zaczęli kontrolę. Panie do Gdańska nie zdążyły i myślę, tylko i wyłącznie z winy ACSu. LOT spokojnie może zgłosić się regresem do ACSu o 750 EUR za 3 pasażerów LO678=>LO3827 z dnia 08.08.2019.

  18. #1898

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Bardzo dobrze, niech ACS płaci odszkodowań krocie, jak się oszczędza na pensjach, to będzie się tracić na odszkodowaniach.
    FilipBB and Mike5 like this.

  19. #1899
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    ACS to spółka PPL, więc przelewanie z kieszeni w kieszeń. Normalnie można by napisać, że klient ma co chciał, czyli niską cenę w przetargu, ale tu nawet przetargu nie było.
    Babilas likes this.

  20. #1900

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie


    Polecamy

    Ciekawostka taka

    PPL kupi Baltonę, a raczej chce kupić

    https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...tone-6907.html

Strona 95 z 101 PierwszyPierwszy ... 45 85 93 94 95 96 97 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 01-01-2016, 00:21
  2. 09-06-2015, 12:40
  3. 24-07-2014, 21:52
  4. 17-06-2014, 23:06
  5. 28-04-2014, 23:10
  6. 23-04-2014, 20:08
  7. 13-04-2014, 21:17
  8. 12-04-2014, 14:38
  9. 09-04-2014, 20:45
  10. 08-04-2014, 21:10
  11. 07-04-2014, 08:43
  12. 06-04-2014, 22:53
  13. 06-04-2014, 22:47
  14. 06-04-2014, 22:32
  15. 12-12-2012, 16:47
  16. 21-10-2012, 22:05
  17. 24-09-2012, 17:03
  18. 21-09-2012, 15:01
  19. 13-03-2012, 09:48
  20. 25-10-2011, 04:50
  21. 25-10-2011, 01:21
  22. 25-10-2011, 00:45
  23. 28-05-2011, 22:12
  24. 16-05-2011, 15:28
  25. 09-05-2011, 21:06
  26. 30-03-2011, 16:00
  27. 30-03-2011, 13:05

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •