Ciągle jesteśmy w strefie Schengen ale przechodzimy na poziom 300, gdzie udokumentowałem całe cztery stanowiska KD dla stanowiska 16, czyli bramki 25/26 o których pisał @tinek6. Po prawej nowa strefa KB NS=>S.
Ekskluzywny widok na kładkę na poziomie 300, z która nie wiadomo co zrobić a ja uważam, że powinna służyć jako przyloty NS.
Widok w drugą stronę tak z ciekawości bo mało kto tam wchodzi.
Teraz przenosimy się w miejsce opuszczenia nowej strefy KB na poziomie 300. Jako, że tej części lotniska nie wolno dokumentować, może być ciężko ze zrozumieniem tematu dla osób, które nie były tam fizycznie. Po wyjściu z tej strefy (na zdjęciu po prawej), trzeba iść prosto w stronę pomieszczeń agentów oraz schodów, natomiast w prawo (na zdjęciu na wprost) jest łącznik do korytarza z poprzedniego zdjęcia, jak widać oddzielonego tylko taśma, która niezbyt „szczelnie” i „pewnie” pokazuje drogę. Brakuje tutaj może z 3 segmentów szkła.
Po przejściu KB, można się zawsze zreflektować i skręcić w lewo, zjeżdżając do hali odbioru bagażu klatką Schengen, która jest klatką widmo, gdyż nikt z niej nie korzysta od kiedy pasażerowie z Schengen są wypuszczani na poziom 200.
Na pamiątkę dawna KB NS=>S przy saloniku Polonez. Na prawdę mogliby to już posprzątać a przestrzeń włączyć do saloniku, gdyż teraz to wyglada po prostu słabo/źle.
Teraz przenosimy się do strefy Non-Schengen. Tutaj toczą się prace związane z nowymi bramkami autobusowymi NS.
Dostęp do saloników i poziomu 100 w dół odbywa się tylko poprzez windy, do góry natomiast można wyjechać schodami, trochę schowanymi w tym labiryncie.
Wszędzie dużo niebieskiej folii. Ciekawe jakie numery dostaną te nowe bramki. Czyżby były planowane „przesunięcia” w numeracji?
Ciąg dalszy nastąpi.
Zakładki