Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 68
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Air China zaczyna Loty do WAW od Października 2008


    Polecamy

    Jak w temacie i to 7/week.
    LOT może już zwijać się zanim zacznie latać

    Pzdr

    A to jest link po chińsku jak ktoś umie czytać: http://www.caac.gov.cn/A1/200709/t20070911_7920.html
    A to po angielsku:
    http://www.bloomberg.com/apps/news?p...w&refer=canada

  2. #2
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    LOT będzie mial pól roku wyprzedzenia, później też będzie mógl Dreamlinery rzucic do Pekinu. Ale to baaaaardzo przyjemna wiadomość - trzeci szeroki regularnie na Okęciu i to do tego codziennie! Ciekawe na czym będą latac do nas. 762? 763? Może Airbus jakiś dla odmiany?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  3. #3

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Potwierdzenie wczesniejszych zapowiedzi, ale w końcu pojawił się termin - szkoda tylko, że tak odległy. Jeszcze jak dojdzie Emirates i Qatar (mimo że chyba na A319LR) to juz będę w pełni szczęśliwy
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Najpewniej 762 ew.763. Na 330 lub tym bardzie na siódemki raczej liczyć nie ma co. Choć kto wie. Dla paxów znowu wygrana, co dwie linie to nie jedna. Zresztą może być tak że oni polecą do Szanghaju a nie Pekinu i będą dwie Chińskie destynacje.



  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    ja bym LOTu nie skreślał. Ma jednak lepszą markę (wydaje mi sie ze przeciętny uzytkownik, nawet biznesmen lepiej reaguje na taką markę choc badan nie przeprowadzalem będzie miał dreamlinery i na razie ceny biletow do Pekinu są niskie. Minusem LOTu jest to ze nie planuje codziennych lotow

  6. #6
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie Re: Air China zaczyna Loty do WAW od Października 2008

    Cytat Zamieszczone przez marman_k
    LOT może już zwijać się zanim zacznie latać
    litosc mnie ogarnia, ekspercie..

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    Po drugiej stronie stawu duzo o tym mowia dzisiaj. Z tego co sie 'nieoficjalnie' dowiedzialem to do WAWy beda latac na B767-300ER.
    Wiec bedziecie miec oto te trzy samoloty:
    B-2493
    B-2496
    B-2499

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Re: Air China zaczyna Loty do WAW od Października 2008

    Cytat Zamieszczone przez gaugan
    Cytat Zamieszczone przez marman_k
    LOT może już zwijać się zanim zacznie latać
    litosc mnie ogarnia, ekspercie..
    A z Ciebie jest taki ekspert, że wiesz, że będzie inaczej(dobrze)? Przy takim podejsciu kierownictwa LOTu to bez skrupułów mogę tak powiedzieć

  9. #9
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    No to jak już żeście sobie ekspertami wyjechali to ja może uzasadnie poważne obawy jakie i w mojej głowie się zrodziły co do LOTu:

    1. Nieporównywalnie większy potencjał Chińczyka - czytaj dłużej może dokładać
    2. Nieporównywalnie większy potencjalny ruch z Chin do EU przez WAW, niż z WAW do Chin
    3. Nieporównywalnie ważniejsza siatka Chińczyków w Chinach niż LOTu w UE. Ja lecąc do Xian, Guangzu czy innego miasta w Chinach wybiorę lot Chińczykiem, bo mi zaoferuje lepsze połaczeni i taniej
    4. Coddziennie to dla ruchu biznesowego jednak ważna rzecz
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Air China może i ma większy potencjał, ale nie zapominajmy, że pod względem statystyk bezpieczeństwa daleko im jeszcze do LOTu, a to ma bardzo duże znaczenie dla klientów biznesowych. Z chińskimi liniami lotniczymi może być trochę tak jak z chińskimi samochodami, które miały zagrozić europejskim producentom - dużo szumu i... totalna klapa po pierwszym crash teście.

    Osobiście, gdybym dziś miał wybrać lot do Pekinu i miałbym do wyboru bezpośrednie połączenie np Air China z WAW albo np Lufą z przesiadką we FRA, to wybrałbym to drugie.

    Dlaczego???

    Ano dlatego, że czuję się trochę nieswojo, lecąc w samolocie linii, których piloci nie mogą dogadać się po angielsku z ATC (vide incydent na JFK) ze względu na nieznajomość języka (!) albo startują z taxiway zamiast z pasa!!!! (vide incydent chińskiego B747 w Anchorange).

    I to by było tyle w temacie potencjału chińskich linii lotniczych.

  11. #11
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Myszkin
    Ano dlatego, że czuję się trochę nieswojo, lecąc w samolocie linii, których piloci nie mogą dogadać się po angielsku z ATC (vide incydent na JFK) ze względu na nieznajomość języka (!) albo startują z taxiway zamiast z pasa!!!! (vide incydent chińskiego B747 w Anchorange).
    Nie wiem o Air China ale linia z fatalna statystyka roznych dziwnych wypadkow i ktorej piloci zrobili ten "oops" w Anchorage i ktorej 737 sie ostatnio spalil wskutek zle dokreconych srub jest tajwanska China Airlines - wiem, latwo je pomylic.

  12. #12

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Trochę optymizmu! Może być tak, że obie linie zapełnią swoje samoloty. Nie wiem jak jest dziś, ale jeszcze niedawno LH i CA codesharowały ze sobą. Tak samo może być z LO i CA. Wówczas gdyby obie linie ułożyły rozkład tak, żeby nie wchodzić sobie w paradę, z dwoma lotami dziennie o różnych porach dnia, WAW mogłaby stać się bardzo atrakcyjnym punktem tranzytowynm dla ruchu z Europy do Chin (z Chin do Europy) z korzyścią dla obu linii obsługujących WAW-PEK-WAW (PEK-WAW-PEK).

  13. #13
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Ludzie latający do Chin którzy w większości sa małymi importerami chińskie linie będą kojarzyć tak jak chińskie towary które sprowadzają czyli z szajsem. Oczywiście prawdą to nie jest ale ale powszechne przekonanie takie u ludzi będącyh z dala od lotniska jest. 787 będzie dodatkowym argumentem Lotu.



  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Oczywiście LOT planuje loty do PEK w code-sharze z chińskimi partnerami z Star, więc nie widzę żadnego problemu. Nie wiem czemu się dublują, tak jak dublują się ze SWISSem na trasie PVG-ZRH zamiast otwierać PEK-ZRH...

  15. #15

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Przeciętni ludzie nie mają pojęcia, czy linie Air China miały jakieś "dziwne sytuacje", bo po prostu się tym nie interesują. Wydaje mi się, że LOT ma naprawdę duże szanse, bo Polacy wolą obsługę w języku polskim, a nie Chinenglish. Poza tym może nasi wschodni sąsiedzi zdecydują się na przesiadkę w Warszawie, to wtedy LOT zaproponuje im lepszą cenę...?

    Btw., wg Wikipedii http://en.wikipedia.org/wiki/Air_China#Destinations Air China ma latać na A330-200...

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice/Duesseldorf

    Domyślnie

    Zapomieliscie ze Air China aspiruje do wejscia do Star! ma juz code share z LH i mozna wyjsc z zalozenia, ze WAW-PEK bedzie tez code share miedzy CA i LO!

  17. #17

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Już jest w *A
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  18. #18

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Czym wy byście polecieli? Ja - Air China nie lubię LOTu, szczególnie ich obciachowych B767...

  19. #19

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    dlatego już niedługo będziesz się mógł przelecieć 787
    Łódź - miasto, do którego jestem tak bardzo przywiązany, którego tak bardzo nienawidzę.
    CHOJNY

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    LOT - akurat ja mam dobrą opinię o tej linii i szczegolnie ich obsłudze (pokladowej) + jedzeniu. A 767 - coz... wyposazenie w economy jak w LH. Ale na tej trasie mają latac pierwsze 787.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •