Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 39
  1. #1

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    EPWA-Mokotów

    Domyślnie Pasy startowe w użyciu


    Polecamy

    Czy ktoś może wie jak jest w końcu ze startami i lądowaniami przez najbliższy tydzień na EPWA .Przecież 15/33 miał być zamknięty od wczoraj a w uzyciu miał być tylko 11/29.
    Wczoraj widziałem jak od strony Ursynowa podchodzili na 29,ale już dziś słyszę w radyjku że idą na 33 ,o co chodzi?

  2. #2
    Awatar DanW

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Re: Pasy startowe w użyciu

    Cytat Zamieszczone przez piotrekkapitan
    Czy ktoś może wie jak jest w końcu ze startami i lądowaniami przez najbliższy tydzień na EPWA ;) .Przecież 15/33 miał być zamknięty od wczoraj a w uzyciu miał być tylko 11/29.
    Wczoraj widziałem jak od strony Ursynowa podchodzili na 29,ale już dziś słyszę w radyjku że idą na 33 :roll: ,o co chodzi?
    Zobacz tutaj:
    http://www.lotnictwo.net.pl/viewtopi...=5015&start=25

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    ATIS- (022)650-21-11
    Takie cuda się zdazaja

  4. #4
    Awatar michał s

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    jaki koszt połączenia?

  5. #5
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michał s
    jaki koszt połączenia?
    Jak za polaczenie lokalne lub miedzymiastowe, to dziala jak zwykly numer stacjonarny.

  6. #6
    Awatar michał s

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    i co ten koleś tam mówi?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Operacje, pogode...
    Podstawy do ladowań i startów

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piotrekkapitan
    Czy ktoś może wie jak jest w końcu ze startami i lądowaniami...
    Na razie lądowania na 11/29 mają być chyba od soboty. NOTAMy można sprawdzić na tej stronie (wpisujesz kod EPWA do ICAO Radius Search).
    A jeśli chodzi o te wczorajsze "lądowania" to mniej więcej w godzinach 20:30-21:00 na 29 podchodził jakiś Turbolet, pewnie L-410 PPL-u, ale później zakręcał na północ, żeby znowu lecieć w ścieżce podejścia na 29, i tak kilka razy.
    Przy okazji: czy wiecie może jaki to miało cel? Jakiś pomiar/dostrajanie urządzeń lotniskowych?

  9. #9

    Dołączył
    Apr 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CO 461
    Cytat Zamieszczone przez piotrekkapitan
    Czy ktoś może wie jak jest w końcu ze startami i lądowaniami...
    Na razie lądowania na 11/29 mają być chyba od soboty. NOTAMy można sprawdzić na tej stronie (wpisujesz kod EPWA do ICAO Radius Search).
    A jeśli chodzi o te wczorajsze "lądowania" to mniej więcej w godzinach 20:30-21:00 na 29 podchodził jakiś Turbolet, pewnie L-410 PPL-u, ale później zakręcał na północ, żeby znowu lecieć w ścieżce podejścia na 29, i tak kilka razy.
    Przy okazji: czy wiecie może jaki to miało cel? Jakiś pomiar/dostrajanie urządzeń lotniskowych?
    Mi to wygladalo raczej na Bryzę, ale mogę sie mylic, w koncu bylo juz ciemno, a nie jestem ekspertem od rozpoznawania turbopropów po odglosie silników ;)
    PS. po jednym z takich kół samolot wszedl na sciezke podejscia tuż przed samoloty w kolejce, <1min. przed pierwszym z nich. W ogóle latał nieźle, nisko i w ogóle.

  10. #10
    Awatar Huberts

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA/ W-WA GROCHÓW

    Domyślnie

    Jeśli to była Bryza to często latają VFR, a to oznacza że oczekują nad punktem nawigacyjnym (np.Echo) na pozwolenie wejścia na ścieżkę podejscia i lądowania. To oczekiwanie właśnie tak wygląda że samolot kręci kółeczka nad punktem.
    Inna sprawa, że Bryzą, to by i na apronie wojskowym się zmieścił z lądowaniem :P

  11. #11
    Awatar Piotr_S

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA (Kabaty)

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michał s
    i co ten koleś tam mówi?
    Pocztaj a zrozumiesz http://pl.wikipedia.org/wiki/ATIS
    Canon EOS 30D + Canon EF 100-400mm f/4,5-5,6 L IS USM + Canon EF 24-105 f/4 L IS USM

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Hmm, ja też głowy nie daję, ale jak patrzyłem przez lornetkę to jakbym widział zarys zbiorników paliwa na końcach skrzydeł, dlatego pomyślałem o Turbolecie.
    Cytat Zamieszczone przez Huberts
    Inna sprawa, że Bryzą, to by i na apronie wojskowym się zmieścił z lądowaniem
    ze strony POSER:
    rozbieg: 260m, dobieg: 170m ; czasem ląduje na 33 i po kilku minutach wraca na pas tą samą drogą kołowania, którą zjechała, a i tak odrywa się sporo przed końcem pasa.

  13. #13
    Awatar S.W.A.T

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2.0nm NE of OKE

    Domyślnie

    turbolet PPLu, pewnie sprawdzal oswietlenie or sth like that

  14. #14
    bd
    bd jest nieaktywny

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Dzisiaj operacje jeszcze na 33
    Pozdrawiam
    Bartek

  15. #15
    Awatar chomik

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Piaseczno (EPWA/WAW)

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez S.W.A.T
    turbolet PPLu, pewnie sprawdzal oswietlenie or sth like that
    Bardzo możliwe - kilka dni temu sprawdzali światła na 33.

  16. #16
    Awatar S.W.A.T

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2.0nm NE of OKE

    Domyślnie

    wlasnie o tym mowilem

  17. #17
    Awatar kowaliks

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Vancouver

    Domyślnie

    dzisiaj przed 18 zaczeli juz na 29 startowac

  18. #18
    bd
    bd jest nieaktywny

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Czyli jutro zamkną 33/15
    Pozdrawiam
    Bartek

  19. #19
    Behemot
    Goście

    Domyślnie


  20. #20

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa/EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    A7382/07 - RWY 15/33 NOT AVBL FOR LANDING AND TAKE-OFF. 10 OCT 15:38 2007 UNTIL 11 OCT 17:00 2007. CREATED: 10 OCT 15:40 2007

    Ze 20 minut temu przeleciał mi tu Piasecznie co prawda lotowski 767 z Chicago koło okna, ale widzę, że reszta jednak leci na 29. Czyli pas wydaje się być gotowy do użytku, co mnie bardzo cieszy. I wkrótce będzie dostępny dla ogółu samolotów.
    Tyle samo lądowań co startów wszystkim życzę.


Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •