Strona 51 z 52 PierwszyPierwszy ... 41 49 50 51 52 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,001 do 1,020 z 1030
Like Tree197Likes

Wątek: Rozbudowa EPWA: fotki, newsy, komentarze

  1. #1001

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie


    Polecamy

    Rozstrzygnięto przetarg ma rozbudowę EDS i EBS. Koszt 127 mln zł.
    Przewidywana wg siwz pojemność EBS to 1000 - 1300 bagaży na powierzchni 1000m2 w podziemiach terminalu.
    Istniejący system taśmowy ma być zastąpiony opartym na tackach systemem wysokiego składowania z podwójnymi podajnikami dwustronnymi.

    https://portal.smartpzp.pl/ppl/publi...epowanie=14310
    aaben, FilipBB and Ztof like this.

  2. #1002

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    102

    Domyślnie

    Myslałem że będą się uzupełniać, np. walizki te na dużo później na dół, a te co powiedzmy otworzą się zrzutnie za godzinę na starym miejscu.

  3. #1003

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NO...&src=0&tabId=0

    Podsumowując to co interesuje nas jeśli chodzi o terminal:
    - przy pirsie północnym 8 kontaktowych stanowisk postojowych ma być dostosowanych do obsługi samolotów kodu E (nie bardzo wiem o co chodzi szczerze mówiąc - czy o stanowiska 1-6, 7 i 9 i możliwość alternatywnego parkowania 8 samolotów kodu C albo mniejszej liczby kodu E, czy jak)
    - zamiast standów 16-20 powstanie 7 standów dla kodu C, z alternatywą obsługi kodu E (chyba max 3 na raz?)
    - przedłużony pirs południowy ma mieć 15 standów kodu C (teraz ma 4), w tym 1 alternatywnie dla kodu E

  4. #1004

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NO...&src=0&tabId=0

    Podsumowując to co interesuje nas jeśli chodzi o terminal:
    - przy pirsie północnym 8 kontaktowych stanowisk postojowych ma być dostosowanych do obsługi samolotów kodu E (nie bardzo wiem o co chodzi szczerze mówiąc - czy o stanowiska 1-6, 7 i 9 i możliwość alternatywnego parkowania 8 samolotów kodu C albo mniejszej liczby kodu E, czy jak)
    - zamiast standów 16-20 powstanie 7 standów dla kodu C, z alternatywą obsługi kodu E (chyba max 3 na raz?)
    - przedłużony pirs południowy ma mieć 15 standów kodu C (teraz ma 4), w tym 1 alternatywnie dla kodu E
    7 i 9 są obecnie dla kodu E z tym że w ograniczonym zakresie. Max 788/A332, może być obsługiwany na tych standach, 789/777/A333 już nie wchodzi grę. 16 też jest dla kodu E ale max dla 788.

  5. #1005

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    7 i 9 są obecnie dla kodu E z tym że w ograniczonym zakresie. Max 788/A332, może być obsługiwany na tych standach, 789/777/A333 już nie wchodzi grę. 16 też jest dla kodu E ale max dla 788.
    To wiem a jak ma być docelowo w pirsie północnym?

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  6. #1006

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    To wiem a jak ma być docelowo w pirsie północnym?

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    Logika wskazuje że zamiast stanowisk 1-6 może tam się znaleźć 3 lub 4 standy dla kodu E, ale to po przejęciu części płyty wosjkowej przez PPL. Czy PPL już przejął od wojska kawałek tamtej części lotniska to nie wiem.

  7. #1007

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Fajnie, będziemy biegaczowi w trakcie maratonu robić operację kolana.
    Ztof and biedny_miś like this.

  8. #1008

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Fajnie, będziemy biegaczowi w trakcie maratonu robić operację kolana.
    Nie rozumiem kontekstu.

  9. #1009

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Nie rozumiem kontekstu.
    Że na żywym organizmie...

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  10. #1010

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NO...&src=0&tabId=0

    Podsumowując to co interesuje nas jeśli chodzi o terminal:
    - przy pirsie północnym 8 kontaktowych stanowisk postojowych ma być dostosowanych do obsługi samolotów kodu E (nie bardzo wiem o co chodzi szczerze mówiąc - czy o stanowiska 1-6, 7 i 9 i możliwość alternatywnego parkowania 8 samolotów kodu C albo mniejszej liczby kodu E, czy jak)
    - zamiast standów 16-20 powstanie 7 standów dla kodu C, z alternatywą obsługi kodu E (chyba max 3 na raz?)
    - przedłużony pirs południowy ma mieć 15 standów kodu C (teraz ma 4), w tym 1 alternatywnie dla kodu E
    Moze to rozjasni:

    Stoarn, FilipBB and Marek. like this.

  11. #1011

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Moze to rozjasni:

    Mało wyraźnie zdjęcie. Poza tym obecnie jest już 8 stanowisk kontaktowych dla kodu E. Z tego co tam wcześniej napisano w pirsie północnym ma być kolejne 8 stanowisk dla kodu E, ale gdzie? W miejsce obecnych 1-6 wejdą max 3 standy dla kodu E, bez rozbudowy pirsu północnego nie ma miejsca. Chyba, że kolejne 4-5 w pirsie centralnym zamiast obecnych 16-20. A Schengen w większości przeniosą się do nowego pirsu południowego.
    FilipBB likes this.

  12. #1012

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Mało wyraźnie zdjęcie. Poza tym obecnie jest już 8 stanowisk kontaktowych dla kodu E. Z tego co tam wcześniej napisano w pirsie północnym ma być kolejne 8 stanowisk dla kodu E, ale gdzie? W miejsce obecnych 1-6 wejdą max 3 standy dla kodu E, bez rozbudowy pirsu północnego nie ma miejsca. Chyba, że kolejne 4-5 w pirsie centralnym zamiast obecnych 16-20. A Schengen w większości przeniosą się do nowego pirsu południowego.
    8 kontaktowych przystosowanych do kodu E odczytywać można jako 8 dla kodu C, z możliwością obsługi kodu E (np 3-4), tak jak w pirsie centralnym 7 kodu C, z możliwością obsługi E.

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    Marek. likes this.

  13. #1013

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    8 kontaktowych przystosowanych do kodu E odczytywać można jako 8 dla kodu C, z możliwością obsługi kodu E (np 3-4), tak jak w pirsie centralnym 7 kodu C, z możliwością obsługi E.

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    Tam wyraźnie było napisane że 8 dla kodu E. Nie zmiesci się tyle, max 6 stanowisk dla kodu E trzy w miejsce 1-6 i trzy w miejsce 16-20.

  14. #1014

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Tam wyraźnie było napisane że 8 dla kodu E. Nie zmiesci się tyle, max 6 stanowisk dla kodu E trzy w miejsce 1-6 i trzy w miejsce 16-20.
    16-20 to już pirs centralny

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  15. #1015

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Mało wyraźnie zdjęcie. Poza tym obecnie jest już 8 stanowisk kontaktowych dla kodu E. Z tego co tam wcześniej napisano w pirsie północnym ma być kolejne 8 stanowisk dla kodu E, ale gdzie? W miejsce obecnych 1-6 wejdą max 3 standy dla kodu E, bez rozbudowy pirsu północnego nie ma miejsca. Chyba, że kolejne 4-5 w pirsie centralnym zamiast obecnych 16-20. A Schengen w większości przeniosą się do nowego pirsu południowego.
    Jeśli dobrze myślę, to właśnie tak ma być i na potwierdzenie grafika, że będzie przebudowa stanowisk 16-20 pod kod E:


    Standy 21-24 pozostaną w rezerwie pod ewentualną przebudowę pod 2xE/4xC. Grafika tego nie pokazuje ale dobrze by było gdyby nowe standy E między 16-20 miały też możliwość przyjmowania po 2xC.

    Zastanawia mnie jeszcze tak szybka przebudowa PPS5A, B. Aktualnie to świetne miejsce dla Dashy, które na razie zostają i można zmieścić ich więcej. Nowe standy dla C będą wzdłuż pirsu południowego i przebudowa PPS5 byłaby rezerwą jak standy 21-24.

  16. #1016

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A gdzie można zobaczyć cały plan rozbudowy terminala, płyt postojowych i dróg kołowania?
    Stoarn likes this.

  17. #1017

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Moze to rozjasni:
    @alacherbauer dałbyś radę wrzucić plik w oryginalnej rozdzielczości?

  18. #1018

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Tam wyraźnie było napisane że 8 dla kodu E. Nie zmiesci się tyle, max 6 stanowisk dla kodu E trzy w miejsce 1-6 i trzy w miejsce 16-20.
    Na mapce na płycie wojskowej widać 4 stanowiska oddalone dla kodu E.
    I jest jeszcze dorysowany ręcznie nowy hangar dla LOTAMS.

  19. #1019

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Jeśli dobrze myślę, to właśnie tak ma być i na potwierdzenie grafika, że będzie przebudowa stanowisk 16-20 pod kod E:
    Nie przesadzili na tym schemacie z gęstością upakowania samolotów? (Tak z zewnątrz patrząc.)

  20. #1020

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Nie przesadzili na tym schemacie z gęstością upakowania samolotów? (Tak z zewnątrz patrząc.)
    Nie wydaje mi się. Tam na prawdę jest sporo miejsca. Jeśli to byłoby za mało przed ewentualnymi przenosinami na CPL, to można zrobić jeszcze standy po drugiej stronie pirsu południowego, tak jak 1-8 w północnym. Baza paliwowa już gdzie indziej, tylko drogi i parkingi w tym miejscu.

Strona 51 z 52 PierwszyPierwszy ... 41 49 50 51 52 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •