Strona 55 z 60 PierwszyPierwszy ... 5 45 53 54 55 56 57 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,081 do 1,100 z 1185
Like Tree334Likes

Wątek: Rozbudowa EPWA: fotki, newsy, komentarze

  1. #1081
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    ^^ przecież to jest na projekcie. No i wracamy do poprzedniej strony - wystarczy ustawiać samoloty z krajów "clean" przy tych dwóch stanowiskach, ale na projekcie nie jest to w żaden sposób oznaczone.

  2. #1082

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    ^^ przecież to jest na projekcie. No i wracamy do poprzedniej strony - wystarczy ustawiać samoloty z krajów "clean" przy tych dwóch stanowiskach, ale na projekcie nie jest to w żaden sposób oznaczone.
    Te dwa stanowiska nie różnią się niczym praktycznie od zwykłej strefy NS, oprócz tego, że poczekalnia jest na 300.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

  3. #1083
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ i nie ma dla nich przylotów NS.

  4. #1084

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    ^^ i nie ma dla nich przylotów NS.
    W mojej opinii cała antresola 300 to powinny być przyloty NS. Pozwoliłoby to na dodatkowe możliwości przechodzenia na rotacje samolotom (NS=>S). Po co taka antresola w S?
    Stoarn and MatSi like this.

  5. #1085

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Czy ktoś z Was dysponuje prezentacją z dzisiejszej konferencji PPL?

  6. #1086
    Awatar Grzegorz24

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Mokotów, Warszawa, Poland, Poland

    Domyślnie


    źródło: https://twitter.com/ChopinAirport/status/1098878967799562240
    FilipBB, kudak, Cani and 1 others like this.

  7. #1087
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Tak z ciekawości, co jest oznaczone szarą linią?

    p,paw

  8. #1088

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pawel.Guraj Zobacz posta
    Tak z ciekawości, co jest oznaczone szarą linią?

    p,paw
    Przypuszczalnie działki własności lotniska.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

  9. #1089
    Awatar Grzegorz24

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Mokotów, Warszawa, Poland, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pawel.Guraj Zobacz posta
    Tak z ciekawości, co jest oznaczone szarą linią?

    p,paw
    "Chopin Airport, WAW@ChopinAirport 22 lutWięcej



    Są to granice lotniska - ale nie formalnych terenów #PPL, tylko obejmujące elementy infrastruktury lotniskowej lub około-lotniskowej (związanej z obsługą lotniska - np. hangary, wieża kontroli lotów itp.) oraz układem drogowym przed lotniskiem."

    źródło: https://twitter.com/ChopinAirport/status/1098878967799562240


    To samo pytanie padło na twetterze :-P


  10. #1090

    Dołączył
    Jul 2015

    Domyślnie

    Witam
    A wiadomo od kiedy mają zamiar rozbudowywać pris ?

  11. #1091

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Przez przypadek znalazłem wizualizacje nowych bramek autobusowych NS:
    https://www.stoprocentarchitekci.pl/...a-w-warszawie/

    Embraer Flyer, kaspric and Marek. like this.

  12. #1092

    Dołączył
    Apr 2019

    Domyślnie

    Przepraszam, jeśli istnieje do takich spraw lepszy wątek, ale jak na razie rozbudowa Lotniska Chopina dla tych, którzy poruszają się tam na co dzień, oznacza głównie, czasem niezrozumiałe, uciążliwości. Znacząco pogorszyły się na przykład możliwości wjechania z towarem na strefę Non-Schengen w związku z planem przebudowy bramek.

    Remontami i zmianami objęty został także poziom -1. Rozbudowywana jest bagażownia. Dodawane są nowe pomieszczenia (magazynowe?). W związku z tym ktoś miał pomysł na przestawienie urządzenia do prześwietlania odpadów (kartony, tworzywa sztuczne), które wywożone są w metalowych klatkach. Wysokość takiej klatki to ok. 190 cm i do prześwietlania trzeba ją położyć na taśmie. Wcześniej nie było problemu. Teraz odległość między wejściem do maszyny (tzw. heimanna) i barierką naprzeciwko to ok. 175 cm. Na wyjściu z maszyny klatkę trzeba ponownie postawić. Tu z kolei "pomaga" masywny betonowy filar centralnie za chyboczącym się zjazdem z taśmy. Wymyślił to chyba istny wirtuoz optymalizacji, który nie skalał się pracą poza biurkiem

  13. #1093

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez superhornet Zobacz posta
    Wymyślił to chyba istny wirtuoz optymalizacji, który nie skalał się pracą poza biurkiem
    Okaż wyrozumiałość - pewnie zajmował się tym "na szybko", oderwany od projektowania naszej sztandarowej narodowej inwestycji (dla niewtajemniczonych - CPK).

    Adam

  14. #1094

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Rozbudowa Okęcia zablokowana!!! Chyba ktos w Ministerstwie był nadgorliwy. https://www.pasazer.com/news/41422/i...strzymane.html
    Cyrk na kółkach
    FilipBB likes this.

  15. #1095

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    A rzeczywiście nie było oceny przepustowości Lotniska Chopina ?

  16. #1096

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    A rzeczywiście nie było oceny przepustowości Lotniska Chopina ?
    No była, 42 operacje na godzinę, 600 w ciągu dnia, które skończą się w przyszłym roku. Rozbudowa miała wyjść z godzinowymi operacjami powyżej 50.

  17. #1097

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    K A B A R E T.

    Jeszcze się okaże że planowana rozbudowa Okęcia jest „zbyt ambitna” i po rozbudowie WAW, WMI i RDO łączna przepustowość lotnisk w centralnej PL będzie na tyle duża że podważa sensowność budowy CPL.

    Po rozbudowie i modernizacji pola wzlotu Okęcie ma mieć przepustowość do 800 operacji dziennie, ZRH przy nieco mniejszej liczbie operacji obsłużył ponad 31 mln pax w u.r. a charakterystyka ruchu w ZRH jest zbliżona do WAW(przewoźnik sieciowy, skoncentrowane fale odlotów/przylotów, drakońskie ograniczenia hałasu, cisza nocna, krzyżujące się pasy). Po planowanej rozbudowie lotnisk pomocniczych (WMI/RDO) będą one miały przepustowość 10-15 mln pax. co łącznie daje centralnej PL przepustowość lotniczą na poziomie 40-50 mln pax przy wielokrotnie mniejszych kosztach niż nowy megaport, więc jaka jest zasadność wydawania 10 mld EUR na nowe czwarte lotnisko o przepustowości 45 mln pax.

    Więc, teraz trzeba zatrzymać rozbudowę która już od kilku lat jest konieczna, aby móc „zatkać” Okęcie i udowodnić zasadność swojego projektu budowy CPL.
    Stoarn, mcxmcx, Kazor and 6 others like this.

  18. #1098

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Skąd się wzięła Beata Mieleszkiewicz?

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  19. #1099

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Ponad 600 dziennie jest już chyba od przynajmniej 2 lat w szczycie sezonu.
    Stoarn likes this.

  20. #1100
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Skąd się wzięła Beata Mieleszkiewicz?
    Z polibudy

    https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...ctwa-1738.html

Strona 55 z 60 PierwszyPierwszy ... 5 45 53 54 55 56 57 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •