Strona 3 z 63 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 53 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 1246
Like Tree637Likes

Wątek: Emirates od 6 lutego 2013 codziennie do WAW

  1. #41

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez hot.head Zobacz posta
    Świetna informacja! Tyle czekaliśmy na to połączenie, ale chyba najbardziej spotterzy
    Gratuluję myślenia, oczekujesz otwierania połączenia dla spoterów!

  2. #42

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    Gratuluję myślenia, oczekujesz otwierania połączenia dla spoterów!
    Koledze chodziło o to, że to pierwszy zagraniczny przewoźnik, który będzie regularnie obsługiwał połączenie szeroko kadłubowymi samolotami.Więc to będzie gratka tym bardziej, biorąc pod uwagę flotę Emirates i możliwość podmiany w niedługim czasie od uruchomienia połączenia na B777
    Canonier likes this.

  3. #43
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Podróż WAW-TYO:

    Emirates: 19h30
    Finnair: 13h00
    LOT (jeśli zostanie otwarte): ok. 9h00


    Podróż TYO-WAW:

    Emirates: 20h45
    Finnair: 15h25
    LOT (jeśli zostanie otwarte): ok. 11h00


    Dodatkowo przesiadka w klasie ekonomicznej w DXB jest mniej więcej tak atrakcyjna jak spędzanie nocy w supermarkecie pełnego śpiących bezdomnych i nie wiedzących co ze sobą zrobić tłumów innych ludzi.
    Popieram.
    Lecieć 2 razy po 6-7h z kilkugodzinną przesiadką to mega masakra. Poza połączeniami w rejon Zatoki Perskiej, do Afryki Wschodniej/Południowej i może Indii, nie będę widział jakiejkolwiek wygody. Kiblować w DXB nie jest aż tak przyjemnie, chociaż sklepy zdaje się są otwarte 24h.
    Ja mam nadzieję, żee zgra się to połączenie ze zniesieniem wiz do ZEA dla Polaków.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  4. #44

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Ja jestem ciekaw, ilu touroperatorów podpisze umowy z EK, wówczas trochę siedzeń mogliby wykupić, a dla Emirates mogłoby mieć sens podstawić dwuklasowego 332 (jakoś nie wierzę w to, że zapełnimy Firsta). Coraz więcej biur ma Dubaj w ofercie. Wtedy wynalazki w stylu Enter KTW - DXB z czystym sumieniem możnaby wysłać do piachu.

  5. #45

    Dołączył
    Feb 2012

    Domyślnie

    A ktoś ma jakieś przecieki/info na temat tego kiedy do systemu rezerwacyjnego to połączenie wpadnie? Bo jedyny agent sprzedający Emirates w PL nic nie wie.

  6. #46
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    otwarcie tego poalczenia to, jakkolwiek brzmi to zabawnie, lepszy rating dla Polski niz sugeruja te wszystkie dziwaczne organizacje biznesowe :-)
    aisle seat likes this.

  7. #47

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Niektóre nowe możliwości są lepsze od istniejących alternatyw, ale to jest chyba żart:

    [ciach]

    Dodatkowo przesiadka w klasie ekonomicznej w DXB jest mniej więcej tak atrakcyjna jak spędzanie nocy w supermarkecie pełnego śpiących bezdomnych i nie wiedzących co ze sobą zrobić tłumów innych ludzi.

    Czasy dla Finnair mogą różnić się w zależności od daty/dnia tygodnia (tu 10/17 lutego 2013), ale przy takich różnicach Emirates na kierunki w północno-wschodniej Azji może być atrakcyjnej tylko dla hard price hunter'ów, jeśli ceny będą dużo niższe.
    Szczerze: dziś EK wchodzi na rynek który jest chłonny i stąd, całkiem serio, poza poważnym biznesem, 3-5h nie mają zasadniczego znaczenia (spójrzmy na TK, który ma spory udział w kierunkach azjatyckich z waw, a transfer time sięga 8h!). Póki WAW jest takim lotniskiem, jakim jest, to mimo wszystko oferta EK wydaje się atrakcyjna.
    Do tego jeśli EK zachowa racjonalną strukturę cenową, to niestety, pokonają AY ceną.

    Po trzecie, jedyną linią, która może konkurować z tak złożonym rozkładem jest może LH czy AF. Bo mnogość kierunków oferowanych przez DXB to niebo wyższa liga niż AY i Helsinki, i kiedy my skupiamy się np. na NRT, w tym samym momencie EK oferuje połączenia do innych miast w tym samym kraju bezpośrednio, kiedy za pośrednictwem AY trzeba by dokonać przesiadek już w kraju przeznaczenia...

    Także, z jednej strony sporo możliwości przesiadek, z drugiej strony jednak transfer będzie długi.

  8. #48
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Jeszcze taki oto cytat z pasazer.com

    To nie koniec dobrych informacji dla lotniska Chopina. Nieoficjalnie, ale z pewnych źródeł dowiedzieliśmy się, że w ślad za Emirates do Warszawy może zacząć latać regionalny konkurent, również pięciogwiazdkowy - Qatar Airways. Katarczycy ponoć tak bardzo zirytowali się, że Emirates jako pierwsze zapowiedziały loty do stolicy Polski, że mogą wystartować nawet wcześniej.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  9. #49

    Dołączył
    Apr 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pol574 Zobacz posta
    Jeszcze taki oto cytat z pasazer.com
    Nie za dużo tego dobrego? Pewnie w końcu się doczekam trzech siekierek.
    juniorepwa likes this.

  10. #50

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Pasażer miał wiele nieoficjalnych ale pewnych wieści. Że o tej na 1000% pewnej bazie Wizz Air w Rzeszowie wspomnę
    Husarz likes this.

  11. #51
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Pasażer miał wiele nieoficjalnych ale pewnych wieści. Że o tej na 1000% pewnej bazie Wizz Air w Rzeszowie wspomnę
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  12. #52
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Fakt, że pasazer.com, jakąś wyjątkowo dobrą opinią w branży się nie cieszy, ale wejście QR do Warszawy bardzo możliwe, ale na wąskim kadłubie (319/320/321).
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  13. #53

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez YoNasH Zobacz posta
    Szczerze: dziś EK wchodzi na rynek który jest chłonny i stąd, całkiem serio, poza poważnym biznesem, 3-5h nie mają zasadniczego znaczenia (spójrzmy na TK, który ma spory udział w kierunkach azjatyckich z waw, a transfer time sięga 8h!). Póki WAW jest takim lotniskiem, jakim jest, to mimo wszystko oferta EK wydaje się atrakcyjna.
    Do tego jeśli EK zachowa racjonalną strukturę cenową, to niestety, pokonają AY ceną.

    Po trzecie, jedyną linią, która może konkurować z tak złożonym rozkładem jest może LH czy AF. Bo mnogość kierunków oferowanych przez DXB to niebo wyższa liga niż AY i Helsinki, i kiedy my skupiamy się np. na NRT, w tym samym momencie EK oferuje połączenia do innych miast w tym samym kraju bezpośrednio, kiedy za pośrednictwem AY trzeba by dokonać przesiadek już w kraju przeznaczenia...
    Zupełnie się nie zgadzam.

    Po pierwsze, kiedy kupujesz bilet, to nie kupujesz go na raz w dziesięciu różnych kierunkach, tylko w jednym. Także to, że oprócz na przykład Tokyo, które Cię interesuje, linia oferuje jeszcze Auckland, interesuje Cię w sposób ograniczony. Pierwsze dwa czynniki podejmowania decyzji (zakładając, że wszystkie linie są tak samo bezpieczne) to cena i komfort. Komfort dla wielu dostępnych kierunków EK będzie dużo gorszy niż u konkurentów.

    Po drugie, 8h czasu w IST można wręcz potraktować jako część wakacji, ponieważ nie tylko miasto jest interesujące, ale przede wszystkim jest to już wystarczająco dużo czasu, żeby wyjść z lotniska. Podczas gdy 5h w środku nocy w DXB jest absolutnie bezużyteczne. Nie tylko samo lotnisko przypomina supermarket, tak jak napisałem wyżej, ale nawet samo miasto Dubaj jest zlepkiem centrów handlowych i wieżowców połączonych jedną główną drogą szybkiego ruchu, wszystko otoczone przez piach. Zero kultury i praktycznie zero miasta. W czasie Twojej przesiadki będzie tam wszystko zamknięte oprócz klubów/barów w hotelach, a 5h nie wystarczy na więcej niż 1,5h w mieście i to tylko jeśli masz wizę. Jeśli jesteś obywatelem polskim, to na tyle czasu jej nie dostaniesz.

  14. #54

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Jakoś mam pewne obawy aby to połączenie wypaliło, jednak ktoś dostrzegł potencjał takiego kierunku.

  15. #55
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Nie tylko samo lotnisko przypomina supermarket, tak jak napisałem wyżej, ale nawet samo miasto Dubaj jest zlepkiem centrów handlowych i wieżowców połączonych jedną główną drogą szybkiego ruchu, wszystko otoczone przez piach. Zero kultury i praktycznie zero miasta.
    Nie no bez przesady. Stary Dubaj w okolicach muzeum i rzeki jest bardzo fajny i można spędzić ciekawie kilka godzin. Jednak konieczność wizy stanowi tu poważny problem bo trzeba wydać parę stówek i mieć rezerwację hotelu.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  16. #56

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    Nie no bez przesady. Stary Dubaj w okolicach muzeum i rzeki jest bardzo fajny i można spędzić ciekawie kilka godzin.
    Dokładnie, jak na miasto o tej liczbie mieszkańców, to tyle co nic, a nawet tego nie można nazwać prawdziwym miastem.

  17. #57
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    No chyba, że masz kasę, to wtedy możliwości nieograniczone. Można pobawić się w parku wodnym, pojeździć na nartach, wjechać na Burj Khalifa, zwiedzić oceanarium czy pójść na kolację do jednej z wielu super knajp ;-)
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  18. #58

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    No chyba, że masz kasę, to wtedy możliwości nieograniczone.
    Jeśli wychodzimy od sytuacji, że jesteś w Dubaju w przerwie między lotami i masz nieograniczone środki, to prawdopodobnie nie lecisz klasą ekonomiczną i nie wychodzisz z lotniska, ponieważ na lotnisku masz zapewnioną opiekę.
    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    No chyba, że masz kasę, to wtedy możliwości nieograniczone. Można pobawić się w parku wodnym, pojeździć na nartach, wjechać na Burj Khalifa, zwiedzić oceanarium czy pójść na kolację do jednej z wielu super knajp ;-)
    Podczas nocnej przerwy pomiędzy lotami z tych opcji nie jest dostępna żadna.
    W dzień, tak może Ci to starczyć na dwa dni ciekawych zajęć max (plus dużo prażenia się w korkach pomiędzy tymi rozrzuconymi na piasku atrakcjami, zakładając że uda Ci się zamówić taksówkę ), co w porównaniu do większości aglomeracji o podobnej liczbie ludności, jest niewiele. Z uwagi na punkt powyżej jest to jednak irrelevant.

  19. #59
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Lecimy już ostro offtopicznie, ale akurat z taksówkami w Dubaju nie ma problemu. Jest ich pełno, są tanie i mocno klimatyzowane :-).
    Byłem w czerwcu (40 stopni) i jeździłem prawie tylko taksówkami, na które wydawałem grosze. Np. z lotniska do hotelu miałem ponad 30km, a zapłaciłem ok. 70zł. W całej 'nowej' części Dubaju korków za bardzo nie ma. Główna droga ma po 6 pasów w każdą stronę + po 4 pasy drogi serwisowej rozprowadzającej po budynkach i uliczkach wzdłuż.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  20. #60

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    W całej 'nowej' części Dubaju korków za bardzo nie ma. Główna droga ma po 6 pasów w każdą stronę + po 4 pasy drogi serwisowej rozprowadzającej po budynkach i uliczkach wzdłuż.
    Już sam ten opis mówi jakie to jest "miasto".
    Na szczęście dla tej aglomeracji, Dubai to nie tylko centralna autostrada szejka Zayed'a, ale m.in. stara część, którą polecasz. Zarówno w niej, jak i wszędzie poza centralną autostradą (na szczęście nie wszystkie budynki stoją przy autostradzie, np. Burj Khalifa nie) pojawiają się w godzinach szczytu korki.

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    ale akurat z taksówkami w Dubaju nie ma problemu. Jest ich pełno, są tanie i mocno klimatyzowane :-).
    Byłem w czerwcu (40 stopni) i jeździłem prawie tylko taksówkami, na które wydawałem grosze. Np. z lotniska do hotelu miałem ponad 30km, a zapłaciłem ok. 70zł.
    To, co piszesz to teoretycznie prawda, taksówki kosztują w przybliżeniu tyle, co w Warszawie. Ale jak być może zauważyłeś, ich taryfa jest (a przynajmniej do niedawna była) ustalona wyłącznie na podstawie dystansu, a nie czasu jazdy. Konsekwencją tego jest, że taksówki nie lubią się oddalać od centralnej autostrady Zayed'a i nie przyjmują wielu zgłoszeń, ponieważ za stanie w korkach nie dostają żadnego wynagrodzenia.

Strona 3 z 63 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 53 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 11-02-2017, 18:42
  2. 11-02-2017, 14:46
  3. 26-01-2015, 17:17
  4. 15-01-2015, 16:29
  5. 04-03-2014, 07:44
  6. 02-03-2014, 10:32
  7. 17-03-2013, 10:47
  8. 12-02-2013, 17:35
  9. 07-02-2013, 16:47
  10. 07-02-2013, 12:28
  11. 07-02-2013, 12:17
  12. 04-02-2013, 18:28
  13. 04-02-2013, 18:26
  14. 21-01-2013, 11:50
  15. 20-01-2013, 20:36
  16. 16-11-2012, 18:30
  17. 22-10-2012, 20:11

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •