Dzisiaj dwa Emiraty EK2553 jako cargo, i EK177 pax
może forumowiczom chodzi o dwie rotacje dziennie na 773. Aż na tyle cargo chyba się nie zbierze. Może być też tak, że EK179/180 na 773 a EK177/178 na A359/789. Wiem, niektórzy napiszą, że przecież EK chciało latać do nas A380, ale chyba epidemia zmieniła te czasy tak bardzo, że nieprędko wróci chęć do latania przez EK na A380 do takich lotnisk jak WAW. Poza tym ten zarząd będzie blokować przyloty A380, musiałby się zmienić rząd co za tym idzie i zarząd lotniska chopina na bardziej prorozwojowy, chcący je zmieniać i rozwijać nie tylko dla LOTu, porzucić póki co mrzonki o CPK i wrócić do koncepcji rozbudowy okęcia. Póki co obecni włodarze sami zniechęcają takie linie jak EK do operowania tutaj większymi samolotami takimi jak A380 czy w przyszłości 779.
Dzisiaj dwa Emiraty EK2553 jako cargo, i EK177 pax
https://www.money.pl/gospodarka/wiad...0,2408900.html
To prezes LOTu mówił dwa lata temu. Czy taki człowiek w ogóle powinien zarządzać linią lotniczą? W kilku słowach. wg niego. lotnisko chopina to badziew. zostały zmarnowane pieniądze na jego rozbudowę (wg niego nie powinno być rozbudowywane), trzeba wrócić to stanu sprzed 2007 do różowego kurnika, to wg niego wystarczy dla potężnego LOTu. Stacja kolejowa na lotnisko jest wg niego be, należy zaorać, idzie dalej w swych wywodach i sprzecznościach. Na obecnym terminalu LOT się wg niego już nie mieści, no ale przecież zmieściłby się gdyby okęcia nie rozbudowano, czyli wg prezesa im większa flota LOTu tym mniejszego powinno być lotnisko. No i morał jak najszybciej budować CPK dla linii z 15 samolotami wide body na 100 tys pasażerów i zaorać okęcie. Takie podejście ma człowiek zarządzający narodowym przewoźnikiem, podobne podejście prezentują zarządzający PPL, wprost działają na szkodę przedsiębiorstwa którym zarządzają. Ten człowiek po takich wypowiedziach w normalnym kraju wyleciałby z hukiem jeszcze tego samego dnia. Mimo, że wywiad był 2 lata temu nie sądze aby zmienił do tego czasu zdanie. Zarządzanie lotniskiem i LOTem to przykład skrajnego partyjniactwa przez takich pionków jak ten pan którzy nie mają nic do powiedzenia poza przekazem dnia z wyżyn partyjnych. Jeżeli uważasz, że to wszystko jest ok to gratuluję. Do tego próbują zaorać modlin blokując w radzie nadzorczej pomysł na jego rozbudowę bo modlin nie pasuje do szalonej koncepcji Radomia. Doskonale wiedzą, że bez pogrzebania modlina nikt z radomia latać nie będzie, bo tamto lotnisko jest zwyczajnie za daleko od warszawy i żaden liczący się przewoźnik nie będzie wykonywał operacji do radomia pod szyldem Warszawa - Radom. Nie wiem jak można tego wszystkiego nie dostrzegać. Jak Szpikowski zaczął dostrzegać ich brnięcie w to szaleństwo to się go pozbyli i zastąpili człowiekiem w pełni dyspozycyjnym. Na Okęciu powinien być już rozbudowany pirs południowy lub właśnie powinna się kończyć jego rozbudowa. Oczywiście epidemia wszystkich zaskoczyła. Natomiast zastój inwestycyjny na głównym lotnisku przy tej ekipie jest ewidentny.
Zakładki