Strona 36 z 38 PierwszyPierwszy ... 26 34 35 36 37 38 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 701 do 720 z 751
Like Tree575Likes

Wątek: Qatar Airways połączy Okęcie z Doha (od 5.12)

  1. #701

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Podsumowując.

    W18/19 9 x 332 + 7 x 788
    S19 7 x 330 (5-6 333, 2-1 332) + 7 x 320 na razie tak załadowane

  2. #702
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTBD; EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    Katar i Emirates nie latają dla pasażerów a dla cargo. To im się opłaca nie pasażerowie..
    ...a niestety A380 jest taki sobie z załadowaniem cargo - się nie mieści...
    Pozdrawiam!
    Piotr

  3. #703

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bedrzich Zobacz posta
    ...a niestety A380 jest taki sobie z załadowaniem cargo - się nie mieści...
    Ciekawe czy bylby mozliwy A380 Combi (jak 747).

  4. #704
    Awatar Jerry

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Ciekawe czy bylby mozliwy A380 Combi (jak 747).
    W sensie cały cargo czy jak? Bo A380F w planach był, tylko nikt go nie chciał

  5. #705
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Combi w sensie combi, czyli część pasażerska i część cargo (na głównym pokładzie)
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  6. #706

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    106

    Domyślnie

    LOT powinien takie cóś rozważyć, slotów w PEK brak, jedyną metodą na zwiększenie przewozów to większy samolot i o ile A380 z Pax-ami to jeszcze z WAW za duży, to przecież Carga można dopchać ile wlezie to (Air China pewnie lada moment znów zacznie latać 2 razy w tygodniu)

  7. #707

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Tylko broń Boże nie mów tego głośno, bo jeszcze prezes usłyszy...

  8. #708
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez QbaqBA Zobacz posta
    Tylko broń Boże nie mów tego głośno, bo jeszcze prezes usłyszy...
    A380 na pewno nie kupi ale B748 combi już może

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  9. #709

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lelek7 Zobacz posta
    LOT powinien takie cóś rozważyć, slotów w PEK brak, jedyną metodą na zwiększenie przewozów to większy samolot i o ile A380 z Pax-ami to jeszcze z WAW za duży, to przecież Carga można dopchać ile wlezie to (Air China pewnie lada moment znów zacznie latać 2 razy w tygodniu)
    CA już od zeszłej zimy lata 3 razy w tygodniu w rozkładzie zimowym, w tym będzie podobnie. Wypada tylko lot sobotni, zostaje środowy.

  10. #710

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    106

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez QbaqBA Zobacz posta
    Tylko broń Boże nie mów tego głośno, bo jeszcze prezes usłyszy...
    Kurcze nie pomyślałem, przecież kto by go musiał ładować, Ja i koledzy.

  11. #711

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    Katar i Emirates nie latają dla pasażerów a dla cargo. To im się opłaca nie pasażerowie..
    A co to za cargo?
    Mamy aż tak dużą wymianę handlową czy to jakiś tranzyt dalej?
    Trevligt att träffas!

  12. #712

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lelek7 Zobacz posta
    Kurcze nie pomyślałem, przecież kto by go musiał ładować, Ja i koledzy.
    Kontenerami chyba..

  13. #713
    Senior Screener
    Awatar schwefel

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    A kontenery same się naładują i rozładują?

  14. #714

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    Combi w sensie combi, czyli część pasażerska i część cargo (na głównym pokładzie)
    Otóż to. Albo nawet... pasazerowie tylko na gornym pokladzie (wygodny uklad 2-4-2 itp.), a glowny (i oczywiscie dotychczasowa ladownia) dla kontenerow/palet.

    No ale to (w ktorejkolwiek z takich wersji) pewnie wymagaloby oddzielnej certyfikacji.

    Cytat Zamieszczone przez schwefel Zobacz posta
    A kontenery same się naładują i rozładują?
    Nie - ale mogą przyjechac z zewnatrz, a Lelek tylko przez Heinmanna przepusci, i wio je na podnosnik (tzn. te maszyne do ladowania i wyladowywania kontenerow na poklady; niestety nie pamietam tej żargonowej nazwy).

    PS. Swoją drogą: skoro jest taki potencjal cargo, a jest/byl LOT Cargo, to moze gdzies na horyzoncie sa jakies Siodemki (czy chocby 757/767 na poczatek) all-cargo? (Nawet jesli nie wlasne, to "operating for LOT"?) Pewnie nie zapelniają placow postojowych (czy innych Victorville'ów) i nie czekają az je ktos zatrudni, ale...

    PS do PS. Aha, mialo nie byc glosno.

  15. #715

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    106

    Domyślnie

    To ja tak po cichu, myslałem także o Dash-ach w wersjii cargo chociazby dla Fedexu, latają szybciej niz atr-y, a ładowność podobna

  16. #716

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Później mogą też szybciej stać na lotnisku cały dzień.

  17. #717

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    69 mlnUSD w plecy zaraportowal QR w ostatnim roku fiskalnym, konczacym sie 31 marca tego roku przy przychodach 11.5 mld USD.
    W poprzednim okresie obrachunkowym bylo 766 mln USD zysku. Tyle kosztuje terror sponsorship
    https://www.meed.com/gulf-airline-re...THEON_STRIPPED
    maciek krk likes this.
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  18. #718

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    Tyle kosztuje terror sponsorship
    Milek1 likes this.

  19. #719

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    nie strasz porzadnych ludzi swoimi mokrymi snami
    Cani likes this.
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  20. #720

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie


    Polecamy

    Jakiś tajemniczy rejs wyświetla się na jutrzejszej tablicy przylotów/odlotów lotniska chopina. QR263/264 arr 8:25 dep 12:40 na A333. A nic nie wskazuje żeby taki rejs miał się jutro odbyć. Flightradar, strona QR i lotnisko w Doha tablica odlotów/przylotow tego nie potwierdza. Jest planowy tylko qr260 i qr262. Ciekawe co to?

Strona 36 z 38 PierwszyPierwszy ... 26 34 35 36 37 38 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 16-09-2014, 21:50
  2. 21-08-2014, 15:59
  3. 21-08-2014, 15:51
  4. 21-08-2014, 15:50
  5. 21-08-2014, 15:27
  6. 07-05-2014, 13:15
  7. 26-04-2014, 16:21
  8. 09-11-2013, 20:08
  9. 31-10-2013, 13:51
  10. 14-10-2013, 13:14
  11. 10-10-2013, 17:03
  12. 10-10-2013, 10:04
  13. 10-10-2013, 09:53
  14. 10-10-2013, 09:39
  15. 17-09-2013, 05:13
  16. 15-09-2013, 17:31
  17. 15-09-2013, 17:30
  18. 15-09-2013, 17:29
  19. 14-09-2013, 14:19
  20. 11-02-2013, 22:11
  21. 04-02-2013, 20:14
  22. 13-01-2013, 20:48
  23. 04-01-2013, 14:58
  24. 03-01-2013, 19:16
  25. 27-12-2012, 16:09
  26. 23-12-2012, 20:07
  27. 23-12-2012, 20:01
  28. 23-12-2012, 01:28
  29. 20-12-2012, 22:44
  30. 20-12-2012, 14:29
  31. 19-12-2012, 16:13
  32. 19-12-2012, 15:54
  33. 19-12-2012, 09:18
  34. 18-12-2012, 23:18
  35. 18-12-2012, 22:17
  36. 18-12-2012, 22:11
  37. 18-12-2012, 20:45
  38. 18-12-2012, 19:14
  39. 18-12-2012, 18:45
  40. 18-12-2012, 15:55
  41. 18-12-2012, 12:39
  42. 18-12-2012, 12:14
  43. 18-12-2012, 11:08
  44. 18-12-2012, 11:02
  45. 18-12-2012, 11:01
  46. 18-12-2012, 09:55
  47. 05-12-2012, 19:58
  48. 05-12-2012, 14:06

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •