oidp pojawiały sie na tablicy odlotów „odwołane” loty LO do MAN
Psy szczekaja a karawana idzie dalej
No dobsz, trochę prywaty - WAW QR261 dziś osobiście po raz pierwszy! I - nie ostatni...
Pozdrawiam!
Piotr
Szkoda, ze noc bedzie bo chcialbym fotke z zewnatrz...
Z kokpitu - haram!!
Pozdrawiam!
Piotr
Będziesz może 11.11 leciał?
Czy 787 zostaje na lato?
I teraz pytanie - jak z frekwencją na lotach do WAW przy obecnych trzech lotach dziennie?
@bedrzich duzo naszych pracuje u Al Bakera?
Pare lat temu, gdy bylem w gościach w Dausze przysłuchiwałem sie rozmowy pań w tamtejszej misji katolickiej. Jedna z nich opowiadała jaki prezent otrzymają od męża - pilota Qatar Airways. Była to książeczka z wybranymi cytatami z koranu, jak to zona powinna dbać i zadowalać męża by zyc zgodnie z tamtejsza wiara
Psy szczekaja a karawana idzie dalej
QR260 kpt Polak, drugi pilot arab podczas niedawnego mojego lotu do Dohy. Powrót QR263 to samo kapitanem był Polak tylko że już inny, drugi pilot facet z Indonezji. Kiedyś wcześniej też mi się trafił polak tylko że za drugiego pilota. Mam wrażenie że na tych lotach do WAW często dają polskojęzyczne załogi nie mówiąc już o cabin crew. W EK dla odmiany głównie cabin crew 1-2 stewardessy na każdym locie do WAW to Polki, załoga latająca polskojęzyczna jeszcze mi się nie trafiła. Dwa raz angol, raz niemiaszek, dwa razy francuz co ciekawe drugi pilot też francuz, załogi iście międzynarodowe.
Tam tak mają widocznie. FlyDubai w Krakowie operuje załogami , gdzie każda osoba jest innej narodowości, głównie z rejonu Azji (kabina) i Europy (kokpit), często pojawia się Afryka. Polscy piloci pojawili się na inauguracji i potem ich nie było widać (co ciekawe - aż do dziś, bo kokpit był ZAF-POL, kaina TUN-PHL-ROU-KOR-ZWE).
EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)
Około 15 pilotów, 80 stewardess
Można, sam tak latam, bez jakiegokolwiek „odświerzacza”. Z tym, że na Boeingach inni, tzw. regularni piloci latają na 777, a inni na 787. Za wyjątkiem nas, instruktorów TRE/TRI - latamy na obu typach; czasem po locie na 777 dają line check czy nawet własny symulator OPC na 787... I nie - nie przeszkolą wszystkich - za dużo nas, nie opłaca się.
Zresztą podobnie jest u nas i na Airbusach - piloci latają na jednym typie - 320, 330 itd. Zamiennie - tylko instruktorzy, np. 320/330, 330/350 - nie więcej, niż na dwóch.
Ostatnio edytowane przez bedrzich ; 14-11-2018 o 18:55
Pozdrawiam!
Piotr
Zakładki