Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22
  1. #1
    Awatar wolan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie UPS od wczoraj na cargo!


    Polecamy

    od 10.10 UPS zmienia miejsce postoju z 52 na cargo Można teraz snuć przypuszczenia, że deicing będzie się odbywał albo na 10, albo na cargo... szykują się dobre foty

    a na dobry początek pierwsze zdjęcie z płyty cargo:
    http://www.jetstream.pl/photogallery2.php?photo_id=132

  2. #2
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Jak w końcu teraz lata? Jak dawniej na 757 - arr 0600 i dep 2130? Bo w hotelu wpisują go dwa razy dziennie.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  3. #3
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie Re: UPS od wczoraj na cargo!

    Cytat Zamieszczone przez wolan
    od 10.10 UPS zmienia miejsce postoju z 52 na cargo Można teraz snuć przypuszczenia, że deicing będzie się odbywał albo na 10, albo na cargo... szykują się dobre foty

    a na dobry początek pierwsze zdjęcie z płyty cargo:
    http://www.jetstream.pl/photogallery2.php?photo_id=132
    Oby to tylko nie miało związku z remontem 33 i koniecznością zwolnienia 52-ki
    w wypadku braku mozliwosci uzycia sierry.

    pzdr,
    paw.

  4. #4
    Awatar anthony

    Dołączył
    Apr 2007

    Domyślnie

    rewelka

  5. #5
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik
    Jak w końcu teraz lata? Jak dawniej na 757 - arr 0600 i dep 2130? Bo w hotelu wpisują go dwa razy dziennie.
    O rany..... ile razy juz to bylo.
    PN: 757 0600 - 2130
    WT-PT: MD11 0600-0915, 1915-2130

    pzdr,
    paw.

  6. #6
    Awatar anthony

    Dołączył
    Apr 2007

    Domyślnie Re: UPS od wczoraj na cargo!

    Cytat Zamieszczone przez Coddy
    Oby to tylko nie miało związku z remontem 33 i koniecznością zwolnienia 52-ki
    w wypadku braku mozliwosci uzycia sierry.

    pzdr,
    paw.
    coddy, 33 już chodzi normalnie.

    Wyobrażam sobie de-icing na 10tce.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Taaak, na pewno na PPS-10 bedzie odladzanie, jak obetna kawalek skrzydla albo wymiary stanowiska zmienia. Na Cargo jest na razie tymczasowo i to sie moze jeszcze zmienic.
    Zmiana jest z powodow 'operacyjnych'

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  8. #8
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Coddy
    Cytat Zamieszczone przez frik
    Jak w końcu teraz lata? Jak dawniej na 757 - arr 0600 i dep 2130? Bo w hotelu wpisują go dwa razy dziennie.
    O rany..... ile razy juz to bylo.
    PN: 757 0600 - 2130
    WT-PT: MD11 0600-0915, 1915-2130

    pzdr,
    paw.
    No wiem, ale nie było takiego okresu że M11 latał raz dziennie 0600 - 2130?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  9. #9
    Awatar jubell

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA/EPSY

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik
    Cytat Zamieszczone przez Coddy
    Cytat Zamieszczone przez frik
    Jak w końcu teraz lata? Jak dawniej na 757 - arr 0600 i dep 2130? Bo w hotelu wpisują go dwa razy dziennie.
    O rany..... ile razy juz to bylo.
    PN: 757 0600 - 2130
    WT-PT: MD11 0600-0915, 1915-2130

    pzdr,
    paw.
    No wiem, ale nie było takiego okresu że M11 latał raz dziennie 0600 - 2130?
    zdaje się, że raz czy dwa się zdarzyło i to tyle

  10. #10
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie Re: UPS od wczoraj na cargo!

    Cytat Zamieszczone przez anthony
    Cytat Zamieszczone przez Coddy
    Oby to tylko nie miało związku z remontem 33 i koniecznością zwolnienia 52-ki
    w wypadku braku mozliwosci uzycia sierry.

    pzdr,
    paw.
    coddy, 33 już chodzi normalnie.

    Wyobrażam sobie de-icing na 10tce.
    1. Wiem, ze chodzi - po prostu zastanawialem sie dlaczego
    chca zwolnic 52. Moze T2?
    2. Ciekawe jak by sie na 10-ke mial zmiescic

    pzdr,
    Paw.

  11. #11

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A sam jeden się nie zmieści pod kątem tak jak do de-icingu ustawiany był 757? Przynajmniej wydawało się wtedy że jest jeszcze naprawdę dużo luzu...
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  12. #12
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kshyhoo
    A sam jeden się nie zmieści pod kątem tak jak do de-icingu ustawiany był 757? Przynajmniej wydawało się wtedy że jest jeszcze naprawdę dużo luzu...
    Nasze grube też niby się odladzały na 10-ce.
    Pytanie jak teraz bedzie - bo przepisy chyba są jednoznaczne..

    pzdr,
    Paw.

  13. #13
    Awatar wolan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez k_sko
    Taaak, na pewno na PPS-10 bedzie odladzanie, jak obetna kawalek skrzydla albo wymiary stanowiska zmienia. Na Cargo jest na razie tymczasowo i to sie moze jeszcze zmienic.
    Zmiana jest z powodow 'operacyjnych'
    a to MD-11 jest aż tyle szerszy od 767-300 i tristara?

  14. #14
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Jest szerszy o 6 metrów z kawałkiem od 763 i niecałe 2 metry od L1011-500.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  15. #15

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Mysiadło
    Wpisów
    7

    Domyślnie

    Płyty gdzie wczesniej stawał MD zwolniono bo jest tam stanowisko odladzania.

  16. #16
    bd
    bd jest nieaktywny

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Czyli MD będzie miał postój na cargo do wiosny Dzisiaj niestety nie zrobiłem mu dobrej fotki bo wjechał na stanowisko DHL-a i było mu widać tylko samo ogon + zaczął padać deszcz
    Pozdrawiam
    Bartek

  17. #17

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Mysiadło
    Wpisów
    7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BaQ
    Czyli MD będzie miał postój na cargo do wiosny Dzisiaj niestety nie zrobiłem mu dobrej fotki bo wjechał na stanowisko DHL-a i było mu widać tylko samo ogon + zaczął padać deszcz
    Z tego wynika ze tak (jak sie dowiem to odpisze) - stanowiska odlodzeniowe gotowe "elefanty" tez.

    PS.Kto dzisiaj cykał zdjecia z FIATA Siena na Wirażowej (poranna pora)???To tak z ciekawości.

    PS.1 BlueBird ciekawie wygąlada z bliska i te wielkie drzwi Cargo.

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BaQ
    Czyli MD będzie miał postój na cargo do wiosny
    Niekoniecznie.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  19. #19
    Awatar Wiatrak

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Przez ostatnie kilka dni MD-ka ustawiają na PPS-9 w poprzek stanowisk 95-96-97 i chyba na Cargo go raczej nie będą już stawiać bo do Hub-u UPS-u za daleko jest.

  20. #20

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Wiatrak
    Przez ostatnie kilka dni MD-ka ustawiają na PPS-9 w poprzek stanowisk 95-96-97 i chyba na Cargo go raczej nie będą już stawiać bo do Hub-u UPS-u za daleko jest.
    Konkretnie na standzie 95A
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •