Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 27
  1. #1

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie 2010.06.08 / Bombardier Q400 Dash 8 / C-GCKV / Air Baltic


    Polecamy


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie

    Duża ciekawostka

    Dash 8 -402 4302 YL-BAI Air Baltic delivery 07-08jun10 YYZ-YYR-RKV-GLA-WAW-RIX, C-reg

  3. #3
    Awatar Maciej_EPWA

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Wylądował przed 19, stoi na 92, ze schodów przy T2 widać, a dokładny reg: C-GCKV.

    Pzdr, Maciej

  4. #4
    Awatar voltariel

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Świeżynka we flocie
    Pozdrawiam, Maciek.

  5. #5
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Przyleciał na prezentację dla LOT/EuroLOT
    Pozdrawiam

  6. #6
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Latał też dziś
    OPISZDJĘCIE
    Pawel Guraj


    p,p

  7. #7
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Zrobił WAW-KRK, KRK-KRK i KRK-WAW. Polata też jutro, a potem wylot na prezentację do Danii dla Cimber Air.
    Pozdrawiam

  8. #8
    Awatar vipol

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    EPWA EPBC

    Domyślnie

    Widziałem jak siadał we wtorek, przejazdem byłem przy ilsie, tylko że nie wziąłem aparatu z domu... :/ mnie tam on się nie podoba, już wole atry
    Pozdrawiam.
    Panasonic DMC-FZ38
    Znany także jako Spawacz ;)

  9. #9
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Pewnie nie podoba Ci się z wyglądu.. Jeśli chodzi o komfort, a w szczególności o temperaturę wewnątrz samolotu przy temperaturach jak dziś na zewnątrz, na pewno doceniłbyś Q400... Naprawdę szkoda mi pasażerów ATR w takie upały. Przy braku klimatyzatorów zewn. te złomki nie są w stanie się schłodzić (nawet -500 tki), znośnie robi sie po 20 minutach lotu. W Bombie dzięki APU na dzień dobry 18 stopni w kabinie przy komplecie pax i 30 stopniach na zewn. - bez problemu..
    Pozdrawiam

  10. #10
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    A mnie się podobuje. Lecz zakup-bez idei .

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Piaseczno

    Domyślnie

    Jak dla mnie stanowi odpowiednik ołówka ze śmigłami, palpitacji serca nie powoduje.

  12. #12

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    no ale ATR pod względem urody legnie przy nim...

  13. #13
    Awatar Sten

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Piaseczno

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pawel.Guraj Zobacz posta
    Latał też dziś
    OPISZDJĘCIE
    Pawel Guraj


    p,p

    Fota masakra. Super!

    pzdr, G.

  14. #14
    Photo Screener
    Awatar aviator

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dash7 Zobacz posta
    Pewnie nie podoba Ci się z wyglądu.. Jeśli chodzi o komfort, a w szczególności o temperaturę wewnątrz samolotu przy temperaturach jak dziś na zewnątrz, na pewno doceniłbyś Q400... Naprawdę szkoda mi pasażerów ATR w takie upały. Przy braku klimatyzatorów zewn. te złomki nie są w stanie się schłodzić (nawet -500 tki), znośnie robi sie po 20 minutach lotu. W Bombie dzięki APU na dzień dobry 18 stopni w kabinie przy komplecie pax i 30 stopniach na zewn. - bez problemu..
    Co by nie mówić, Q400 jest nieco nowocześniejszy. Wystarczy rzucić okiem na kokpit. Nie wspomnę już o takiej perełce w przypadku "długiego" ATRa jak konieczność wyładowania tylnego bagażnika przed wypuszczeniem pasazerow, bo samolot ma tendencje do przysiadania na ogon

  15. #15
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Naprawde jest tak jak piszesz ?

  16. #16
    Photo Screener
    Awatar aviator

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AND 170 Zobacz posta
    Naprawde jest tak jak piszesz ?
    Tak - dlatego właśnie jest "nóżka" zakładana na ziemi pod kadłubem w tylnej części.

  17. #17

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    mało tego FA I w ATRku musi uważać podczas boardingu by zbyt dużo pax nie było z tyłu samolotu, gdyż, ten może "usiąść"... potem na pokładzie jest dokładne liczenie pasażerów w sekcjach do wyważenia A,B,C... bo ATR jest bardzo czuły w kwestiach wyważenia... stąd prośba, jeśli latacie ATRami nie przesiadajcie się bez pytania 5 rzędów do tyłu bo zobaczyliście wolne miejsca
    Ostatnio edytowane przez jubell ; 11-06-2010 o 12:07 Powód: stąd a nie z tąd ;) nie ma takiego słowa "tąd"

  18. #18
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez G@wron Zobacz posta
    Duża ciekawostka

    Dash 8 -402 4302 YL-BAI Air Baltic delivery 07-08jun10 YYZ-YYR-RKV-GLA-WAW-RIX, C-reg
    Tak naprawdę z WAW leci do Danii (CPH?) a potem z powrotem do Kanady. To nie jest lot dostawczy do Air Baltic. Operatorem/właścicielem jest wciąż Bombardier. Samolot z załogą fabryczną przylecial do Polski specjalnie na prezentację, do Air Baltic trafi za jakiś czas...
    Pozdrawiam

  19. #19
    Awatar michasss90

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Dziś również latał :
    Picasa Web Albums - Michal - 11-06-2010
    Pzdr, M.

  20. #20
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    A latał, i to z takimi osiągami , że...


    A dla zainteresowanych foto materiałów reklamowych z demonstracji:

    Pozdrawiam

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •