Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
Like Tree2Likes
  • 1 Post By schwefel
  • 1 Post By MarekNC

Wątek: 2017.08.20 | UR-82008 | Antonov An-124-100M-150 | Antonov Design Bureau

  1. #1
    Senior Screener
    Awatar schwefel

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie 2017.08.20 | UR-82008 | Antonov An-124-100M-150 | Antonov Design Bureau


    Polecamy



    Jedno mnie zaciekawiło, to poderwanie dziobu już po przyziemieniu przednimi kołami. Czy to efekt włączenia rewersów czy ściągnięcia steru wysokości a może miks obu?
    adamsc likes this.

  2. #2
    Senior Screener
    Awatar adamsc

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    Piastów/EPWA

    Domyślnie

    Dziwne. Widać po sterze wysokości (elevators), że wolant był ściągnięty mocno na siebie.

  3. #3
    Awatar MarekNC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    adamsc likes this.

  4. #4

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    To częste działanie pilotów ze wschodu wynika z innej konstrukcji klap (?). Dzięki takiemu działaniu skraca się rzekomo dobieg i oszczędza opony.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •