Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 31 z 31
  1. #21
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Ossean
    bo cudują z jakimiś embraerami, nie mogą porostu kopic benkow lub arbuzow, czy oni zawsze muszą byc inni.

    Człowieku, czy Ty masz jakieś pojęcie o lotnictwie?
    Jeśli nie to błagam nie wstawiaj takich wypowiedzi, bo tylko się ośmieszasz!
    Reg Hunter - profil FB / profil YT

  2. #22

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Chyba coś wie, bo wie co to Airbus, Boeing i Embraer
    Kolego Ossean zajrzyj do wikipedi i spójrz ile lini uzytkuje Embrionki.

  3. #23
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Moim skromnym zdaniem EMB są dużo wygodniejsze i bardziej komfortowe od Boeingów, czy Airbusów, (wiec wybór EMB dla LO z mojego punktu widzenia jest bardzo dobry) Ossean: LOT nie jest jakimś odmieńcem użytkując Embriony, użytkuje je także wiele, wiele innych lini na całym świecie: np. Alitalia, United, Air Canada, Virgin Blue Airlines, (....). Finnair, Saudi Arabian Airlines, NWA . . . tak wieć (jak napisał już Witek) powstrzymuj się od wypisywania tego typu postów..

    Proponuje zakończyć OT ;-)
    Pozd, Mat
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  4. #24

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    kraków

    Domyślnie

    Tylko ze to są małe samoloty, a jeżeli LOT chce sie rozwijać to po co pakować pieniądze w jakieś kurduple co zabierają do 80 osób, nie lepiej zainwestować na przyszłość, przecież wszyscy wiedza ze z Polsce ruch lotniczy będzie sie ciągle rozwijał dość szybkim tempie, wiec jak dla mnie wszystko wiedzący Witku to jest po troszku wyrzucanie pieniędzy w błoto!!!

  5. #25
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ossean
    Tylko ze to są małe samoloty, a jeżeli LOT chce sie rozwijać to po co pakować pieniądze w jakieś kurduple co zabierają do 80 osób, nie lepiej zainwestować na przyszłość, przecież wszyscy wiedza ze z Polsce ruch lotniczy będzie sie ciągle rozwijał dość szybkim tempie, wiec jak dla mnie wszystko wiedzący Witku to jest po troszku wyrzucanie pieniędzy w błoto!!!
    Te kurduple są aktualnie najlepsze w swojej klasie... A odnośnie inwestowania - rozumując Twoim tokiem wszystkie linie powinny zamawiać A380... Pomyśl sekundkę zanim coś napiszesz czasem...
    KZ

  6. #26
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Myślę, że jeśli LOT odczuje potrzebę zakupu większych samolotów to, to zrobi . . . Po co LOTowi np. 738 (189 miejsc) jeśli latały by one z LF 30%, im większy samolot, tym większe koszty jego eksploatowania . . .
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  7. #27

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    do argumentow "za" Emb dodałbym ten ze lepiej latac do jakiegos miasta 3 razy mniejszym samolotem niz raz 737 (dla pasazera oczywiscie) - nie zawsze LOT tak robi, ale daje to taką mozliwosc.
    E170/5 to takze moim zdaniem najwygodniejszy samolot (bez porownanie wygodniej niz w B737 ze wzgledu między innymi na konfigurację 2x2)
    I trzeci najwazniejszy argument: przywolywane linie LCC (z wyjątkiem Ryan) przynoszą w większosci straty, tak jak i CSA czy Malev (latanie glownie samolotami klasy 737) natomiast lot ma zyski

  8. #28
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ossean
    Tylko ze to są małe samoloty, a jeżeli LOT chce sie rozwijać to po co pakować pieniądze w jakieś kurduple co zabierają do 80 osób, nie lepiej zainwestować na przyszłość, przecież wszyscy wiedza ze z Polsce ruch lotniczy będzie sie ciągle rozwijał dość szybkim tempie, wiec jak dla mnie wszystko wiedzący Witku to jest po troszku wyrzucanie pieniędzy w błoto!!!
    To kupuj. Kupuj Boeingi. Kupuj Airbusy. Kupuj co tylko chcesz. Ale błagaaaam zakończ ten temat
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  9. #29

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Mateusz Janiec - Moim skromnym zdaniem EMB są dużo wygodniejsze i bardziej komfortowe od Boeingów, czy Airbusów...

    LOL załamka...

  10. #30
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cwiaruna
    Mateusz Janiec - Moim skromnym zdaniem EMB są dużo wygodniejsze i bardziej komfortowe od Boeingów, czy Airbusów...

    LOL załamka...
    Sory co w moim poście było nie tak ?
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  11. #31
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie


    Polecamy

    Teraz bedzie dla kazdego cos dobrego City, Gatwick oraz Heathrow. Ja mieszkam doslownie 10 min drogi autobusem od LHR, wiec to jest moj naturalny port lotniczy. Ale dobry dojazd mam tez z LGW (pociagiem do Clapham Junction a pozniej do Hounslow). Ostatnio korzystalem z LCY - dojazd do domu zajal mi 2 godziny. Ale jesli mieszkalbym we wschodniej czesci miasta to rzeczywiscie idealne lotnisko. Jak wyszedlem z samolotu i doszedlem do karuzeli to moj bagaz juz tam krazyl. Pozniej hall glowny i zaraz moglem wsiadac do DLR. Super

    Kazde z londynskich lotnisk ma swoje wady i zalety. A wszystko zalezy od tego, gdzie jest nasz punkt docelowy.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •