Chyba coś wie, bo wie co to Airbus, Boeing i Embraer
Kolego Ossean zajrzyj do wikipedi i spójrz ile lini uzytkuje Embrionki.
Chyba coś wie, bo wie co to Airbus, Boeing i Embraer
Kolego Ossean zajrzyj do wikipedi i spójrz ile lini uzytkuje Embrionki.
Moim skromnym zdaniem EMB są dużo wygodniejsze i bardziej komfortowe od Boeingów, czy Airbusów, (wiec wybór EMB dla LO z mojego punktu widzenia jest bardzo dobry) Ossean: LOT nie jest jakimś odmieńcem użytkując Embriony, użytkuje je także wiele, wiele innych lini na całym świecie: np. Alitalia, United, Air Canada, Virgin Blue Airlines, (....). Finnair, Saudi Arabian Airlines, NWA . . . tak wieć (jak napisał już Witek) powstrzymuj się od wypisywania tego typu postów..
Proponuje zakończyć OT ;-)
Pozd, Mat
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Tylko ze to są małe samoloty, a jeżeli LOT chce sie rozwijać to po co pakować pieniądze w jakieś kurduple co zabierają do 80 osób, nie lepiej zainwestować na przyszłość, przecież wszyscy wiedza ze z Polsce ruch lotniczy będzie sie ciągle rozwijał dość szybkim tempie, wiec jak dla mnie wszystko wiedzący Witku to jest po troszku wyrzucanie pieniędzy w błoto!!!
Te kurduple są aktualnie najlepsze w swojej klasie... A odnośnie inwestowania - rozumując Twoim tokiem wszystkie linie powinny zamawiać A380... Pomyśl sekundkę zanim coś napiszesz czasem...Zamieszczone przez Ossean
KZ
Myślę, że jeśli LOT odczuje potrzebę zakupu większych samolotów to, to zrobi . . . Po co LOTowi np. 738 (189 miejsc) jeśli latały by one z LF 30%, im większy samolot, tym większe koszty jego eksploatowania . . .
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
do argumentow "za" Emb dodałbym ten ze lepiej latac do jakiegos miasta 3 razy mniejszym samolotem niz raz 737 (dla pasazera oczywiscie) - nie zawsze LOT tak robi, ale daje to taką mozliwosc.
E170/5 to takze moim zdaniem najwygodniejszy samolot (bez porownanie wygodniej niz w B737 ze wzgledu między innymi na konfigurację 2x2)
I trzeci najwazniejszy argument: przywolywane linie LCC (z wyjątkiem Ryan) przynoszą w większosci straty, tak jak i CSA czy Malev (latanie glownie samolotami klasy 737) natomiast lot ma zyski
To kupuj. Kupuj Boeingi. Kupuj Airbusy. Kupuj co tylko chcesz. Ale błagaaaam zakończ ten tematZamieszczone przez Ossean
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Mateusz Janiec - Moim skromnym zdaniem EMB są dużo wygodniejsze i bardziej komfortowe od Boeingów, czy Airbusów...
LOL załamka...
Sory co w moim poście było nie tak ?Zamieszczone przez cwiaruna
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Teraz bedzie dla kazdego cos dobrego City, Gatwick oraz Heathrow. Ja mieszkam doslownie 10 min drogi autobusem od LHR, wiec to jest moj naturalny port lotniczy. Ale dobry dojazd mam tez z LGW (pociagiem do Clapham Junction a pozniej do Hounslow). Ostatnio korzystalem z LCY - dojazd do domu zajal mi 2 godziny. Ale jesli mieszkalbym we wschodniej czesci miasta to rzeczywiscie idealne lotnisko. Jak wyszedlem z samolotu i doszedlem do karuzeli to moj bagaz juz tam krazyl. Pozniej hall glowny i zaraz moglem wsiadac do DLR. Super
Kazde z londynskich lotnisk ma swoje wady i zalety. A wszystko zalezy od tego, gdzie jest nasz punkt docelowy.
Zakładki