Kilku rzeczy brakuje: wielokrotny wybór przy celu latania (bo jak latam zarówno z pracy, jak i prywatnie...), a odnośnie dostępności - chyba informacji, skąd się na lotnisko jeździ (też z możliwością wielokrotnego wyboru).
Szanowni Koledzy i Koleżanki,
Bardzo proszę o pomoc w zebraniu wyników badań do pracy magisterskiej.
Poniżej wklejam link do ankiety:
https://www.survio.com/survey/d/N8B9T9K9N9A9P3Y1M
Z góry bardzo dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam serdecznie
Piotr
Kilku rzeczy brakuje: wielokrotny wybór przy celu latania (bo jak latam zarówno z pracy, jak i prywatnie...), a odnośnie dostępności - chyba informacji, skąd się na lotnisko jeździ (też z możliwością wielokrotnego wyboru).
Mnie brakuje w części 1 opcji "raz na kilka lat", zwłaszcza, że uwzględniasz wszystkie możliwe województwa. W Polsce statystyczny pasażer wciąż korzysta z lotniska rzadziej niż raz rocznie, (licząc według twojej definicji wylot i przylot jako jedną podróż). A część pasażerów może równocześnie korzystać z innych lotnisk, a z WAW tylko czasami, mimo wszystko stanowiąc istotną część pasażerów.
Zabrakło jak dla mnie wyboru miejsca zamieszkania poza granicami Polski
Psy szczekaja a karawana idzie dalej
Jest dużo baboli do poprawienia - jeżeli nie zaznaczyłem dojazdu własnym środkiem transportu czy też taksówką, części dotyczące dostępności komunikacyjnej samochodem/taksówką, parkowania, K&R powinny być nieobowiązkowe bo przeczą logice.
K&R dotyczy osoby nie tyle podróżującej, co odwożącej na lotnisko. Brakuje takiej opcji wyboru na początku. Inaczej też będzie wyglądało korzystanie z parkingu gdzieś w Salomei czy na Paluchu z dowozem do lotniska niż korzystanie z parkingu zaraz przy lotnisku. Warto się zastanowić nad rozróżnieniem tych opcji.
Zakładki