Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 69
Like Tree37Likes

Wątek: Wizz Air operuje z WAW

  1. #41
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Takie tematy są przedmiotem negocjacji handlowych i żaden poważny podmiot nie pozwoli sobie na to, żeby coś wyciekło na zewnątrz. Jeśli byłoby natomiast coś na rzeczy, a jakiś pacan klepał o tym na lewo i prawo na forach internetowych, to powinien polecieć dyscyplinarnie następnego dnia.
    ale zamiast tego poleciałem ja, tamten został za rozpuszczanie plot, a ja za zwrócenie mu uwagi no może trochę bardziej ostre, że tego nie godzi się robić, aby pisać takie brednie zostałem wyrzucony. Nie ma co, tamten portal zszedł na psy. Jego posty zostały mimo, że póki co nie odzwierciedlają stanu faktycznego.

  2. #42

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    a ja za zwrócenie mu uwagi no może trochę bardziej ostre,
    Może właśnie ktoś się przestraszył tej ostrości...

  3. #43
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    W system rezerwacyjny W6 został wklepany zimowy rozkład lotów 2013/2014. Wg systemu rezerwacyjnego z 2013/2014 wszystkie rejsy Wizz odbywają się z WAW.
    Marta likes this.

  4. #44
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Nie wedlug route map -

    Wizz Air



    Wycieli (niechacy) WAW
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 17-07-2013 o 09:11
    wanga, Marta and Jerry like this.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  5. #45

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    Dzisiaj konferencja z udziałem prezesa Wizz Air nt. "działalności operacyjnej w Warszawie". Ciekawe, co ogłoszą ...

  6. #46

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez milly Zobacz posta
    Dzisiaj konferencja z udziałem prezesa Wizz Air nt. "działalności operacyjnej w Warszawie". Ciekawe, co ogłoszą ...

    .... że zostają w WAW - potwierdzone.

  7. #47
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    To fajnie, mam jeszcze 600 pln do wylatania z karty, a do Modlina to mi jakoś nie po drodze.

  8. #48

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Poznań/EPPO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SSGA Zobacz posta
    .... że zostają w WAW - potwierdzone.
    Ciekawiej będzie jak Ryanair też zostanie :-)

  9. #49

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Iwaniska

    Domyślnie

    Uważam że to tylko mała zagrywka w piramidzie negocjacji... obecnie w Modlinie koszt obsługi 1 pasażera to 26 zł gdzie na Okęciu ta sama operacja to koszt 60 zł. Dodatkowo Modlin ogłosił (wczoraj tj 16.07) dodatkowe ulgi cenowe dla lini lotniczych.

  10. #50

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Damianoo7 Zobacz posta
    Uważam że to tylko mała zagrywka w piramidzie negocjacji... obecnie w Modlinie koszt obsługi 1 pasażera to 26 zł gdzie na Okęciu ta sama operacja to koszt 60 zł. Dodatkowo Modlin ogłosił (wczoraj tj 16.07) dodatkowe ulgi cenowe dla lini lotniczych.

    No i co z tego, chcą to zapłacą więcej, i tak zapłaci pasażer.

  11. #51

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wizz Air ma szansę korzystać na Okęciu z ulgi, w związku z faktem, że uruchomi nowe połączenia regularne po rocznej przerwie

    Różnica na jednego pasażera naprawdę nieodstraszająca, biorąc pod uwagę trudy, męki i koszty związane z dojechaniem do Modlina, zwłaszcza o dzikich godzinach.

    Różnica w cenie taksówki to już w ogóle wprost pokrywa wszelkie zyski na opłatach lotniskowych, nawet dla mnie mieszkającego na północy Warszawy...
    Marta and E-Jet KRK like this.

  12. #52

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Iwaniska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez goguś Zobacz posta
    No i co z tego, chcą to zapłacą więcej, i tak zapłaci pasażer.
    Kolego wybacz pojęcia zero...
    Kwota kilkunastu złotych na 1 paxie to ogromne pieniądze.
    Pasażer będzie tylko narzekał jak to na Okęciu jest ciasno o długie kolejki. Dlatego uważam że kwestią czasu jest kiedy Wizz wróci na Modlin tym bardziej że od września startuje ILS na Modlinie a o brak tego Wizz też miał duże pretensje.

  13. #53

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SSGA Zobacz posta
    .... że zostają w WAW - potwierdzone.
    Duży problem dla LOT.

    A tekst:
    "będziemy otwierać nowe trasy z Chopina, działając tak, jak można się spodziewać od "domowej" linii - powiedział Jozsef Varadi, prezes Wizz Aira"
    brzmi jak pozycjonowanie się pod upadek LOTu i kreowanie na nowego, taniego "narodowego" przewoźnika.

  14. #54

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Damianoo7 Zobacz posta
    Kwota kilkunastu złotych na 1 paxie to ogromne pieniądze.
    Pasażer będzie tylko narzekał jak to na Okęciu jest ciasno o długie kolejki. Dlatego uważam że kwestią czasu jest kiedy Wizz wróci na Modlin tym bardziej że od września startuje ILS na Modlinie a o brak tego Wizz też miał duże pretensje.
    Jakoś w tej chwili im nie przeszkadzają te grube miliony

    Miał wrócić we wrześniu i wszyscy trąbili że tak będzie, teraz wszyscy piszą że ,,jest kwestią czasu'' to że kiedyś tam wróci jest mało ważne bo nikt nie wie co będzie za rok, może znów jakaś naprawa

  15. #55

    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie

    Wizz Air na stałe zostaje na Okęciu. Ryanair się waha
    Wizz Air nie wróci na lotnisko w Modlinie - potwierdzili to oficjalnie na konferencji w Warszawie przedstawiciele linii. - Cieszę się, że mogę zapewnić naszych pasażerów i załogi, że to koniec niepewności i nieoczekiwanych zmian lotnisk spowodowanych licznymi brakami Modlina. Będziemy otwierać nowe trasy z Chopina, działając tak, jak można się spodziewać od "domowej" linii - powiedział Jozsef Varadi, prezes Wizz Aira. - Straciliśmy zaufanie do Modlina - dodał.



  16. #56
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez portwajn Zobacz posta
    Wizz Air na stałe zostaje na Okęciu. Ryanair się waha
    Wizz Air nie wróci na lotnisko w Modlinie - potwierdzili to oficjalnie na konferencji w Warszawie przedstawiciele linii. - Cieszę się, że mogę zapewnić naszych pasażerów i załogi, że to koniec niepewności i nieoczekiwanych zmian lotnisk spowodowanych licznymi brakami Modlina. Będziemy otwierać nowe trasy z Chopina, działając tak, jak można się spodziewać od "domowej" linii - powiedział Jozsef Varadi, prezes Wizz Aira. - Straciliśmy zaufanie do Modlina - dodał.



    Bardzo dobra decyzja, stracili wielu klientow po tych idiotycznych przenosinach pod Nowy Dwor Mazowiecki.
    Dla mieszkancow lewobrzeznej Warszawy, Modlin w ogole nie wchodzi w gre. Dojazd jakies 3 godziny, koszt taksi w godzinach nocnych (a odloty bywaja nad ranem) to kilkaset PLN, wiec decyzja Wizzaira o przeprowadzce na to 'zadupie' byla piramidalna glupota. Najbardziej wkurzyla sie moja kolezanka, ktora przyleciala tym pierwszym lotem Wizzaira na Modlin, choc bukowala Okecie (mieszka w Piasecznie). Bagatela, 3,5 godziny czas dojazdu ,a w tej dziurze nie bylo nawet gdzie kupic glupiej kanapki czy kawy.

  17. #57
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marta Zobacz posta
    Dojazd jakies 3 godziny, Bagatela, 3,5 godziny czas dojazdu ,a w tej dziurze nie bylo nawet gdzie kupic glupiej kanapki czy kawy.
    To jak Ty jechałaś?.Przez Mińsk Mazowiecki?
    Mnie dojazd o godz 16 z Tarczyna(a jest troszkę dalej niż Piaseczno) zajął ok 90 min.
    To również bardzo długi czas dojazdu,ale bez przesady.
    3,5 godz do Piaseczna?
    szczurwa likes this.

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Żaden powrót W6 do WMI: kompletnie nie rozumiem tych, którzy wymyślają teorie o zagrywkach wobec Modlina, czy powrocie za rok.
    Nie ma nawet grama uzasadnienia biznesowego dla przenosin, a LCC przede wszystkim kieruje się wpływem do kasy, a nie sympatiami. Od sympatii to mamy PLL LOT, a jak tam jest, wszyscy wiemy.

    1. W6 rozstał się z autorami pomysłu z WAW na WMI - jak tylko bookingi spadły, to szybko okazało się, że niższe stawki nie pokrywają tego (ironia) niespodziewanego efektu (no przecież jak można nie chcieć latać z WMI).
    2. Koszty przekierowań, zmian itp. - majątek.
    3. W6 (FR też) feeduje swietnie QR, EK, LO, K2 - i w druga stronę. Jak osiągnąć taki efekt w WMI?
    4. Sprawa zniżek marketingowych - to jasna sprawa.
    5. To również prestiż, wbrew pozorom, dla WAW - są szanse na 10mln w 2013 - a to jest wejście do nieco innego klubu.
    6. O jakości lotniska, poza oczywistymi sprawami landside, świadczy ilość kierunków, potencjał przewozów i bazy - zatem rozwój siatki możliwy jest tylko przy poszerzaniu rynku, w duoporcie jest to trudne, a tu o tym nawet nie ma mowy - dwa zarządy, dwie polityki, rozbieżne interesy.
    7. W WMI konkurencja FR z W6 w zasadzie spowodowała "nic" - kierunków FR oferuje więcej z KRK niż z WMI, do tego większość na zasadzie bezpośredniej konkurencji, na zbliżonych warunkach biznesowych - zatem ani jeden, ani drugi przewoźnik poza kanibalizacją nie rozwinął się specjalnie. Stagnacja, to biznesowe cofanie się.
    8. Kilkunastozłotowe różnice między WMI i WAW (jeśli nawet istnieją), niwelował skutecznie dojazd, jego ceny i czas.
    9. WAW oferowało dzięki obecnosci LCC więcej, niż bez - bo wybór był większy, również dla biznesu. LCC, klasyczni - dzięki temu potencjał rósł.

    Landrynka, czy nie, LCC, czy nie - popatrzmy wreszcie na biznes, nie na sympatię - WAW trochę się ostatnio zmieniło, potencjał rośnie, a tylko tworzenie warunków dla rozwoju linii ma szanse dać WAW silniejszą pozycję.
    W świetle rosnącej konkurencji, przymiarek do połączeń z BER jeszcze w 2013, i kilku innych - WAW musi dziś nagiąć karku i zamiast mówić "LCC po naszym trupie", zacząć myśleć o tworzeniu synergii tam, gdzie pasażerowie jej potrzebują.

    Skoro EK potrafi działać z DS/U2, to widać jakie kierunki dziś obiera branża - i co lubią klienci. Spójrzcie szerzej: ile razy na forum ludzie piszą, że dolatują gdzieś LCC, a potem dalej, dużym przewoźnikiem w daleką podróż - czy myślicie serio, że to tylko garstka zapaleńców tak robi? Otóż nie, nie tylko. Ludzie dziś myślą i kalkulują, a odejście kluczowych LCC z WAW do WMI to utrudniło.
    Odejście LCC odczuli na niekorzyść wszyscy - bo to nie tak, że tylko W6 stracil - straciło WAW, stracili inni przewoźnicy - bo poza code share, jest też pieniądz i rynek - i dobrze, że poza względami operacyjnymi i ten aspekt działalności zobaczył WIZZAIR.

    Niestety, zaryzykuję, że o ile FR nie zrobi jakiegoś ruchu vabank [zostanie w WAW // otworzy bardzo wiele nowych kierunków przebijając atrakcyjność KRK), to będziemy świadkami powolnego wyjścia z WMI (na czym zyska LCJ, BZG). Wtedy dopiero przegranym będzie społeczeństwo, bo wydane pieniądze będą leżały takim samym odłogiem, jak w znanym doskonale przykładzie Mirabel.

  19. #59
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez urban787 Zobacz posta
    To jak Ty jechałaś?.Przez Mińsk Mazowiecki?
    Mnie dojazd o godz 16 z Tarczyna(a jest troszkę dalej niż Piaseczno) zajął ok 90 min.
    To również bardzo długi czas dojazdu,ale bez przesady.
    3,5 godz do Piaseczna?
    a) Jedziesz zbiorkomem
    b) Lądujesz w niesprzyjającej godzinie

    i staje się to dużo bardziej realne.

  20. #60

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Damianoo7 Zobacz posta
    Pasażer będzie tylko narzekał jak to na Okęciu jest ciasno o długie kolejki.
    Jak Modlin wystartował to czytałem bardzo wiele narzekań, że w Modlinie nie ma miejsca, klimatyzacji itp. Polacy lubią narzekać i powód zawsze się znajdzie.

    Cytat Zamieszczone przez Marta Zobacz posta
    Dla mieszkancow lewobrzeznej Warszawy, Modlin w ogole nie wchodzi w gre.
    Raczej mieszkańcy południowej części Warszawy mają bliżej na Okęcie. Inna sprawa, że Okęcie (i dojazd na nie) jest znane a Modlin to nowość.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •