Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Darecik Darek

Wątek: TAP Portugal - informacje

  1. #1
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie TAP Portugal - informacje


    Polecamy

    nie udało mi się znaleźc wcześniejszego wątku, aż się sam zdziwiłem, no chyba że źle patrze ";-)

    mijają 4 lata TAPu w WAW:
    TAP PORTUGAL rozpoczyna rejsy z Warszawy — Lotnisko Chopina w Warszawie :: Warsaw Chopin Airport

    jak sobie radzą?
    jakos nigdy nie trafiłem by wyszukiwarka "wypluła" mi lot via LIS

  2. #2

    Dołączył
    Mar 2013

    Domyślnie

    Gdybyś szukał lotu do Ameryki Południowej a zwłaszcza Brazylii wyplułaby ich całkiem sporo. Z LIS i OPO latają chyba aż na 14 lotnisk w Brazylii...

    Jak sobie radzą w WAW nie wiem, ja ich bardzo lubię choć latam z SXF z nimi. Kiedyś przekornie nazywano ich "take another plane", aktualnie, nie tylko w mojej ocenie jest ok lub nawet bardzo ok...

    darek
    egon.olsen likes this.

  3. #3
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    może źle się wysłowiłem, wiem, że w Ameryce Południowej się specjalizują jednak ich połaczenia nigdy mi nie wyskoczyły jako atrakcyjne czasowo/cenowo stąd też zapytanie

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Darecik Darek Zobacz posta
    Gdybyś szukał lotu do Ameryki Południowej a zwłaszcza Brazylii wyplułaby ich całkiem sporo.
    Pierwsze spod palca:

    Nowy obraz (10).jpg
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Józefów

    Domyślnie

    A także połączenia na Azory i Maderę oraz do byłych portugalskich kolonii w Afryce np. do Angoli, czy na Wyspy Zielonego Przylądka. W przypadku popołudniowego lotu do LIS połączenia były wygodne czasowo (2-3 h na przesiadkę), choć niestety znacznie słabsze cenowo. Teraz po zmianie na ten nieszczęsny lot wieczorny dobre skomunikowanie raczej szlag trafi

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pokrak Zobacz posta
    Teraz po zmianie na ten nieszczęsny lot wieczorny dobre skomunikowanie raczej szlag trafi
    No niestety prawda...Kocham Lizbonę, nocną też ale rozwala to sensowne skomunikowanie do czegokolwiek. Ale ...bez brania urlopu w piątek można spędzić sensowny weekend w tym pięknym mieście ...No i nie codzienneie lata tak późno...

    darek

  7. #7
    kox
    kox jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    krk

    Domyślnie

    Od dzisiaj Lis - Waw 9x w tygodniu 2 x dziennie w soboty oraz niedziele

  8. #8

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Ponaddto, od jakiegoś czasu TAP wykonuje loty na B767. To zmiana, która została wprowadzona na jakiś okres?

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Czy ktoś może wytłumaczyć merytorycznie dlaczego akurat do WAW puszczają 767?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Pewnie z tego samego powodu, z jakiego na Heathrow Finnair lata na A350 (AY831/832) - regularne (duże) cargo. Drugi prawdopodobny powód (wysoka liczba pasażerów z wysokim yieldem) jest raczej mało prawdopodobna.

    Pozdrawiam, Adam

  11. #11
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    O yieldzie nic nie wiem, ale paxow czasami jest dużo.

  12. #12
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    B767 to raczej ACMI. Zatem czy macie pewność, że mają kim obsadzać swoje A320 (FA)?
    no risk, no fun ;D


  13. #13

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    QYD/EPOK

    Domyślnie

    To nie jest po prostu kwestia dużych obłożeń wspomaganych grupami wycieczkowymi czy wczasowymi?

  14. #14

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Gdabski Zobacz posta
    To nie jest po prostu kwestia dużych obłożeń wspomaganych grupami wycieczkowymi czy wczasowymi?
    Musiałoby to jeszcze zostać wsparte odpowiednio dużą ceną tych grup/dużego obłożenia. Koszty dodatkowe są na tyle duże, że musi się naprawdę opłacać dać trzy razy droższy sprzęt spalający drugie tyle paliwa, zamiast "wycisnąć jak cytrynę" tych, co naprawdę lecieć muszą, bez zmiany sprzętu.

    Pozdrawiam, Adam

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •