Wczoraj podczas spotkania PAD z prezydentem Meksyku, Enrique Pena Nieto zapowiedział, iż pod koniec roku zostanie uruchomione nowe lotnicze połączenie komercyjne między Warszawą a Miastem Meksyk - taka ciekawostka.
Wersja do druku
Wczoraj podczas spotkania PAD z prezydentem Meksyku, Enrique Pena Nieto zapowiedział, iż pod koniec roku zostanie uruchomione nowe lotnicze połączenie komercyjne między Warszawą a Miastem Meksyk - taka ciekawostka.
Komercyjne czarterowe?
Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
A może po prostu Aeromexico? Mają CDG, AMS, MAD - może dołączy i WAW.
Czy nasz prezydent też rzucił jakąś deklarację, może pomożemy Meksykanom budować metro?
Byłbym ostrożny z lotami do MEX - przy okazji wielu wizyt padały deklaracje o rychłym uruchomieniu nowych lotów, ale nie przekładały się one na rzeczywistość.
Nowe połączenie W6 do BOD:
Cytat:
Zamieszczone przez FB lotniska Okęcie
Gdyby jeszcze nie szli tak mocno w stronę ULCC. :)
EX-YU Aviation News: Thai AirAsia X considering Croatia flights
Mozliwe, ze do WAW wejdzie Thai Air Asia X na Trasie do Bangkoku. W sumie o tym kierunku czesto sie mowi wiec moze cos jest na rzeczy.
Ryan ponoc zamyka krajowki do GDN i WAW od S18 ?
https://www.fly4free.pl/ryanair-znow...wia-i-gdanska/
"Z końcem marca przyszłego roku Ryanair przestanie latać na trasach krajowych z Lotniska Chopina do Wrocławia i Gdańska. Jednocześnie Ryanair skarży się na PPL do Komisji Europejskiej!" - info z portalu Fly4Free. Jeśli to prawda to zapowiada się ciekawa rozgrywka między Ryanair a PPL.
O oddalone stanowiska postojowe?
LOL, tego jeszcze nie grali.
Księżna na ziarnku grochu się znalazła. Niech turnaround zwiększą, a jak się nie opyla, to wypad. Cała reszta jakoś musi funkcjonować.
Ryanair chce zapewne wymóc preferencyjne traktowanie przy alokacji stanowisk. LOL. LOT nie ma gdzie parkować...
Zdenerwował mnie ten post
Myślę, że sprawa jest bardziej prozaiczna: po trzech sezonach operowania na Okęciu, skończy się optymalna "zniżka z tytułu wzrostu ruchu pasażerskiego".
Ryanair dalej chce utrzymać loty WAW-SZZ, bo dopiero zaczął loty w sezonie letnim 2017 i tam może się jeszcze wykazać wzrostem ruchu.
Ciekawe co na to dyrekcja lotniska. 600000 pasażerów w skali roku na trasach WAW-WRO i WAW-GDA to już prawie 5% całego ruchu pasażerskiego.
Dyrekcja raczej nie będzie zmartwiona tym że zrobi się luzniej 😜
Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
W WMI to chyba już nie ma miejsca. Zresztą PPL chętnie przyczyni się do upadku tego lotniska. http://forsal.pl/transport/lotnictwo...amkniecie.html
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka