Dyrektor PPL skłócił już wszystkich w swojej firmie, a teraz bierze się za klientów. Być może faktycznie znalezienie przez Modlin tajemniczego inwestora nie jest takie niemożliwe...
Może Wizz przejmie ten rynek?
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Uczciwie, nie wiem ile jest w tym wszystkim prawdy, ale mogę kupić ten argument o zbyt odległych stanowiskach dla FR. Być może SZZ odlatuje/przylatuje w mniej zatłoczonych godzinach.
Ale tak ogólnie to PPL ostatanio zachowuje się dość arynkowo i zbyt bardzo politycznie (blokowanie Modlina, zakaz nocnych lotów, super-zniżki na transfer pax itd.).
Kończą się zniżki, zaczyna się szantaż...
Typowe dla MOL-a.
Zamaszystego kopa w 4 litery powinien dostać od PPL, a nie zniżki.
Sam nie zrezygnuje z takiej ilości PAX, wkrótce i tak przywróci sprzedaż.
SZZ nawet jakby parkowal obok ILotu (Instytut Lotnictwa) to nadal czasowo bedzie konkurencyjny.
tapnięte z paczkomatu
Boarding na parterze to wyjścia autobusowe, które są dla wszystkich oddalonych stanowisk.
Ryanair chciałby być pewnie obsługiwany przez stanowisko kontaktowe (wieżę), ale bez rękawa ...
Jakby całkowicie odpolitycznić i zliberalizować PPL, to stałby się dobrym wujem samem hojnie obdarowywając Modlin jako udziałowiec mniejszościowy? Przecież propozycja była jasna, PPL wyłoży kasę jak dostanie za to więcej udziałów w Modlinie.
Akurat w prasie trochę inaczej to przedstawiają czyli albo prasa łże albo coś Ci się pozajączkowało. PPL nie zgadza się na emisję obligacji do rąk "trzecich", może sam remont finansować ale uzależnia to od przejęcia pakietu większościowego tyle, że bez odpowiedzialności za poprzednią emisję obligacji. To jest klasyczna oferta blokująca - Koniec tanich lotĂłw z Modlina? Lotnisku grozi zamkniÄcie - Temat dnia - Forsal.pl â Biznes, Gospodarka, Ĺwiat. Twoja teoria "dobrego wuja" wrabianego w wydatki kupy się przy tym tekście nie trzyma.
MOL, jak to MOL gra w cosik. Ale PPL pomaga mu jak umie. Na zamknięciu tych połączeń stracą wszyscy poza LOTem i IC. Alex ma rację - fakty pokazują jak PPL pracuje nad "kształtowaniem rynku". I kto za to zapłaci?
Piotr
I tak płacimy za kształtowanie rynku, więc bardziej zasadne jest pytanie "komu chcemy płacić ?".
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Co tu mówić ... To umowa spółki przewiduje wymóg zgody na emisję obligacji przez udziałowca mniejszościowego? Bo standardowo wg. ksh do decyzji o emisji wystarczy uchwała zgromadzenia wspólników.
PS. Sprawdziłem, uchwały w takich sprawach jak obligacje w spółce Modlin muszą być wg umowy jednomyślne.
Na zamknięciu tych połączeń stracą wszyscy poza LOTem, IC i MOLem.
Rekordowe wyniki Lotniska Chopina - WiadomoĹci
23,7 % pax jest już w ruchu transferowym, latają też większe samoloty i średnio jest już prawie 100 pax na operację.
Ostatnio problem to czas podstawienia busa czy schodów. Niczym nadzwyczajnym jest oczekiwanie 20 minut po zatrzymaniu się maszyny na stanowisku.
Ale takie problemy regularnie ma LOT i siedzi cicho. Dobrze jeśli się z tym uporają, nie widzę jednak powodu, by nadawać sprawie jakiś szczególny priorytet tylko dlatego, że Ryanair to podniósł. Ryanair to zwykły przewoźnik jak każdy inny, nawet bazy tu nie ma.
Okęcie jest zapchane i ma niewydolny handling tego sezonu, wszyscy cierpimy, ale to raczej polityka zatrudniania jest do skarżenia.
Gdy LOTowskie 734 latały teraz z Tallina, turnaround zapchanego po sufit 734 w Tallinie od przyziemienia do kolejnego startu potrafił być krótszy niż 50 minut, rzecz w Warszawie niewykonalna.
Zakładki