Strona 56 z 69 PierwszyPierwszy ... 6 46 54 55 56 57 58 66 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,101 do 1,120 z 1374
Like Tree473Likes

Wątek: EPWA/WAW Nowe i likwidowane połączenia

  1. #1101

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    O oddalone stanowiska postojowe?

    LOL, tego jeszcze nie grali.

    Księżna na ziarnku grochu się znalazła. Niech turnaround zwiększą, a jak się nie opyla, to wypad. Cała reszta jakoś musi funkcjonować.

    Ryanair chce zapewne wymóc preferencyjne traktowanie przy alokacji stanowisk. LOL. LOT nie ma gdzie parkować...

    Zdenerwował mnie ten post
    Bez przesady, jeżeli loty FR sa ciagle stawiane na najdalszych stanowiskach, to maja prawo buntować się.

  2. #1102
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal Zobacz posta
    Wystarczy, że będzie płacił normalną stawkę opłat lotniskowych w WMI, a problemy budżetowe tego lotniska się skończą Nawet znajdą się pieniądze na rozbudowę
    Jakby FR wyraził chęć odkupienia udziałów to pewnie różnice zdań między akcjonariuszami szybko odejdą w zapomnienie.


  3. #1103

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Dyrektor PPL skłócił już wszystkich w swojej firmie, a teraz bierze się za klientów. Być może faktycznie znalezienie przez Modlin tajemniczego inwestora nie jest takie niemożliwe...

  4. #1104

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Może Wizz przejmie ten rynek?

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

  5. #1105

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Bez przesady, jeżeli loty FR sa ciagle stawiane na najdalszych stanowiskach, to maja prawo buntować się.
    Niby racja, jednak SZZ nie kasują. Czyli spod cargo można operować. Inna sprawa, że kiedy leciałem ostatnio do SZZ to boarding był na parterze gdzie zimno, ciasno i ogólnie do bani...

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

  6. #1106

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Niby racja, jednak SZZ nie kasują. Czyli spod cargo można operować. Inna sprawa, że kiedy leciałem ostatnio do SZZ to boarding był na parterze gdzie zimno, ciasno i ogólnie do bani...

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    Uczciwie, nie wiem ile jest w tym wszystkim prawdy, ale mogę kupić ten argument o zbyt odległych stanowiskach dla FR. Być może SZZ odlatuje/przylatuje w mniej zatłoczonych godzinach.

    Ale tak ogólnie to PPL ostatanio zachowuje się dość arynkowo i zbyt bardzo politycznie (blokowanie Modlina, zakaz nocnych lotów, super-zniżki na transfer pax itd.).

  7. #1107
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Kończą się zniżki, zaczyna się szantaż...
    Typowe dla MOL-a.
    Zamaszystego kopa w 4 litery powinien dostać od PPL, a nie zniżki.
    Sam nie zrezygnuje z takiej ilości PAX, wkrótce i tak przywróci sprzedaż.
    Stoarn, Ztof, Rafal and 1 others like this.





  8. #1108
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    SZZ nawet jakby parkowal obok ILotu (Instytut Lotnictwa) to nadal czasowo bedzie konkurencyjny.

    tapnięte z paczkomatu
    GoldenDave and pasazernagape like this.

  9. #1109

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Niby racja, jednak SZZ nie kasują. Czyli spod cargo można operować. Inna sprawa, że kiedy leciałem ostatnio do SZZ to boarding był na parterze gdzie zimno, ciasno i ogólnie do bani...
    Boarding na parterze to wyjścia autobusowe, które są dla wszystkich oddalonych stanowisk.
    Ryanair chciałby być pewnie obsługiwany przez stanowisko kontaktowe (wieżę), ale bez rękawa ...


    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Ale tak ogólnie to PPL ostatanio zachowuje się dość arynkowo i zbyt bardzo politycznie (blokowanie Modlina, zakaz nocnych lotów, super-zniżki na transfer pax itd.).
    Jakby całkowicie odpolitycznić i zliberalizować PPL, to stałby się dobrym wujem samem hojnie obdarowywając Modlin jako udziałowiec mniejszościowy? Przecież propozycja była jasna, PPL wyłoży kasę jak dostanie za to więcej udziałów w Modlinie.
    Rafal likes this.

  10. #1110

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Pieszo z wiezy moglby rownie dobrze byc obslugiwany Wizz czy LOT

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  11. #1111
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Boarding na parterze to wyjścia autobusowe, które są dla wszystkich oddalonych stanowisk.
    Ryanair chciałby być pewnie obsługiwany przez stanowisko kontaktowe (wieżę), ale bez rękawa ...
    Mówimy o cargo, czyli o miejscu oddalonym w linii prostej o ponad 1,5 km od terminala. Tam wysłano na wygnanie Ryana i Wizza. 20 minut na podróż autobusem to przesada, ale 10 minut spokojnie się tam jechało.

  12. #1112
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Jakby całkowicie odpolitycznić i zliberalizować PPL, to stałby się dobrym wujem samem hojnie obdarowywając Modlin jako udziałowiec mniejszościowy? Przecież propozycja była jasna, PPL wyłoży kasę jak dostanie za to więcej udziałów w Modlinie.
    Akurat w prasie trochę inaczej to przedstawiają czyli albo prasa łże albo coś Ci się pozajączkowało. PPL nie zgadza się na emisję obligacji do rąk "trzecich", może sam remont finansować ale uzależnia to od przejęcia pakietu większościowego tyle, że bez odpowiedzialności za poprzednią emisję obligacji. To jest klasyczna oferta blokująca - Koniec tanich lotĂłw z Modlina? Lotnisku grozi zamknięcie - Temat dnia - Forsal.pl – Biznes, Gospodarka, Świat. Twoja teoria "dobrego wuja" wrabianego w wydatki kupy się przy tym tekście nie trzyma.

    MOL, jak to MOL gra w cosik. Ale PPL pomaga mu jak umie. Na zamknięciu tych połączeń stracą wszyscy poza LOTem i IC. Alex ma rację - fakty pokazują jak PPL pracuje nad "kształtowaniem rynku". I kto za to zapłaci?

    Piotr

  13. #1113

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    I tak płacimy za kształtowanie rynku, więc bardziej zasadne jest pytanie "komu chcemy płacić ?".

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    Stoarn likes this.

  14. #1114

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Akurat w prasie trochę inaczej to przedstawiają czyli albo prasa łże albo coś Ci się pozajączkowało. PPL nie zgadza się na emisję obligacji do rąk "trzecich", może sam remont finansować ale uzależnia to od przejęcia pakietu większościowego tyle, że bez odpowiedzialności za poprzednią emisję obligacji. To jest klasyczna oferta blokująca - Koniec tanich lotĂłw z Modlina? Lotnisku grozi zamknięcie - Temat dnia - Forsal.pl – Biznes, Gospodarka, Świat. Twoja teoria "dobrego wuja" wrabianego w wydatki kupy się przy tym tekście nie trzyma.
    Co tu mówić ... To umowa spółki przewiduje wymóg zgody na emisję obligacji przez udziałowca mniejszościowego? Bo standardowo wg. ksh do decyzji o emisji wystarczy uchwała zgromadzenia wspólników.
    PS. Sprawdziłem, uchwały w takich sprawach jak obligacje w spółce Modlin muszą być wg umowy jednomyślne.

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    MOL, jak to MOL gra w cosik. Ale PPL pomaga mu jak umie. Na zamknięciu tych połączeń stracą wszyscy poza LOTem i IC. Alex ma rację - fakty pokazują jak PPL pracuje nad "kształtowaniem rynku". I kto za to zapłaci?
    Piotr
    Na zamknięciu tych połączeń stracą wszyscy poza LOTem, IC i MOLem.

  15. #1115
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Jest pytanie:
    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    I tak płacimy za kształtowanie rynku, więc bardziej zasadne jest pytanie "komu chcemy płacić ?".
    jest odpowiedź:
    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Na zamknięciu tych połączeń stracą wszyscy poza LOTem, IC i MOLem.


    Piotr

  16. #1116

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Rekordowe wyniki Lotniska Chopina - Wiadomości

    23,7 % pax jest już w ruchu transferowym, latają też większe samoloty i średnio jest już prawie 100 pax na operację.

  17. #1117
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tigga Zobacz posta
    a teraz jak ich wymietli pod cargo to normalnie?
    Jak ostatnio leciałem, to Benki FR stały na PPS-6, które z cargo ma chyba niewiele wspólnego. Czas dojazdu busem z terminala trwał około 3-4 minuty.

  18. #1118

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cani Zobacz posta
    Jak ostatnio leciałem, to Benki FR stały na PPS-6, które z cargo ma chyba niewiele wspólnego. Czas dojazdu busem z terminala trwał około 3-4 minuty.
    Leciałem 2 września. Nie wiem gdzie stał zaparkowany, ale dojazd trwał właśnie 3-4 minuty

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    Cani likes this.

  19. #1119
    Xon
    Xon jest nieaktywny
    Awatar Xon

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ostatnio problem to czas podstawienia busa czy schodów. Niczym nadzwyczajnym jest oczekiwanie 20 minut po zatrzymaniu się maszyny na stanowisku.
    B737-900ER likes this.

  20. #1120

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Xon Zobacz posta
    Ostatnio problem to czas podstawienia busa czy schodów. Niczym nadzwyczajnym jest oczekiwanie 20 minut po zatrzymaniu się maszyny na stanowisku.
    Ale takie problemy regularnie ma LOT i siedzi cicho. Dobrze jeśli się z tym uporają, nie widzę jednak powodu, by nadawać sprawie jakiś szczególny priorytet tylko dlatego, że Ryanair to podniósł. Ryanair to zwykły przewoźnik jak każdy inny, nawet bazy tu nie ma.

    Okęcie jest zapchane i ma niewydolny handling tego sezonu, wszyscy cierpimy, ale to raczej polityka zatrudniania jest do skarżenia.

    Gdy LOTowskie 734 latały teraz z Tallina, turnaround zapchanego po sufit 734 w Tallinie od przyziemienia do kolejnego startu potrafił być krótszy niż 50 minut, rzecz w Warszawie niewykonalna.
    lelek7 likes this.

Strona 56 z 69 PierwszyPierwszy ... 6 46 54 55 56 57 58 66 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •