Ciekawe czy to cena za dodatkowe loty przez Syberię czy może szykuje się coś polskiego w zamian do Rosji...?
To jedna z bardziej interesujących zapowiedzi w ostatnim czasie. Ciekawe jak się rozwinie to połączenie - do tej pory poza Aerofłotem rosyjskie linie nie decydowały się na rejsy do Warszawy (poza istniejącym całe lata w rozkładzie połączeniem linii Pulkovo do LED, które było faktycznie obsługiwane jedynie przez krótki czas).
Od kiedy Wizz zmienił rozkład, na taki, że samoloty GLA->WAW lądowały po 2:00 w nocy to utrata klientów na rzecz Ryanaira była tylko kwestią czasu. Mieszkam w Glasgow i latałem na tej trasie w 2015 i 2016 wiele razy kiedy Wizz latał rano i samoloty były pełniutkie. Od zmiany rozkładu na nocny latałem wyłącznie Ryanairem. Dodatkowy czynnik zmniejszający zapotrzebowanie na GLA->WAW jest taki że Ryanair uruchomił loty EDI->WMI, więc część ludzi którzy do tej pory latali wyłącznie GLA->WAW lub GLA->WMI i dojeżdżali do lotniska z Edynburga czy Fife zaczęli latać EDI->WMI bo mieli bliżej.
Edit:
Mam cichą nadzieję, że Ryanair zwiększy nieco liczbę lotów GLA->WMI po wycofaniu Wizz Air. Dzięki czemu będzie więcej elastyczności dla pasażerów.
Ciągle te same frazesy - 'samoloty latały pełniutkie' a dlaczego nie napisać samolociki albo skrzydełka?
Czytać się tego nie da!
LF o niczym nie świadczy!
Co to znaczy latałem wiele razy? tzn. ile?
Łukaszu, w okresie czerwiec 2015 - listopad 2016 leciałem Wizz Airem 7 razy na trasie GLA-WAW i 7 razy WAW-GLA. W moim subiektywny odczuciu loty Ryanaira są obecnie bardziej atrakcyjne dla pasażerów bo lądowanie w Polsce jest o 20 a nie o 2 w nocy. To był główny powód dla którego obecnie latam na tej trasie wyłącznie Ryanairem. Następnym razem postaram się nie używać zdrobnień.
Aer Lingus się zwija? To bardzo ciekawe...
czy dzisiejszy IraqAirways na 737 to jednorazowy gość, czy coś otworzyli ?
https://www.flightradar24.com/IAW01/f756a2b
Zakładki