np TK. Skoro jest w systemie rezerwacyjnym to zrob linka i podeslij. Jeżeli ma latać w tych godzinach co teraz to po 1) za krótka rotacja dla A333 w 55 w realiach lotniska warszawskiego nie da się tego zrobić poniżej 2 godzin po 2) nie ma dla nich miejsca przy rękawie dla kolejnego grubasa w WAW w tych godzinach. Wszystko jest obstawione przez LOTy i EK.
emixx, nie rozumiem, o co Ci chodzi? Mam kupić ten bilet, żebyś uwierzył, że jest?
TK jeszcze nie skorygował swojego rozkładu dla trasy WAW-IST na S19, kwestia czasu.
Nieprzyjmowanie rzeczywistości do wiadomości jest smutnym objawem nerwicy natręctw.
EK dodaje drugą rotacje na 777
Nie chcieli A380, to będą 2 x 777
A skąd ta informacja?
Adam
Jeżeli z EK to prawda, to bardzo dobra wiadomość. To tylko świadczy o tym, że Warszawa ma coraz większy potencjał i każde dodatkowe połączenie będzie stymulować ruch, w tym przypadku do Azji. Co za jakiś czas się przełoży na kolejne bezpośrednie połączenia. A przynajmniej w teorii, bo miejsca nie ma
Ostatnio edytowane przez frik ; 16-07-2018 o 19:09
Raczej obcinają WAW z powodu remontu pasa...
Emirates recently filed changes in its inventory, which sees the closure of various flights due to planned runway upgrades at Dubai International Airport in the second quarter of 2019.
From 16APR19 to 30MAY19 (based on Dubai departure, selected service to Australia until 29MAY19), following service sees the closure of reservation. Additional changes remain highly possible.
Dubai – Venice Reduce from 7 to 5 weekly, Day 27 closed for booking
Dubai – Vienna Reduce from 2 to 1 daily. Following flights closed for booking
EK127/128 Day x136
EK125/126 Day 136
Dubai – Warsaw Reduce from 7 to 5 weekly, Day 25 closed for booking
Dubai – Washington Dulles Reduce from 7 to 6 weekly, Day 2 closed for booking
k5 1200mm 2x ;)
ob. Najlepsza Chełmska szkoła awiacji.
Asthetic spotter
Patrząc na info, to oferowanie ma wzrosnąć do ok. 1300 miejsc tygodniowo dla każdej z linii (LO E95 - zależnie od konfiguracji daje 1270 lub 1284 miejsc ) - zatem przy 6 połączeniach tygodniowo TK i realizacji 5 z nich na A321 (890 lub 940 miejsc) zostaje gap: A333 daje 289 miejsc, B773 zaś 349.
Także widebody raczej nie zniknie, TK już dawno chciało latać większą maszyną, a poza tym - symetria będzie zachowana, rozmowy trwały przecież od lat! Spodziewam się, że A333 w zimie może zmienić się na B773 w lecie
Zakładki