Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
Like Tree5Likes
  • 1 Post By sven
  • 2 Post By tomo
  • 1 Post By wagen
  • 1 Post By m_w

Wątek: LON czyli informacje o połączeniach i konkurencji do Londynu

  1. #1
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie LON czyli informacje o połączeniach i konkurencji do Londynu


    Polecamy

    Obecnie do Londynu latają

    LHR
    LO 3x 734/E95
    BA 2x A320

    LTN
    W6 3x A320

    LGW od 15 września
    DY 2x 738

    z WMI
    STN
    FR 3x 738

    Od dawna wiele osób "mówi", że do Londynu powinny latać większe maszyny niż latają obecnie, konkurencja jak widać nie śpi i robi się coraz ciaśniej

  2. #2
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Od dawna wiele osób "mówi", że do Londynu powinny latać większe maszyny niż latają obecnie, konkurencja jak widać nie śpi i robi się coraz ciaśniej
    Pomysl DY chwyci - jestem przekonany! Jakosc produktu nieporownywalna z FR czy W6, do tego LGW ktore pod wzgledem lokalizacyjnym jest dla mnie numerem 1 dla LON.

    Godzinowo pod jednodniowke biznesowa idealnie, spokojnie za 800zl RT mozna bedzie zrobic podczas gdy konkurencja tradycyjnie zazyczy sobie 2-2,5k za eco ...
    shiver likes this.

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ale co to robi w dziale LOT? Proszę zakładać wątki ogólne w lotnictwie cywilnym/różnych rozmówkach. (w sensie że wątek dotyczy w sumie czterech przewoźników i umieszczanie go w dziale dotyczącym jednego z nich IMO jest co najmniej mylące).
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 22-05-2014 o 16:12
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Nie jest mylące, tylko ślepy albo fanboy nie zauważy, że nowe połączenie DY jest strzałem w kolano LO, a nie W6 czy tym bardziej FR.

    Nocleg samolotu w WAW i godziny idealne dla jednodniowego wyjazdu biznesowego z Warszawy do Londynu, naprawdę dobry produkt pokładowy w Y bijący o lata świetlne W6/FR (chociaż tutaj pewnie potrzebna będzie edukacja bo dla statystycznego paxa low cost to low cost), lotnisko co najmniej równie dogodnie położone jak LHR i zdecydowanie niższa cena za jednodniowy RT, to wszystko sprawia że LOTowi wyrósł bardzo poważny konkurent na tej trasie i trzeba będzie podjąć pewne działania na rzecz utrzymania paxów na 281 i 280 by a kilka miesięcy nie obudzić się z ręką w nocniku.

    Oczywiście na tej trasie zapewne to pasażerowie C robią różnicę dla LOTu i w tej materii nic albo bardzo niewiele się zmieni, ale jednak te 2k od paxa w Y też jest chyba nie do pogardzenia.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 22-05-2014 o 18:11 Powód: FR + ort
    skorzewski and shiver like this.

  5. #5
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Nie jest mylące, tylko ślepy albo fanboy nie zauważy, że nowe połączenie DY jest strzałem w kolano LO, a nie W6 czy tym bardziej F4.
    Mnie nie interesuje czy jest strzałem w kolano, czy w stopę, tylko żeby jak najwięcej osób zainteresowanych mogło przeczytać informacje. W związku z tym w dziale LO jest odnośnik, a tu jest dyskusja.

    PS. Na wzrok nie narzekam, a fanboje są już lekko demode, bo chyba od tego czasu internety już ze dwa okrążenia zrobiły.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 22-05-2014 o 16:46
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #6
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Godzinowo pod jednodniowke biznesowa idealnie, spokojnie za 800zl RT mozna bedzie zrobic podczas gdy konkurencja tradycyjnie zazyczy sobie 2-2,5k za eco ...
    Za 1,2k można polecieć w C z BA czy LO...
    Nie mam pojęcia też czym produktowo miałoby się to wyróżniać, żeby 1) dopłacić ekstra 2) lecieć w gorszych godzinach na przykład.

  7. #7
    Awatar wagen

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPPO/EDDB

    Domyślnie

    najbardziej temat tyczy się Okęcia bo opisuje przewoźników operujących z tego właśnie lotniska
    Plociu likes this.

  8. #8
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Za 1,2k można polecieć w C z BA czy LO...
    Nie mam pojęcia też czym produktowo miałoby się to wyróżniać, żeby 1) dopłacić ekstra 2) lecieć w gorszych godzinach na przykład.
    Tego samego dnia RT za 1,2k bez zabaw w airfastticket i temu podobnych? Zapodaj prosze sznureczek - chetnie wspomoge LO

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta


    LGW od 15 września
    DY 2x 738

    Ale Norwegian ma latać raz dziennie, a nie dwa. Na pewno rynek robi się coraz bardziej konkurencyjny, 5 linii, 12 lotów dziennie. LO będzie coraz trudniej

  10. #10

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Luboń k. Poznania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wagen Zobacz posta
    najbardziej temat tyczy się Okęcia bo opisuje przewoźników operujących z tego właśnie lotniska
    Zgadzam się... Wszedłem tutaj z poziomu działu Lotnictwo cywilne i prawdę mówiąc, myślałem, że będą tutaj informacje dot. połączeń do Londynu z różnych lotnisk. IMHO ten temat zdecydowanie powinien się znaleźć w dziale WAW/WMI.

    Pozdrawiam,

  11. #11
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Ale Norwegian ma latać raz dziennie, a nie dwa. Na pewno rynek robi się coraz bardziej konkurencyjny, 5 linii, 12 lotów dziennie. LO będzie coraz trudniej
    przepraszam moja wina, źle się wysłowiłem... raz dziennie i raz "wieczornie" czyli zawioze i przywiozę tego samego dnia
    London Gatwick – Warsaw
    DY2872 LGW2010 – 2335WAW 73H x6
    DY2873 WAW0700 – 0825LGW 73H 6
    DY2873 WAW0800 – 0925LGW 73H x67

    tylko ślepy nie zauważy, że temat LOTu nie dotyczy (lepiej wałkować w kilku wątkach dlaczemu nie latają tam na A320 leasingowanych z załogą lub 787) a cały czas na starych 734 w konfiguracji bydlęcej

    konkurencja produkt twardy ma lepszy, ciasno wszędzie tak samo, a jednodniowy wypad do Londynu powiedzmy w najbliższy poniedziałek kosztuje 818 z W6 i jest połowę tańszy niż LO, wtorkowy jest 3x tańszy (LO 2,4k w Y)

  12. #12
    m_w
    m_w jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Od 6M latam do Londynu dwa razy w tygodniu na pokładzie LO i mam już dosyć, szczególnie po czwartkowej rozmowie ze "station managerem" przy gate w LHR. Myślałem, że LO się zmienia, idziemy do przodu, walczymy standardem obsługi - wszystko nieprawda. O personelu z Menziesu mógłbym napisać krótką książkę - raczej smutną niż wesołą - ale rozumiem, że to firma zewnętrzna itp itd. Natomiast jedyny etat LOTowski tamże jest dla mnie wizytówką firmy i ta wizytówka powiedziała mi wczoraj: u nas PRL wiecznie żywy, won do kąta pętaku. Takiego chamstwa, traktowania z góry i olewactwa oraz buractwa opakowanego we wczorajszy pot dawno nie spotkałem na swojej drodze.

    Od wczoraj będę unikał naszego narodowego, o ile to będzie możliwe, i kilka tysięcy zł miesięcznie starał się dokładać do biznesu, który szanuje ludzi - tak po prostu. LGW by DY będzie ku temu świetną okazją. Godziny nawet lepsze, dojazd do LGW z centrum Londynu porównywalny.

    Dodając na końcu emocjonalny wtręt - od wczoraj mam poczucie, że nawet bym się ucieszył, gdyby firma tolerująca takich ludzi poszła w diabły - razem takim indywiduum.
    Lukasz likes this.

  13. #13
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    m_w, możesz opisać sytuację?
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  14. #14
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    LO będzie coraz trudniej
    Owszem, o ile cena będzie jedynym czynnikiem wyróżniającym go od low costu. Ostatnio miałem przyjemność z SAS-em, BA, Finnair, Estonian, no i LOT-em. Pierwsze trzy linie oferowały bezpłatny posiłek i napoje, byle co, ale widać było, że im zależy i się starają. LOT zaoferował "princepolo", Estonian nic. Od razu widać, w którym kierunku zmierza nasz operator.

    LOT nie musi tracić rynku. Coraz więcej narodu osiedla się w UK albo w Irlandii, preferując autentyczną Zieloną Wyspę od tej farbowanej. Mnóstwo ludzi otwiera też firmy w UK i za ich pośrednictwem prowadzi działalność w Polsce. Można spróbować wykorzystać ich sentyment do narodowej marki, ale raczej serwisowo naśladując Turkish niż Air Baltic czy Estonian.

  15. #15
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    i jak wrażenia z terminalu królowej?

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    Owszem, o ile cena będzie jedynym czynnikiem wyróżniającym go od low costu. Ostatnio miałem przyjemność z SAS-em, BA, Finnair, Estonian, no i LOT-em. Pierwsze trzy linie oferowały bezpłatny posiłek i napoje, byle co, ale widać było, że im zależy i się starają. LOT zaoferował "princepolo", Estonian nic. Od razu widać, w którym kierunku zmierza nasz operator.

    LOT nie musi tracić rynku. Coraz więcej narodu osiedla się w UK albo w Irlandii, preferując autentyczną Zieloną Wyspę od tej farbowanej. Mnóstwo ludzi otwiera też firmy w UK i za ich pośrednictwem prowadzi działalność w Polsce. Można spróbować wykorzystać ich sentyment do narodowej marki, ale raczej serwisowo naśladując Turkish niż Air Baltic czy Estonian.
    SAS w ichniejszej klasie GO czyli odpowiednika w LOT Y nie oferuje bezpłatnych posiłków.

  17. #17
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    SAS w ichniejszej klasie GO czyli odpowiednika w LOT Y nie oferuje bezpłatnych posiłków.
    Ależ oferuje posiłek w postaci zestawu śniadaniowego lub przekąski lub kanapki - zależy od pory dnia i długości lotu.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •