Tak. Jak wszystko będzie na czas to się nawet będziesz nudził.
Witam,
planuję lecieć na trasie Katowice Pyrzowice - Okęcie // 1 godzina przerwy i następnie Okęcie - Kraków Balice.
Czy jedna godzina na przesiadkę wystarczy przy locie krajowym, bez bagażu rejestrowanego?
P.S. łatwo jest się odnaleźć po przylocie na Okęciu i odnaleźć bramkę do odprawy na kolejny lot, w tym przypadku do Krakowa?
Pozdrawiam,
Mike
Tak sobie myslę czy to nie za droga i zbyt nerwowa eskapada bo przeciez kraków od katowic dzieli 80 km., a to samochodem raczej mniej niż więcej niz godzina
ps. bez bagażu w wypadku problemów typu opóźnienie wdrażane jest rozwiązanie typu samolot samolot więc przesiadka bez problemów
A nie lepiej Lufą przez Frankfurt? ;-)
Podpowiedzcie mi proszę czy ma szansę udać się taki manewr
Znajoma wraca z BKK do WAW przez KBP w piątek
okazało się, że musi być jednak w piątek wieczorem w Kijowie i ma już bilety WAW-KBP-WAW na ten sam piątek
myślałem by nie tracić biletów zrobić to tak:
nadać bagaż w BKK tylko do KBP i tam go zostawić w przechowalni
przylecieć do WAW z podręcznym i...no właśnie
czy w WAW przy przylocie na non schengen da się zostać w terminalu? czy trzeba wyjść na arrival i z powrotem przejść przez kontrolę i dopiero pod bramkę?
czy zdąży na ten sam samolot do Kijowa co nim przyleciała? (rozkładowo 55 minut pomiędzy przylotem a odlotem)
by przyśpieszyć mogę jej zrobić online check in (i dać pod bramką jak zostanie w strefie)
55 minut trochę ciasno na ewentualną trasę: samolot->kontrola paszportowa->wyjście na landside->kontrola bezpieczeństwa->kontrola paszportowa->samolot (na oko daje przy rozkładowych godzinach jakieś faktyczne 30 minut na całość przy rękawie, mniej przy busie). IMHO przy dokowaniu przy rękawie da się to zrobić przy nie dużych kolejkach.
Można spróbować zostać na non-schengen w ramach transferu NS->NS i wytłumaczyć obsłudze co i jak. Gwarancji, że pomogą nie ma żadnej.
Zakładki