Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25
Like Tree7Likes

Wątek: Dalsza rozbudowa terminala

  1. #21

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    O ile będą na to wolne, dostępne wyjścia
    latwiej pewnie Chiny I Dubaj wlaczyc do strefy Schengen

    chociaz i tu sie ciasno robi, nie dalej jak w niedziele LO419 byl z bramki 3, boarding do autobusu, ktorym dowieziono nas do samolotu, ktory stal przy pierwszej bramce non-Schengen z tej samej strony terminala

  2. #22

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    LO419 w nd był po Odessie, więc całkiem niezłe rozwiązanie - przylatujący z Odessy zapewne rękawem weszli.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    spiggy likes this.

  3. #23
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Dokładnie tak jak napisał Stoarn. Pasażerowie z ODS weszli przez rękaw. Stanowisko zapewne i tak nie zostałoby użyte do odlotu na non-schengen więc dobrze, że chociaż w taki sposób ułatwiają pasażerom o ile jest to możliwe. Działa to również i w drugą stronę (rotacje NS->S jak i S->NS)

  4. #24

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ponieważ najsłabszym ogniwem od zawsze była przepustowość kontroli paxów z NS oddalonych na przylocie, to nawet większy sens to ma niż w drugą stronę.

    Przylot NS to najgorsza z kombinacji autobusowych jeśli chodzi o funkcjonowanie hubu i według zaleceń priorytetem jest minimalizowanie liczby takich pasażerów.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  5. #25

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rynek Insrastruktury
    Mamy dziś rozwinięte fronty inwestycyjne kolejowe i drogowe, jest debata na temat budowy Centralnego Portu Lotniczego... będzie to element nowelizacji Strategii Rozwoju Transportu – mówił minister. Obiecał podjęcie decyzji zarówno w sprawie CPL, jak i KDP w ciągu kilkunastu miesięcy, najpóźniej w przeciągu półtora roku.

    Źródło: Adamczyk: ITD zostaje. Decyzja o CPL i KDP w kilkanaście miesięcy - Rynek Infrastruktury: Porty, Stocznie, Lotnisko, Porty lotnicze, Autostrada, Obwodnica, Energetyka, Ciepłownictwo, Linie kolejowe, PKP PLK, Telekomunikacja, Operatorzy

    Zapewne bardziej realde jest podjęcie tej decyzji w perspektywie 1,5 roku a nie kilku miesięcy. Biorąc pod uwagę ambitne plany związane z KDP o których mówi minister Adamczyk, myślę że może to nastąpić jeszcze później. To wszystko wskazuje, że decyzja o rozbudowie Okęcia powinna zapaść jak najszybciej, bo nowy port na pewno nie powstanie szybko.
    Cani likes this.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •